Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Lisanne stelt zich voor!

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
lietje88
Amerika-newbie

Lisanne stelt zich voor!

Bericht door lietje88 »

Hallo allemaal,

Ik lees nu al een paar dagen mee op dit forum om zo wat informatie te verzamelen. Zal me nu eens voorstellen - wel zo netjes. Mijn naam is Lisanne, 20 jaar oud en normaal gesproken woon en studeer ik in Utrecht.

Momenteel studeer ik in Lethbridge, AB, Canada. Over 8 weken is dit semester over en zit mijn verblijf er eigenlijk ook op (helaas, helaas na 2 semesters :()
Maar ik vlieg half juni past terug naar Nederland. Dus nog zo'n 6-7 weken om lekker rond te reizen. Uiteraard pak ik ook Canada mee, maar
ik wil ook dolgraag naar de US.
Het plan is om van Calgary naar Toronto te gaan. Van daaruit verder naar Ottawa, Montreal, Quebec en Halifax en daarna naar New York.
Ik had allerlei ideeen voor wat ik na NY zou doen, maar ik denk dat het toch maar Chicago en Seattle wordt.
Ben van plan om dit allemaal per bus te bereizen aangezien ik geen auto heb hier. Heb op Internet de Discovery Pass van de Greyhound ontdekt.
+ - 750 CAD voor 60 dagen. Dat is best redelijk! Overnachten in hostels om het maar een beetje goedkoop te houden. Ik ben natuurlijk ook nog gewoon student he ;-)

Goed, via het forum hoop ik dus voor de US steden wat informatie te verzamelen over wat te doen en wat niet. Tot nu toe al heel veel leuke dingen voorbij zien komen, dus dat zit zeker goed :)

Groetjes,
Lisanne
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Lisanne stelt zich voor!

Bericht door kastelke »

Welkom, Lisanne!
Jij gaat, eenmaal terug thuis, een geweldige ervaring achter de rug hebben! Niet alleen je studies, maar nadien ook nog die trip die je gaat maken... Je zal jezelf nog vaak betrappen op het wegdromen en denken aan "die tijd". ;-)

Goed dat je je al wat ingelezen hebt op het forum, dan weet je ondertussen je weg al wel wat te vinden. Blijven er nog vragen over, dan stel je ze maar in het desbetreffende topic, of je opent een nieuw draadje!

Veel succes nog met je studies, en veel plezier met de voorbereiding van je reis!
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Ha Lisanne, leuk om je hier ook tegen te komen. Wij gaan al heel wat jaartjes terug in chat/forumland samen :wink: Volgens mij gingen we in februari 2002 al met de 'suikerbeestjes' op stap in Utrecht! Toen beloofde ik je moeder nog dat ik op je zou passen, nu trek je zelf de wereld rond. :D

Ik lees nog altijd met veel plezier je blog en ben benieuwd naar je Amerika-avontuur. Jullie weekend San Francisco is goed bevallen blijkbaar.

Groetjes, ook van Albert,
Monique
lietje88
Amerika-newbie

Bericht door lietje88 »

Hoi Monique & Elke,

Dankjulliewel voor de reacties! :)

En ja Monique dat is helemaal waar...door jouw blog hier ook terecht gekomen en zelfs voor SF nog wat tips van jouw weblog gebruikt.
Haha. Onze paar dagen in SF waren inderdaad echt fantastisch. Heerlijk! :)

Moet zo werken, maar vanavond ga ik eens verder lezen. Er is nog genoeg te lezen!!

Groetjes
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer