Al een tijdje ben ik lid van het AA forum omdat wij graag een rondreis wilden maken door het zuid-westen met onze kinderen.
Ik stond altijd geregistreerd als moeders of mamma (Het is al even geleden dus ik weet niet meer precies

Maar omdat ik mijn wachtwoord niet meer kon vinden en vergeten was en intussen mijn e-mailadres was veranderd heb ik destijds een nieuw account aangemaakt.

Onze planning stond voor de zomer van 2007 ....maar omdat we onverwacht zijn verhuisd is het er niet van gekomen .
Wel heb ik al die tijd af en toe eens meegelzen op het forum ,want verhalen van andere amerikaganger blijft leuk.
Wat nu tot gevolg is dat Florida ons toch ook wel trekt en misschien wel als eerste op de planning staat i.v.m de leeftijden van de kids nu Bijna 6 en 7 jaar.
Dit jaar gaan we na 11 jaar eindelijk met elkaar trouwen dus financieel gaat het dit jaar ook niet lukken(misschien een klein tripje las vegas met zijn tweeen als huwelijksreis :dance: )
Maar we willen in oktober 2009 dan met onze kinderen naar Florida gaan...maar dan vraag ik me af is het daar dan geen orkaan seizoen?En is het dan een goede leeftijd?Nouja verder heb ik ook nog veel vragen maar heb voorlopig nog even de tijd....eerst trouwen