Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Lousj en Thomas
Lousj en Thomas
Hoi,
ik ben nieuw op dit forum.
Ik ben Lous, 24 jaar en heb me met mijn verloofde in November 2008 aangemeld voor een K1 visa.
Inmiddels ben ik approved en heb ik package 1 op de bus gedaan.
Ik wacht nu op de affidavit of support van mijn Verloofde (Thomas) en dan gaat pakket 2 op de bus.
Ik hoop in april naar amerika te kunnen vertrekken.
Groetjes
ik ben nieuw op dit forum.
Ik ben Lous, 24 jaar en heb me met mijn verloofde in November 2008 aangemeld voor een K1 visa.
Inmiddels ben ik approved en heb ik package 1 op de bus gedaan.
Ik wacht nu op de affidavit of support van mijn Verloofde (Thomas) en dan gaat pakket 2 op de bus.
Ik hoop in april naar amerika te kunnen vertrekken.
Groetjes
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Re: Lousj en Thomas
Hoi Lous,
Welkom hier! Een spannende tijd voor jou, dus! Veel succes, ook met het afscheidnemen in Nederland, wat zeker niet makkelijk zal zijn.
Welkom hier! Een spannende tijd voor jou, dus! Veel succes, ook met het afscheidnemen in Nederland, wat zeker niet makkelijk zal zijn.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
-
Staceybeesie
- Amerika-expert
Re: Lousj en Thomas
We waren elkaar al op het forum tegen gekomen.
Veel succes met alle voorbereidingen en wie weet tot ziens in NC!
Veel succes met alle voorbereidingen en wie weet tot ziens in NC!