Bij deze stel ik mij even voor. Ik ben Randy, 31 jaar oud en woonachtig in het noorden van Nederland. September 2018 ben ik samen met mijn vriend voor het eerst naar Amerika geweest. We hebben toen een rondreis van 23 dagen door het westen van Amerika gemaakt met een huurauto. Deze rondreis was al volledig gepland door TUI. Daarna hebben we nog 5 dagen in San Diego doorgebracht en leuke dingen gedaan. We hebben hier ontzettend van genoten maar de conclusie was wel dat we op veel plekken eigenlijk te weinig tijd hadden. Denk daarbij aan de Grand Canyon en Yosemite. Sequoia stond helemaal niet in het reisschema, dat vonden we echt ontzettend jammer.
We willen in september 2023 wederom naar Amerika. Nu echter met een camper en volledig zelf gepland. Het is de bedoeling om weer 28 tot 30 dagen te gaan. En dat klinkt lang maar als we ons wensenlijstje bekijken is de conclusie dat we echt moeten gaan strepen

West-Amerika staat weer hoog op de wensenlijst, met Sequoia als absolute must. Net als Yosemite want daar hebben we in 2018 niet veel van meegekregen. We hadden daar maar 1 dag en helaas allebei een voedselvergiftiging. We hebben daar dus vooral alle WC's bezocht en weinig van de natuur gezien

Yellowstone is ook een grote wens van ons maar we twijfelen nu of we dit niet beter in een aparte reis een keer kunnen doen. Het is een behoorlijk stuk rijden voor 1 park. En qua vliegtickets kost het behoorlijk wat meer om te vliegen op bijvoorbeeld Salt Lake en terug naar Nederland te vliegen vanaf LA. Maar wellicht hebben jullie nog goede ideeën

Daarnaast willen we nog een keer naar Bosten/New York. Een vriendin van mij woont in de omgeving van Boston. Maar hier geldt eigenlijk hetzelfde voor. Hoop extra kosten qua vliegtickets en dan heb ik het nog niet eens over de tijd