Even voorstellen: Claubo (en man)

Hier kun je je voorstellen als je je zojuist bij de forums hebt aangemeld. Welkom!
Plaats reactie
Claubo
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Even voorstellen: Claubo (en man)

Bericht door Claubo » 08 okt 2019, 12:20

Hallo allemaal,

Ik heb gisteren en vandaag al een aantal vragen gepost, maar mijzelf nog niet voorgesteld.

Wij (een gezin met 2 kinderen van 15 en 12) zijn van plan om komende zomer naar de VS te gaan. We willen naar het zuidwesten en een roadtrip doen met de camper. We zijn ons druk aan het inlezen over alles en dat is heel leuk, maar wel enorm veel :D

Wij zijn in 1997 eerder naar de VS geweest, toen als twintigers mee met mijn schoonouders voor hun 25-jarig huwelijk. We vlogen destijds op Seattle en zijn afgezakt naar San Francisco. Een prachtige reis door verschillende landschappen. Het meest indrukwekkend toen vond ik Yellowstone (wat een geweldig park!) en het Salt Lake.
Nu gaan we het anders doen, we zullen nu waarschijnlijk vliegen op Las Vegas, richting LA gaan en ook oostelijk. We willen dat met een camper doen. Wat precies weten we nog niet. Las Vegas, Zion, Bryce, Grand Canyon, Antelope, Arches, Moab, Capitol Reef, Monument Valley, Seqouia. De keuze is zo groot, we moeten nog snijden.
Waar we wel op gaan letten is, dat we met de kinderen actieve dingen willen doen. Zodat het niet alleen een vakantie vanachter autoraampjes wordt (en de wandelingen eruit), maar dat ze het echt 'ondergaan'

Als jullie nog tips hebben, zijn die van harte welkom!

Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Even voorstellen: Claubo (en man)

Bericht door Martin & Marianne » 13 okt 2019, 14:48

Welkom op het forum!
Je zult genoeg tips kunnen krijgen. Zet daarvoor je wensen of voorlopige planning eens in het zuidwesten forum.

Marianne

Claubo
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Even voorstellen: Claubo (en man)

Bericht door Claubo » 14 okt 2019, 16:52

Dank je wel Marianne, zodra we een voorlopige planning hebben zullen we dat doen!

Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer