Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Even voorstellen: Sacha en Emma - introductie en vraag

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
Sacha en Emma
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 5

Even voorstellen: Sacha en Emma - introductie en vraag

Bericht door Sacha en Emma »

Dag allen,

Emma (18 jaar) en ik (Sacha 54 jaar) gaan tussen eind februari en medio maart 2026 een redelijk standaard rondje (3 weken) Zuid West maken.
We hebben dit pas net besloten, aanvankelijk zag ik het nl. niet zitten in deze periode (liever een of twee maanden later). Maargoed, we zijn gebonden aan deze periode. Het idee is wel om waar mogelijk goed/ zo goed mogelijk weer te hebben. We realiseren ons dat we aan kou niet helemaal zullen ontkomen.

Bijgaand mijn eerste idee. Alle tips, opmerkingen en suggesties zijn meer dan welkom. Ik ben wel vaker in de US geweest, maar dat is al wel weer een tijd geleden. (2013 rondje Denver incl. Yellowstone met de camper) en toen waren we met z'n vieren.

In bijgaand plan heb ik nog een dag in te vullen/ over. SF zit er niet in, vind ik niet erg, ben ik al geweest. Yosemite volgens mij geen optie in deze periode. Verder geprobeerd van zuid naar noord te plannen. Maar DV aan het einde is misschien beter.

En dan mijn belangrijkste vraag: Camper of auto? Mijn voorkeur gaat uit naar kleinste camper, ik zie nu ook campervan. Heeft iemand daar ervaring mee?

Amsterdam - Los Angeles
Los Angeles (Hollywood/ Beverly Hills)
Los Angeles (Venice/ Universal)
Los Angeles - Joshua Tree
Joshua Tree
Joshua Tree - Death Valley
Death Valley
Death Valley
Death Valley- Valley of Fire
Valley of Fire- Zion NP
Zion NP
Zion - Bryce NP
Bryce - Canyonlands
Canyonlands
Canyonlands - Page
Page
Page - Grand Canyon
Grand Canyon
Grand Canyon - Las Vegas
Las Vegas - Amsterdam

Dank jullie wel alvast!!!
Sacha en Emma
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 33
Contacteer:

Re: Introductie en vraag

Bericht door Coyote »

Welkom op het forum Sacha en Emma,

Leuke plannen! Hier op het forum zullen jullie vast al je antwoorden vinden.

Dit topic is echter een voorsteltopic, geen topic om je reisplannen te bespreken. Maak hiervoor een eigen topic aan in het subforum Zuidwesten om antwoord op je vragen te krijgen.

Veel succes! :thumbup:

Roland
Since 1982: 33 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Re: Even voorstellen: Sacha en Emma - introductie en vraag

Bericht door markro »

Welkom op het AllesAmerikaforum.

Jullie bericht met reisroute is gekopieerd naar het zuidwestensubforum, waar de route besproken kan worden.
Zie: viewtopic.php?f=36&t=82243
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer