Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Kreijkes - kennismaking

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
Kreijkes
Amerika-newbie

Kreijkes - kennismaking

Bericht door Kreijkes »

Hallo allemaal,

Wij zijn de Kreijkes en jullie kennen ons al een klein beetje. Wij zijn namelijk de kennissen van Monique (Nieuwenoord) die volgend jaar Amerika willen gaan bezoeken. We zijn er al een keertje geweest (kort weliswaar) en gaan nu terug met onze 2 neven in de leeftijd van 13 en 16 jaar. De vorige reis was geheel geregeld door het reisbureau, maar nu willen we meer zelf regelen en stellen jullie hulp daarbij zeer op prijs. Monique heeft voor ons al het nodige opgezocht en geeft ons al zeer bruikbare tips en handige weetjes. Graag willen we met alle hulp die beschikbaar is een geweldige Amerika tocht gaan maken. Het enige minpuntje is dat we maar 2 weken :( hebben ( max. 16-17 dagen).
Monique heeft (met jullie hulp) al een prachtige route uitgestippeld van LA tot Las Vegas. Alles ligt verder nog open, maar we willen toch binnenkort spijkers met koppen gaan slaan. Leuker om te weten, wanneer je vertrekt (en thuiskomst) maar ook om de tussenliggende periode creatief in te kunnen gaan vullen. Zoals ik begrijp zijn de vluchten zeer belangrijk (kosten, wel- of geen tussenstop(s), comfort, vliegtijden enz.
Zoals jullie reeds begrijpen nu, zijn we nog erg onkundig in dit soort zaken, maar met de hulp van onze vraagbaak Monique en alle tips, gaat ons dat zeker lukken.
Wij horen graag van jullie!

Vriendelijke groeten van een aantal "groene" :mrgreen: Amerikagangers!
Corry
Amerika-expert

Re: Kreijkes - kennismaking

Bericht door Corry »

Nou van harte :welcome: hoor. Met de hulp van Monique moet het dik in orde komen.

Las Vegas is altijd leuk vanwege de lichtjes en de gekte. (althans dat vinden wij).

Vraag vooral er is veel kennis op dit forum
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Groene Amerikagangers? Eh, beetje blauw heb ik je al weleens gezien (nah, grapje!) :mrgreen:

Verder dan Haaksbergen zijn we nog niet gekomen samen, maar wie weet, ooit :P Veel plezier met snuffelen hier, het is inderdaad heel erg veel allemaal, maar je komt er vast wel uit.

Ik weet niet of je je eigen topic al gevonden hebt? Zie hier!

Onze ticketzoeker ndekker heeft voor jullie goedkope vluchten vanaf Brussel gevonden, zoals ik je al mailde. Waar ik over twijfel is de kwaliteit van de stoelen in een Boeing 737, zeker met jouw gezondheid (fybrioklanten vind je hier meer trouwens). Het scheelt nogal wat met rechtstreeks vliegen, maar ja, dat heeft ook weer z'n voordelen.
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Hallo Kreijkes,

Ook namens mij van harte welkom op dit forum. We hebben inderdaad via Monique al van jullie reis gehoord en onze bijdrage daaraan geleverd tot zover. Hartstikke leuk dat jullie met jullie neven daar naar toegaan.

Je kunt op dit forum de nodige info vinden en al je vragen kwijt, want we helpen graag en de nodige kennis is hier ook zeker aanwezig.

Veel plezier en succes met de planning!

Gr. Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

Anita, ik wil je toch nog even wat meegeven:

In die 16 of 17 dagen die jullie hebben (dat is al meer dan de 14 waar we mee begonnen toch?) kan je best heel veel doen in een niet te hoog tempo. Jullie uitgangspunt is prima, jullie gaan voor Californië met Las Vegas erbij en hebben niet het idee dat je ook nog een aantal parken in Utah of Arizona erbij wilt nemen. Op deze manier kan dat prima.

Mijn grote fout in het begin was dat ik élke tip mee wilde nemen, alles wilde zien wat hier voorbij kwam en me bijna schuldig voelde als we een stukje oversloegen. Inmiddels weet ik wel dat dat gewoon niet hoeft en dat dat ook niet kan. Pik de krenten uit de pap en doe de dingen die jullie en de jongens heel erg aanspreken!

Met hulp van forumleden met nog veel meer ervaring dan ik, wordt het prima geregeld allemaal!

('t Is alleen ff wat meer werk dan kamer 12 en nog een paar boxen regelen :bump: )
Kreijkes
Amerika-newbie

Bericht door Kreijkes »

Heel hartelijk bedankt allemaal voor deze leuke en spontane reacties!

Ben nog uit aan het zoeken hoe ik jullie "persoonlijk" terug kan berichten. Zie wel een mogelijkheid tot PB of Mail, maar weet niet of er dan rook uit mijn computer komt.
Moet buiten Amerika, ook nog het "communiceren met je PC" uitvogelen, haha :dance:
Monique, bedankt voor je kleurrijke benoemingen. Nu weet iedereen op het forum al waar ik van houd.... :beerchug: !
Nogmaals dank voor jullie reacties en ik meld me binnekort weer met mijn vragenlijstje bij jullie.
Groetjes van de Kreijkes.
Corry
Amerika-expert

Bericht door Corry »

Kamer 12 en boxen???? Ik vind het heerlijk als je zulke dingen zegt. Heb nl. GEEN IDEE waar het over gaat. :lol: :lol:
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

Corry schreef:Kamer 12 en boxen???? Ik vind het heerlijk als je zulke dingen zegt. Heb nl. GEEN IDEE waar het over gaat. :lol: :lol:
Dat doe ik ook om jou bezig te houden Cor. Kamer 12 en de paardenboxen bevinden zich in Hotel Erve Bruggert in Haaksbergen. Anita regelt het komende 'Vrienden Van Erve Bruggert Reunie-weekend'. Zij is de secretaris, Albert de voorzitter en de penningmeester ... is eh ... kwijt ... betalen zien we nog wel :P
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer