Reden? Net als marcel87 heb ik sinds kort een lieve jongen uit de VS leren kennen en het was op de 4de dag KLIK! Ondanks de afstand, het tijdsverschil, het cultuurverschil en het gemis aan intimiteit lukt het ons om tot nu toe sterk te blijven. Het vereist in ieder geval heel veel discipline, zelfkennis, vertrouwen en kracht.
Gelukkig staat mijn vakantie voor de boeg.... Juni zie ik mijn manneke weer en dan in oktober en dan weer Xmas.....

Ik heb dit jaar voor het eerst meegedaan, omdat dit de enige manier is om legaal samen bij elkaar te zijn op permanente basis. Wachten op meneer Obama is mogelijk, hij heeft aangekondigd nog dit jaar te beginnen met zijn plannen om het immigratiesysteem te hervormen (Comprehensive Immigration Reform). De gehele INA komt onder review en alle gekoppelde programma's, waaronder ook de Diversity Lottery!!
Ik hoop ten zeerste dat de UAFA (Uniting American Families Act) opgenomen wordt in CIR; of althans genoeg momentum krijgt om in de stemmingsrondes van zowel Huis als Senaat te mogen komen. Dit staat los van erkenning van enige vorm van huwelijk en/of civiel partnerschap.
Ik volg een aantal websites op de voet: immigrationequality.org ; unitingamericanfamilies.net ; hrc.org ; thomas.gov ; whitehouse.gov ; loveexiles.org ; enz.....
De ontwikkelingen in de VS geven mij hoop dat het land uit de schaduw treedt... Maar voor hoe lang.
Voor CIR heeft Obama nu nog effectief 18 maanden voordat Congress opnieuw van samenstelling zal veranderen. 112th komt eraan!. Eigenlijk voor heel veel van zijn plannen eigenlijk......
@Marcel87: Zou je heel graag willen ontmoeten en ervaringen uit willen wisselen, maar je bent nu ff druk met je vent en dat begrijp ik wel...
Signing off
FoobsZ