Introductie DolHappy

Hier kun je je voorstellen als je je zojuist bij de forums hebt aangemeld. Welkom!
Plaats reactie
DolHappy
Amerika-newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 apr 2023, 12:38
Aantal x V.S. bezocht: 9

Introductie DolHappy

Bericht door DolHappy »

Graag wil ik mij ook voorstellen. Wij zijn als gezin al een paar keer op reis geweest in Amerika. Voornamelijk in Florida maar ook een prachtige reis langs de oost-kust en rondreis in het zuidwesten. A.s. augustus start onze zoon (als hij slaagt voor zijn eindexamen :wink:) als student-athlete (voetbal) aan een college in IOWA.
De F-1 visum procedure loopt, zoonlief is druk aan het studeren :blink: en als alle seinen op groen staan kunnen we gaan boeken voor een volgende reis naar de VS. We willen hem graag wegbrengen, helpen installeren in zijn dorm en dan hebben we ook gezien waar hij minimaal een jaar gaat verblijven. Het worden dus lastminute boekingen maar heb al weer heel veel tips van dit forum kunnen halen. Super :clap:
tanteto
Amerikafan
Berichten: 252
Lid geworden op: 07 aug 2019, 20:51
Locatie: Bull City

Re: Introductie DolHappy

Bericht door tanteto »

Gefeliciteerd, wat spannend!

Ga je hem alleen maar wegbrengen, of wil je er nog een reis aan koppelen? In welke plaats gaat hij studeren?
Wat bedoel je precies met het ‘echte’ Amerika en een ‘gewone’ Amerikaan?
DolHappy
Amerika-newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 apr 2023, 12:38
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: Introductie DolHappy

Bericht door DolHappy »

Dank je wel! Is inderdaad heel spannend maar vooral ook heel gaaf.
Hij gaat naar Orange city (of all places :D ). We willen een beetje vooraf en waarschijnlijk ook naderhand nog rondreizen maar ik ben me nog aan het oriënteren wat we zouden kunnen gaan doen. Een bezoek aan Chicago zit wel zeker in het programma :clap:
tanteto
Amerikafan
Berichten: 252
Lid geworden op: 07 aug 2019, 20:51
Locatie: Bull City

Re: Introductie DolHappy

Bericht door tanteto »

Ja, in Iowa wonen heel wat immigranten met een Nederlandse achtergrond, dus een plaatsnaam als Orange City verbaast me niets :wink:
Wat bedoel je precies met het ‘echte’ Amerika en een ‘gewone’ Amerikaan?
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer