Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
stanislaf stelt zich voor
stanislaf stelt zich voor
Hallo iedereen,
Ik ben al een hele tijd geregistreerd op het forum maar heb mij in al die tijd nog niet voorgesteld, bij deze dus:
Ik ben 24 jaar oud en woon in België. Twee jaar geleden heb ik het forum ontdekt tijdens de voorbereiding van een eerste reis naar het westen. Het is nu al 2008 en ik duik hier opnieuw op voor de voorbereiding van mogelijks alweer de derde reis naar de States (het is nog niet zeker of het zal doorgaan, maar de zin is er in elk geval wel)!
Zo, ik denk dat dit voorlopig volstaat! Voor wie meer wil weten: vragen staat natuurlijk vrij
Groeten,
Stijn
Ik ben al een hele tijd geregistreerd op het forum maar heb mij in al die tijd nog niet voorgesteld, bij deze dus:
Ik ben 24 jaar oud en woon in België. Twee jaar geleden heb ik het forum ontdekt tijdens de voorbereiding van een eerste reis naar het westen. Het is nu al 2008 en ik duik hier opnieuw op voor de voorbereiding van mogelijks alweer de derde reis naar de States (het is nog niet zeker of het zal doorgaan, maar de zin is er in elk geval wel)!
Zo, ik denk dat dit voorlopig volstaat! Voor wie meer wil weten: vragen staat natuurlijk vrij
Groeten,
Stijn
Re: stanislaf stelt zich voor
Dag Stijn :welcome: . Weet je naar welk gebied in de VS je wilt gaan?
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja hoor,
deze keer zouden we richting Portland trekken en dan langs de grens met Canada afzakken naar Yellowstone en eindigen in Denver. Ik heb hierover ook een topic geopend in het noordwesten-forum.
Stijn
deze keer zouden we richting Portland trekken en dan langs de grens met Canada afzakken naar Yellowstone en eindigen in Denver. Ik heb hierover ook een topic geopend in het noordwesten-forum.
Stijn
Prachtig gebied. Ben zelf (nog) niet in Colorado geweest maar het Noordwesten wel. Heel bijzonder.
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
kastelke
- Amerika-expert
- Contacteer:
D'r komen hier meer en meer Belgskes, en dat kan ik alleen maar toejuichen!
Dus: super heel hartelijk welkom!
Dus: super heel hartelijk welkom!
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
op het forum van AllesAmerika, en leuk dat je er bij bent :dance:Re: stanislaf stelt zich voor
Ook namens mij van harte welkom op het forum !
- lelie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Welkom op het forum, Stijn!
Groetjes van Marloes