Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Ciscaj in Pennsylvania
Ciscaj in Pennsylvania
Ik ben een Nederlandse, getrouwd met een Nederlander, en moeder van een dochtertje van een half jaar. We wonen sinds 2006 in Pennsylvania, in de buurt van Philadelphia, en zitten op dit moment midden in de green card application.
http://goudzilverbrons.punt.nl
**Bericht aangepast en verplaatst vanuit 'Bloggers in Amerika' naar hier.
Elke**
http://goudzilverbrons.punt.nl
**Bericht aangepast en verplaatst vanuit 'Bloggers in Amerika' naar hier.
Elke**
-
kastelke
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Ciscaj in Pennsylvania
Welkom op bij Alles Amerika!
Je blog heb ik toegevoegd aan de lijst van bloggers. Pennsylvania begint weer goed vertegenwoordigd te zijn! Waar ergens in die groene staat zitten jullie?
En hoe zijn jullie enkele jaren geleden in Amerika tercht gekomen?
Bevalt de nieuwe omgeving je?
Heb je wel eens tijd om te reizen ginder?
Oh ja, er is hier ook ergens een draadje over zwanger zijn/bevallen in Amerika, want een van onze forumleden is momenteel zwanger. Misschien dat je daar ook nog iets over jouw ervaring kan zeggen, want jij zit ook nog met een baby, las ik op je blog (wat je overigens heel leuk schrijft).
Hier kan je dat topic vinden: viewtopic.php?f=3&t=21041
Je blog heb ik toegevoegd aan de lijst van bloggers. Pennsylvania begint weer goed vertegenwoordigd te zijn! Waar ergens in die groene staat zitten jullie?
En hoe zijn jullie enkele jaren geleden in Amerika tercht gekomen?
Bevalt de nieuwe omgeving je?
Heb je wel eens tijd om te reizen ginder?
Oh ja, er is hier ook ergens een draadje over zwanger zijn/bevallen in Amerika, want een van onze forumleden is momenteel zwanger. Misschien dat je daar ook nog iets over jouw ervaring kan zeggen, want jij zit ook nog met een baby, las ik op je blog (wat je overigens heel leuk schrijft).
Hier kan je dat topic vinden: viewtopic.php?f=3&t=21041
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Ik heb de blog ook gelezen. Is erg leuk geschreven.
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- houstonwehaveaproblem
- Amerika-expert
Hoi Cisca,
Ik had je blog al gelezen een tijdje terug. Je schrijft erg leuk. Welkom hier!
Ik had je blog al gelezen een tijdje terug. Je schrijft erg leuk. Welkom hier!
You can't change the direction of the wind, but you can adjust your sails.
Reisverslag Nationale Parken Westen: http://reisverslagen.allesamerika.com/verslag205";
Reisverslag Nationale Parken Westen: http://reisverslagen.allesamerika.com/verslag205";
Bedankt voor de complimenten, wat leuk!
We zijn hier terecht gekomen voor het werk van mijn man, hij werkt voor een zuivelhandelsbedrijf, en ik heb binnen een half jaar na onze komst ook een leuke baan gevonden, bij de provincie. Tot nu toe bevalt het ons erg goed! We reizen heel wat af, alhoewel het het laatste jaar wat minder is, vooral sinds de komst van onze dochter in september. We zitten op dit moment op ons vierde L1 en L2 visum en zitten, in de laatste fase van de Greencard aanvraag. Morgen hebben we onze medische keuring. Ontzettend uitgebreid, niet normaal!
En we zijn ook nog bezig met de koop van een huis, ook een erg interessante belevenis in een ander land.
We zijn hier terecht gekomen voor het werk van mijn man, hij werkt voor een zuivelhandelsbedrijf, en ik heb binnen een half jaar na onze komst ook een leuke baan gevonden, bij de provincie. Tot nu toe bevalt het ons erg goed! We reizen heel wat af, alhoewel het het laatste jaar wat minder is, vooral sinds de komst van onze dochter in september. We zitten op dit moment op ons vierde L1 en L2 visum en zitten, in de laatste fase van de Greencard aanvraag. Morgen hebben we onze medische keuring. Ontzettend uitgebreid, niet normaal!
En we zijn ook nog bezig met de koop van een huis, ook een erg interessante belevenis in een ander land.
-
Staceybeesie
- Amerika-expert
Hoi Cisca,
Welkom hier op het forum.
We hadden elkaar al in bloggersland ontmoet
Succes met de huizenjacht.
Groetjes Petra
Welkom hier op het forum.
We hadden elkaar al in bloggersland ontmoet
Succes met de huizenjacht.
Groetjes Petra
-
donut
Tsss is zit dat blog van jou te lezen en het is echt zo toevallig! Woon ook dichtbij Philly, dochtertje 12 okt. j.l. geboren, in mrt voor paspoort geweest naar NY, MoMa bezocht
GC procedure in volle gang! Leuk! In welke plaats woon je precies?
Nou welkom! Had ik dat al gezegd?
Nou welkom! Had ik dat al gezegd?
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Ook van mij welkom, ik volg jullie avonturen ook al een tijdje. Blij, dat je dit forum gevonden hebt
.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Welkom! Ik woon ook niet zo ver van Philly,is maar een uurtje rijden van mijn huis 
"It's Great to be Here. It's Great to be Anywhere." Keith Richards
-
donut
Echt?! Een NL club in Philly?! Weet je wel hoe vaak ik iets dergelijks gegoogled heb maar nooit iets heb kunnen vinden! Lijkt me wel erg leuk. Is dit een club vanuit professioneel oogpunt? Ik werk nl (nog) niet. Ik weet wel dat er een Main Line club is. Heb je daar ervaring mee?
Ik ben nog weinig aan socializen toegekomen sinds ik hier ben, want mijn gezondheid liet me behoorlijk in de steek de afgelopen 1,5 jaar dus ik kan wel wat tips gebruiken.
Ik ben nog weinig aan socializen toegekomen sinds ik hier ben, want mijn gezondheid liet me behoorlijk in de steek de afgelopen 1,5 jaar dus ik kan wel wat tips gebruiken.
@Donut, www.naadv.org
Ik weet niet of dit de Mainline club is die jij bedoelt, maar hij is niet alleen voor de Mainline en ook zeker niet alleen voor werkende mensen. Op 26 april vieren we Koninginnedag...
Ik weet niet of dit de Mainline club is die jij bedoelt, maar hij is niet alleen voor de Mainline en ook zeker niet alleen voor werkende mensen. Op 26 april vieren we Koninginnedag...
-
donut
niet speciaal voor NL'ers maar zoals je ziet voor nieuwkomers in de main line area.