Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Voorstellen: tjeerdlj - eerste keer Amerika
-
tjeerdlj
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Voorstellen: tjeerdlj - eerste keer Amerika
Hi,
Ik ga september/oktober met mijn vriendin naar Amerika. Voor het eerst. We hebben al een route in ons hoofd, maar ik ben benieuwd of mensen nog tips hebben voor onze route. Vandaar dat ik mij graag aanmeld voor dit forum.
Gr Tjeerd
Ik ga september/oktober met mijn vriendin naar Amerika. Voor het eerst. We hebben al een route in ons hoofd, maar ik ben benieuwd of mensen nog tips hebben voor onze route. Vandaar dat ik mij graag aanmeld voor dit forum.
Gr Tjeerd
Re: Voorstellen: tjeerdlj - eerste keer Amerika
welkom. Ik ben benieuwd naar je route en wat voor dingen je leuk vindt, parken, steden, wandelingen enz. Helpt mensen die het leuk vinden om advies en tips te geven. Wil je kamperen, hotels, auto huren of camper?
Re: Voorstellen: tjeerdlj - eerste keer Amerika
Als je de route wil weten, topicstarter heeft vorige week al een routetopic geopend.