Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Mirjam Peeters zegt: Hoi
-
- Amerika-ontdekker
Mirjam Peeters zegt: Hoi
Hoi allemaal,
Ik ben Mirjam en ga volgend jaar april samen met mijn vriend Roland naar de westkust van Amerika.
Afgelopen week hebben we het vliegticket gereserveerd (25 april heen en 10 mei terug) en ik hoop hier informatie te kunnen vinden voor mijn/onze reis.
Ik zal de route die we tot nu toe gepland hebben op het goede topic zetten.
Het is onze eerste verre reis die we niet georganiseerd gaan doen maar gewoon met z'n tweetjes en ik vind het echt heel erg spannend allemaal.
gr. Mirjam
Ik ben Mirjam en ga volgend jaar april samen met mijn vriend Roland naar de westkust van Amerika.
Afgelopen week hebben we het vliegticket gereserveerd (25 april heen en 10 mei terug) en ik hoop hier informatie te kunnen vinden voor mijn/onze reis.
Ik zal de route die we tot nu toe gepland hebben op het goede topic zetten.
Het is onze eerste verre reis die we niet georganiseerd gaan doen maar gewoon met z'n tweetjes en ik vind het echt heel erg spannend allemaal.
gr. Mirjam
-
- Amerikafan
Re: Mirjam Peeters zegt: Hoi
Hoi Mirjam,
Welkom op dit leuke forum. Je zal hier vast en zeker heel veel goede tips kunnen vinden.
Groetjes, Diana
Welkom op dit leuke forum. Je zal hier vast en zeker heel veel goede tips kunnen vinden.
Groetjes, Diana
- phillybilly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Welkom op het forum :dance:
- lelie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6

Welkom op het forum!
Groetjes van Marloes