Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Blonde is nieuw op dit forum

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
Blonde
Amerika-newbie

Blonde is nieuw op dit forum

Bericht door Blonde »

Hoi allemaal,

Dit reden waarom ik mijzelf heb aangemeld bij dit forum is omdat ik graag meer wil weten over Amerika. Over het leven daar, emigratie, scholen en ect.

Ik ben 19 jaar oud en volg een beroepsopleiding bedrijfsadministratief mederwerker op MBO niveau 2. Zit inmiddels in mijn laatste jaar.

Ik twijfel over mijn vervolg studie keuze om verder te gaan leren, Boekhoudkundig medewerker MBO niveau 3 of Juridische dienstverlenging MBO niveau 4 te gaan volgen.
Ik wil een van de 2 diploma's nog halen in Nederland en waarna wil ik verder studieren in Amerika. Heb nog geen flauw idee welke studie ik daar kan volgen. Omdat ik van skien hou, wil ik binnen 4 jaar in een ski gebied wonen in Amerika. En ongeveer binnen 1 a 1,5 uur rijden van een stad als Boston, Los Angeles of Denver.

Kan iemand mij vertellen wanneer ik een
Boekhoudkundig medewerker MBO niveau 3 of Juridische dienstverlenging MBO niveau 4 bezit, welke studie ik vervolgens kan volgen in Amerika, op het gebied van economie of recht?

Hartelijk dank!
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Afbeelding op het forum!

Je vragen kun je beter in een ander forum stellen, maar ik zag dat je dat al gedaan had.

Veel leesplezier, en veel succes.

Dennis
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer