Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Intro John
Intro John
Hallo,
Ik ben John en niet echt nieuw op deze site. Ik was vroeger actief als NY. Ik ben een tijdje weggeweest en nu inmiddels dus weer terug.
Ik ben een echte USA fan en dan met name NY maar ook zeker Washington, ik heb mijn "vriendin" Petra wel gemist wat dat betreft.
Ik hoop leuke gesprekken te krijgen op dit altijd gezellige forum.
John
Ik ben John en niet echt nieuw op deze site. Ik was vroeger actief als NY. Ik ben een tijdje weggeweest en nu inmiddels dus weer terug.
Ik ben een echte USA fan en dan met name NY maar ook zeker Washington, ik heb mijn "vriendin" Petra wel gemist wat dat betreft.
Ik hoop leuke gesprekken te krijgen op dit altijd gezellige forum.
John
Re: Intro John
Leuk je hier weer te zien! Ik vroeg me al af waar je gebleven was. Ben je nog steeds bezig met een appartementje in NY of heb je dat uiteindelijk maar afgebleven nadat het de vorige keer niet echt wilde vlotten.
Aïda schreef:Leuk je hier weer te zien! Ik vroeg me al af waar je gebleven was. Ben je nog steeds bezig met een appartementje in NY of heb je dat uiteindelijk maar afgebleven nadat het de vorige keer niet echt wilde vlotten.
Dat je dat nog weet.... is wel een hele case geworden die mij veel geld heeft gekost. Tot nu toe neem ik maar gewoon een hotel, bevalt wel maar een eigen plekje leek mij wel iets.
Voorlopig dus maar even niet...
Hallo John,
:welcome: terug dan maar !
Groetjes Marja
:welcome: terug dan maar !
Groetjes Marja
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Hoi John,
Welkom terug op het forum.
Marjon
Welkom terug op het forum.
Marjon
op het forum van AllesAmerika, en leuk dat je er bij bent :dance:Re: Intro John
Ook namens mij van harte welkom op het forum !
- lelie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Welkom op het forum!
Groetjes van Marloes
-
flowerpower
- Amerika-newbie
Hoi John
Een 2e welkom voor jou!
Ik heb mij een week of twee geleden aangemeld bij dit forum. Ik lees net dat jij ook een echt NY fan bent; dan mogen we elkaar de hand schudden
!
Ben echt helemaal verslaafd aan deze geweldige metropool. Washington staat nog op mijn verlanglijst. Ik hou me aanbevolen voor leuke info.
Groetjes,
Carlijn
Een 2e welkom voor jou!
Ik heb mij een week of twee geleden aangemeld bij dit forum. Ik lees net dat jij ook een echt NY fan bent; dan mogen we elkaar de hand schudden
Ben echt helemaal verslaafd aan deze geweldige metropool. Washington staat nog op mijn verlanglijst. Ik hou me aanbevolen voor leuke info.
Groetjes,
Carlijn
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
En ook van je "vriendin" een welkom terug (had ik in een ander topic ook al geschreven)
. Ik hoop je toch eens in Washington te ontmoeten!
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith