Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Even voorstellen: Eefje80
-
Eefje80
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Even voorstellen: Eefje80
Hallo, ik zal me opnieuw even voorstellen. Zo’n 15-16 jaar geleden zat ik ook op dit forum en hebben jullie me geholpen een paar mooie reizen samen te stellen. Dat was voordat ik kinderen had. Inmiddels heb ik 2 knullen van 11 en 14 en zijn we in de gelukkige omstandigheid dat we met ze kunnen gaan reizen. Alleen mijn account hier is weg, dus ik heb een nieuwe aangemaakt.
Vorig jaar hebben we een reis naar Florida gemaakt. Helemaal samengesteld door een reisburo, omdat ik het te spannend vond om zelf een reis te verzinnen. Maar nu volgend jaar wil ik mijn gezin meenemen naar het zuid-westen en daar zijn we al eerder geweest lang geleden. Dus ik denk dat ik met jullie hulp zelf wel een mooie reis kan bedenken. Ik hoop hier weer veel te kunnen gaan lezen en soms ook te posten!
Vorig jaar hebben we een reis naar Florida gemaakt. Helemaal samengesteld door een reisburo, omdat ik het te spannend vond om zelf een reis te verzinnen. Maar nu volgend jaar wil ik mijn gezin meenemen naar het zuid-westen en daar zijn we al eerder geweest lang geleden. Dus ik denk dat ik met jullie hulp zelf wel een mooie reis kan bedenken. Ik hoop hier weer veel te kunnen gaan lezen en soms ook te posten!
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Re: Even voorstellen: Eefje80
Welkom terug
en veel plezier bij het voorbereiden van de hernieuwde kennismaking.
Groet,
Old Faithful
Old Faithful