Ik heb al een aantal berichten geplaatst maar ik ben van plan op dit forum te blijven
Ik ben Derk, woonachtend in Brabant en nog nooit buiten Europa geweest. 15 Jaar oud en hopelijk kan ik in een paar jaar naar de Verenigde Staten gaan voor een fantastische vakantie!
Hoi Derk,
Welkom op dit forum.
Als je alvast begint met lezen op dit forum, weet je, als je naar Amerika gaat, alles wat je wilt weten.
Groetjes Marja.
Ik heb nogal veel tijd over gehad deze vakantie en heb daarom eerst een nieuwe subway map van NYC aangevraagd. Dat liep uit tot alle transit authorities uit de grote steden en tot alle Visitor's Offices. De brievenbus draait overuren, maar ik vind het altijd leuk om post uit Amerika te ontvangen Ze zijn ook nog eens heel gastvriendelijk. Zo ga ik goed voorbereid op pad maar hopelijk kan ik hier meer leren over de cultuur en het reizen.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.