Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Even voorstellen
Even voorstellen
Hi,
ik ben phanegem, en had een vraag over een esta B1 visum die ik in het juiste forum ga stellen
grt
ik ben phanegem, en had een vraag over een esta B1 visum die ik in het juiste forum ga stellen
grt
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Re: Even voorstellen
Welkom op het forum.
ESTA en B1 visum zijn twee verschillende zaken. Je reist op een ESTA of op een B1 visum. Alvast een tip vooraf: Als je een ESTA aanvraagt doe dat dan altijd op de officiële sit: Klik hier .
Er zijn veel sites die extra geld vragen, waarbij de kans dat er iets misgaat alleen maar groter wordt.
Als je je vraag in het subforum stelt, krijg je ongetwijfeld goede uitleg.
Succes en veel plezier bij de voorbereiding.

ESTA en B1 visum zijn twee verschillende zaken. Je reist op een ESTA of op een B1 visum. Alvast een tip vooraf: Als je een ESTA aanvraagt doe dat dan altijd op de officiële sit: Klik hier .
Er zijn veel sites die extra geld vragen, waarbij de kans dat er iets misgaat alleen maar groter wordt.
Als je je vraag in het subforum stelt, krijg je ongetwijfeld goede uitleg.
Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
Groet,
Old Faithful
Old Faithful
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Even voorstellen
Welkom!
Ter aanvulling: vragen over ESTA stel je hier: viewtopic.php?f=30&t=60738
Voor vragen over een B1 visum kun je een topic openen in dit subforum: viewforum.php?f=13
Marianne
Ter aanvulling: vragen over ESTA stel je hier: viewtopic.php?f=30&t=60738
Voor vragen over een B1 visum kun je een topic openen in dit subforum: viewforum.php?f=13
Marianne