Ik lees nu al een paar dagen mee op dit forum om zo wat informatie te verzamelen. Zal me nu eens voorstellen - wel zo netjes. Mijn naam is Lisanne, 20 jaar oud en normaal gesproken woon en studeer ik in Utrecht.
Momenteel studeer ik in Lethbridge, AB, Canada. Over 8 weken is dit semester over en zit mijn verblijf er eigenlijk ook op (helaas, helaas na 2 semesters
Maar ik vlieg half juni past terug naar Nederland. Dus nog zo'n 6-7 weken om lekker rond te reizen. Uiteraard pak ik ook Canada mee, maar
ik wil ook dolgraag naar de US.
Het plan is om van Calgary naar Toronto te gaan. Van daaruit verder naar Ottawa, Montreal, Quebec en Halifax en daarna naar New York.
Ik had allerlei ideeen voor wat ik na NY zou doen, maar ik denk dat het toch maar Chicago en Seattle wordt.
Ben van plan om dit allemaal per bus te bereizen aangezien ik geen auto heb hier. Heb op Internet de Discovery Pass van de Greyhound ontdekt.
+ - 750 CAD voor 60 dagen. Dat is best redelijk! Overnachten in hostels om het maar een beetje goedkoop te houden. Ik ben natuurlijk ook nog gewoon student he
Goed, via het forum hoop ik dus voor de US steden wat informatie te verzamelen over wat te doen en wat niet. Tot nu toe al heel veel leuke dingen voorbij zien komen, dus dat zit zeker goed
Groetjes,
Lisanne