Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Even voorstellen: jordyv
Even voorstellen: jordyv
Hallo ik ben Jordy,
Ik ben reeds een aantal keer naar Amerika geweest voor mijn werk.
Deze zomer ben ik van plan om met het gezin een rondtrip te maken in het westen.
Veel van de planning lag reeds vast, maar nu ben ik op zoek naar alternatieven.
Ik heb namelijk mijn twijfels of we Yosemite binnen zullen geraken.
Wij komen van Las Vegas en gaan door Death Valley naar Sequoia en waren dan van plan om 3 dagen Yosemite te doen, maar omdat we nog steeds niet kunnen reserveren (en er geen duidelijkheid is of het überhaupt wel gaat kunnen) ben ik op zoek naar alternatieven.
En wat is er beter dan het aan alle ervaringsdeskundigen hier te vragen ...
Alvast bedankt, Jordy.
Ik ben reeds een aantal keer naar Amerika geweest voor mijn werk.
Deze zomer ben ik van plan om met het gezin een rondtrip te maken in het westen.
Veel van de planning lag reeds vast, maar nu ben ik op zoek naar alternatieven.
Ik heb namelijk mijn twijfels of we Yosemite binnen zullen geraken.
Wij komen van Las Vegas en gaan door Death Valley naar Sequoia en waren dan van plan om 3 dagen Yosemite te doen, maar omdat we nog steeds niet kunnen reserveren (en er geen duidelijkheid is of het überhaupt wel gaat kunnen) ben ik op zoek naar alternatieven.
En wat is er beter dan het aan alle ervaringsdeskundigen hier te vragen ...
Alvast bedankt, Jordy.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Even voorstellen: jordyv
Welkom op het forum! Ik begrijp dat je met een camper gaat? Yosemite binnen komen zal wel lukken, maar het reserveren van een camping is sowieso erg lastig, dus zorg voor een backup.
Overigens zijn de reserveringen inmiddels al weer opengesteld. Zie ook dit topic.
Waarom rij je niet via de TIoga Pass? En als je inderdaad met de camper gaat: mag je wel door Death Valley rijden dan?
Ik ga wel erg off topic: misschien is het niet gek als je een topic opent in het zuidwesten-forum.
Marianne
Overigens zijn de reserveringen inmiddels al weer opengesteld. Zie ook dit topic.
Waarom rij je niet via de TIoga Pass? En als je inderdaad met de camper gaat: mag je wel door Death Valley rijden dan?
Ik ga wel erg off topic: misschien is het niet gek als je een topic opent in het zuidwesten-forum.
Marianne
hey, wij gaan een auto huren bij aankomst.
Tijdens piekdagen dient normaal een reservatie te gebeuren, maar dit kan momenteel nog niet, vandaar de vraag of er goede alternatieven zijn.
groeten Jordy
Tijdens piekdagen dient normaal een reservatie te gebeuren, maar dit kan momenteel nog niet, vandaar de vraag of er goede alternatieven zijn.
groeten Jordy
Je kan je vragen beter in de juiste topics of subfora stellen, voorsteltopics worden niet veel gelezen.
Autovragen kan je hier stellen.
Autovragen kan je hier stellen.