Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Even voorstellen: lilianenpiet

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
lilianenpiet
Amerika-ontdekker

Even voorstellen: lilianenpiet

Bericht door lilianenpiet »

Wij zijn 2 stellen, Piet en Lilian uit Lelystad en Jolanda en Marc uit Amersfoort, die in september/oktober 5 weken naar West-Amerika gaan. We starten in Los Angeles, gaan dan ruim 3 weken met de camper langs vele nationale parken en Las Vegas en leveren in San Francisco de camper in, bezoeken die stad te voet en met openbaar vervoer en gaan dan met een ruime auto de kustweg af en nog een aantal dagen Los Angeles bekijken.

We kijken al een aantal maanden hiernaar uit. Verleden jaar november hebben we onze reis geboekt bij Tioga tours.

Tips altijd welkom
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Hoi Piet en Lilian , Jolanda en Marc

:welcome: op het forum.
Dat is een mooie reis die jullie gaan maken en 5 weken is heerlijk lang. Veel plezier met de voorbereidingen en als jullie tips willen kun je het beste de route even op het zuidwest forum zetten.

Marjon
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Hoi Lilian en Piet,

Jullie gaan een lekkere lange reis maken, top! Ook wij zijn echte camperliefhebbers en hebben al een paar keer in dit gebied gereisd. Als je vragen hebt, roep maar.

Groet,
Monique
jerbia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door jerbia »

Hallo Lilian en Piet,

:welcome: op het forum!
Groetjes Bianca

USA: 1995, 1997, 1999, 2001, 2006, 2007, 2008, 2009, 2011, 2012, 2014, 2018, 2020
lilianenpiet
Amerika-ontdekker

vana schreef:Hoi Piet en Lilian , Jolanda en Marc

:welcome: op het forum.
Dat is een mooie reis die jullie gaan maken en 5 weken is heerlijk lang. Veel plezier met de voorbereidingen en als jullie tips willen kun je het beste de route even op het zuidwest forum zetten.

Marjon
Dank je, maar daar staan we al op
lilianenpiet
Amerika-ontdekker

nieuwenoord schreef:Hoi Lilian en Piet,

Jullie gaan een lekkere lange reis maken, top! Ook wij zijn echte camperliefhebbers en hebben al een paar keer in dit gebied gereisd. Als je vragen hebt, roep maar.

Groet,
Monique
Weten jullie mischien een Hotel op de strip van Las Vegas die een parkeerplaats hebben voor een camper?
Wij willen in Las Vegas een lekker luxe hotel boeken voor 2 dagen, maar willen de camper het liefst op een parkeerplaats zetten bij het hotel. Als dat niet mogelijk is, dan op een camping.
Lilian
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

Ik weet dat 'Oldie' hier op het forum (Erik) de camper heeft geparkeerd op de parkeerplaats van het Stratosphere hotel in Las Vegas en met de kinderen in het hotel heeft overnacht. Op zijn site vind je daar vast meer over. Hij was daar op 14 mei dit jaar, we zijn met z'n allen naar Mama Mia geweest in het Mandalay Bay.

Wij waren er ook, maar wij stonden op de campground van Sam's Town Hotel and RV park, buiten de Strip. Prima bevallen trouwens, maar jullie willen blijkbaar in een hotel op de Strip, dus gaat dat niet op in dit geval.
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Note als Mod: Topic verplaatst. Zowel titel als inhoud passen beter hier thuis. Opnieuw voorstellen mag natuurlijk altijd, maar houd de voorstelronde en vragen stellen over je reis graag apart.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
lilianenpiet
Amerika-ontdekker

Coyote schreef:Note als Mod: Topic verplaatst. Zowel titel als inhoud passen beter hier thuis. Opnieuw voorstellen mag natuurlijk altijd, maar houd de voorstelronde en vragen stellen over je reis graag apart.

Roland
Sorry, maar ik snap af en toe niets van deze site.
We willen graag een route kaartje, maar daarvoor moest ik eerst 10 postings gedaan hebben en me eerst voorstellen in het voorstel forum.
Vandaar........

Lilian
Coyote
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Coyote »

lilianenpiet schreef:Sorry, maar ik snap af en toe niets van deze site.
We willen graag een route kaartje, maar daarvoor moest ik eerst 10 postings gedaan hebben en me eerst voorstellen in het voorstel forum.
Vandaar........
Lilian,

Ik kan me de verwarring voorstellen omdat ik het topic verplaatst had. Dat heb ik weer teruggedraaid. :D Maar omdat je een vraag stelt in dit voorsteltopic over je route gaat het al gauw enkel over je reis, terwijl daar dit voorstel-forum niet voor bedoeld is. Bovendien had je dezelfde vraag al het zuidwesten-forum gesteld en dat is niet de bedoeling. Want zoals je ziet worden dan in beide je vragen beantwoord en weten we niet meer waar we het moeten zoeken en ontstaan verwarringen zoals deze.

Ook aan de overige forumleden het verzoek om niet op vragen voor een reis in te gaan als deze in het voorstel-topic gesteld worden. Geef dan aan, zoals Marjon al deed, dat ze deze in het bewuste forum kunnen stellen.

Ik zag bovendien dat je al een aanvraag voor een routekaartje had gedaan. Deze staat echter in het verkeerde topic. Zodra je deze aanvraag in het daarvoor bestemde topic doet, zal ik ook voor jullie zo'n mooi routekaartje maken! :D

Overigens, :welcome: en veel plezier op het forum!

Roland

lilianenpiet
Amerika-ontdekker

Ik zag bovendien dat je al een aanvraag voor een routekaartje had gedaan. Deze staat echter in het verkeerde topic. Zodra je deze aanvraag in het daarvoor bestemde topic doet, zal ik ook voor jullie zo'n mooi routekaartje maken!

Sorry hoor, ben wel blond maar mijn man snapt het ook nog steeds niet.

Waar vind ik het volgende:
maar doe je aanvraag d.m.v. "Nieuw Antwoord/Post Reply" in dit draadje.

Lilian
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

Moet naar het speciale aanvraagtopic, dat kan je doen door HIER te klikken (op de blauwe letters HIER dus).

Je ziet dan het topic met de kaartjes en onder het onderwerp, aan de linkerkant, zie je dit:

Afbeelding

Klik dan op Nieuw Antwoord en zet je route online. Roland of Marjan maakt dan een kaartje voor je.
paula58
Amerika-expert

Bericht door paula58 »

Dat noem ik nog eens een mooie uitleg. :doublethumb:
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Lilian en Piet,

Dankzij de vragen waar en hoe je het kaartje kan aanvragen, hebben jullie toch maar mooi voldaan aan de noodzaklijke voorwaarde van minimaal 10 postings. :hilarious:

Martin
Coyote
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Martin & Marianne schreef:Lilian en Piet,

Dankzij de vragen waar en hoe je het kaartje kan aanvragen, hebben jullie toch maar mooi voldaan aan de noodzaklijke voorwaarde van minimaal 10 postings. :hilarious:
Dan ga je voorbij aan de regel: minstens 10 nuttige posts... :wink:

Roland

lilianenpiet
Amerika-ontdekker

Nou, heel erg bedankt voor de goede uitleg.
Ik ben je zeer dankbaar.
En er komen nog genoeg "NUTTIGE" vragen van mijn kant.
De voorbereidingen zijn in volle gang.
Maar toch bedankt.

Lilian
Coyote
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Jullie routekaartje zal ik één dezer dagen maken hoor. :D

Roland

lilianenpiet
Amerika-ontdekker

Coyote schreef:Jullie routekaartje zal ik één dezer dagen maken hoor. :D

Roland
Hoi Roland,

Ik wil niet ongeduldig zijn, maar wanneer denk je ongeveer aan ons routekaartje toe te komen??

Groetjes
Lilia
Coyote
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Coyote »

lilianenpiet schreef:Ik wil niet ongeduldig zijn, maar wanneer denk je ongeveer aan ons routekaartje toe te komen??
Lilia,

Helaas hebben Marjan en ik moeten besluiten om even geen routekaartjes meer te maken i.v.m. drukke dagelijkse werkzaamheden (zie dit topic).

Sorry, het is niet anders. :cry:

Roland

lilianenpiet
Amerika-ontdekker

Oh, dat is jammer, maar omdat je had toegezegt op 19 juli dat je dat weekend daarna een kaartje zou maken, had ik gedacht dat dat voor mij gold.
Ik hoop dat het nog lukt voor ik op vakantie ga.

Dan toch nog bedankt.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer