Dag iedereen,
Zal me maar eens voorstellen he, wel zo beleefd

Nouja ik ben dus Lamps, maar noem me maar Daniel da's makkelijker. Ik woon omg. Rotterdam, ben PhD student in Tilburg, zaterdag 24, en ben vorige maand voor het eerst naar een conference geweest om daar een lezing te houden en andere praatjes te volgen. Dat was in Chicago. Geweldige stad en geweldig om eens in Amerika te zijn. Het is wel een land waar ik me thuis voel, al heb ik dat wel redelijk snel. Niet verwacht bij de States alleen. Het enige waar ik me aan stoorde waren de vele stoplichten als je door zo'n stad wandelt, en draaideuren (!!) van winkels. Voor de rest, het sfeertje, de mensen, de stad, de winkels, de gebouwen, geweldig! In oktober mag ik weer naar een conference, dit keer San Diego. Tegen de vlucht zie ik erg op: overstappen, lang... Ik slaap nooit in vliegtuigen, dus dat is wat vervelend. Jetlag zie ik ook niet heel erg naar uit (plus dat ik 's ochtends om 7u aankom, en 's avonds naar een concert in de Melkweg ga

). Maar San Diego zelf heb ik wel heel veel zin in! Al is het maar voor 4 dagen. 4 drukke werkdagen... Hoop toch nog wat van de stad mee te pikken. Dat was in Chicago ook nog aardig gelukt. Volgend jaar hopelijk een coast-to-coast vakantie. Dat was dit jaar al het plan, maar kwam niet zo handig uit.
Hmm dat is toch nog langer geworden dan ik dacht. Ik zag overal van die lange intro's ik dacht wat kan ik zeggen... nouja dit
Daniel