Samen met mijn vriend en onze 2 vrienden gaan we in september 2008 een rondreis maken in het westen van amerika.
Het is voor ons allemaal de eerste keer en we hopen heel heel veel info en tips van jullie mede amerika reizigers te kunnen krijgen.
Ik heb al heel veel gelezen op jullie site en heb me vandaag aangemeld. Ik hoop van gedachten te kunnen wisselen met diverse mensen over ons reis schema, en zo helemaal goed voorbereid met onze reis te beginnen in september, al duurt dit helaas nog wel een tijdje....

Allereerst wat informatie over onze reis, we zijn met 2 stellen van rond de 26 jaar allemaal, we gaan beginnen in La en reizen via het binnenland naar Sanfrancisco in 2,5 week. Vanuit Sanfrancisco vliegen we naar New York en verblijven daar 4 dagen, vanuit new york vliegen we naar nederland.
Het is de bedoeling dat we alleen de vluchten, de autohuur en de eerste en laatste dagen een hotel vast zetten, daarna reizen we van plaats naar plaats en willen onderweg de hotels vastleggen zodat we meer vrijheid hebben in het onderweg wijzigen van de route.
Onze route hebben we ook al uitgestippeld, ik hoop dmv dit forum diverse tips te krijgen, ik heb ons reisschema geplaatst op het forum route 2008.
Tot krabbels op dit forum
Groetjes angela