Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Mindy in texas stelt zich voor

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
mindy in texas
Amerika-newbie

Mindy in texas stelt zich voor

Bericht door mindy in texas »

Hallo allemaal!

ik heb dit forum via een vriendin van mij gevonden,en zal even kort mezelf voorstellen en de hoe wat en waars beantwoorden!

ik ben mindy, 28 jaar en kom oorspronkelijk uit Den Bosch Noord Brabant!
Ik ben getrouwd met Chris die al sinds 1998 in US ARMY zit.
we hebben elkaar in 2001 ontmoet terwijl hij in korea gestationeerd was , in 2002 is hij naar duitsland overgeplaatst waar we tot 2007 gewoond hebben!
in 2003 is hij voor het eerst uitgezonden naar irak voor ruim een jaar, en in 2004 zijn we dan ook eindelijk getrouwd!

we woonden vlakbij frankfurt en hadden het goed naar onze zin.
in 2005 is chris weer naar irak uitgezonden voor tuim een jaar en toen hij eind 2006 terug kwam wilde hij uit dienst.

hij heeft samen met mij in nederland gewoond maar door immigratie toestanden kon hij niet blijven en hebben we na lang wikken en wegen besloten terug te gaan in US ARMY.
in april 2007 is Chris naar Amerika vertrokken, eerst paar maanden in arizona, daarna in texas waar we nu ook wonen.
Ik ben officieel in April 2008 over verhuisd naar Texas, maar was hier al on en off per okt 2007..
we wonen in central texas , in killeen, anderhalf uur van austin , ruim 2 uur van dallas en 4 uur van houston.we verwachten ons eerste kindje over 5 weken en maken ons momenteel weer klaar voor zijn 3de uitzending naar irak begin volg jaar!

Texas is enorm wennen voor mij en heb het niet naar mijn zin...we hopen over 3 jaat weer terug te kunnen naar duitsland of up north,..maar we moeten afwachten wat het leger en the next president in petto heeft voor ons, bij us army heb je het namelijk niet voor het zeggen, je word gestuurd naar waar je nodig bent..

nou dit was het in het kort....ben nieuwsgierig naar het forum!:)

Groetjes vanuit een bloedheet Texas! ( wist niet dat je na maanden van tegen de 40 graden, 30 graden koel kon gaan vinden..haha)

ps ben benieuwd of er andere nederlanders in de buurt van austin wonen....
Ingmar
Amerikafan

Re: Mindy in texas stelt zich voor

Bericht door Ingmar »

He hallo, en welkom op het forum.

Altijd leuk om andere "Brabanders" tegen te komen, :)

Ben zelf in Den Bosch geboren, maar heb zowat door heel West Brabant gewoond. Ik zit zelf nu in Rhode Island. Wij zijn hier nu 12 weken zwanger :).
Before "was", "was" was, "was" was "is".
lelie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door lelie »

Afbeelding

Welkom op het forum!

Groetjes van Marloes
viola
Amerikafan

Bericht door viola »

ik ben dus die vriendin en zeg: welkom TANTE Mindy!!! :D
2009: (4 weken) Utah-Arizona-Nevada-Californie
2010: (10 dagen) NYC
2011: (4 weken) Illinois-Indiana-Kentucky-Tennessee-Mississippi-Alabama-Louisiana-Texas
2014: Dochter geboren
2015: (10 dagen) Florida
2019: (4 weken) Florida
houstonwehaveaproblem
Amerika-expert

Bericht door houstonwehaveaproblem »

Welkom Mindy,

Ik heb altijd vlakbij Den Bosch gewoond en heb een jaar of 3-4 in Den Bosch zelf gewoond. Ik woon sinds december 2005 in Spring, Texas en dat is vlakbij Houston. Nog wel een eindje van Killeen af dus.
Ik vind het hier heerlijk, maar moest ook in het begin wel wennen aan de temperaturen en de andere gewoonten hier.
Ik wens je veel sterkte met je bevalling en hoop dat je hier de info kunt vinden die je zoekt en/of contacten op kunt doen.

Trudie
You can't change the direction of the wind, but you can adjust your sails.
Reisverslag Nationale Parken Westen: http://reisverslagen.allesamerika.com/verslag205";
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer