Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Herintroductie: Speakingtongues
-
- Amerikakenner
Herintroductie: Speakingtongues
Ik ben Peter uit Albuquerque, New Mexico. Ik stel me opnieuw voor, want het is al jaren geleden dat ik actief was op dit forum.
Nog meer leden uit New Mexico hier op dit forum?
Nog meer leden uit New Mexico hier op dit forum?
MY FACEBOOK / Kom op de koffie in Alberquerque New Mexico en neem aub stroofwafels mee.
-
- Amerikakenner
Re: Speakingtongues
En je kunt altijd op de koffie komen, mits je stroopwafels meeneemt. 

MY FACEBOOK / Kom op de koffie in Alberquerque New Mexico en neem aub stroofwafels mee.
En oude kaas, toch? 

Emigratietraject doorlopen via K-1. Naturalisatie na 20 jaar groene kaart. Dubbele nationaliteit.
-
- Amerikakenner
Oude kaas is ook altijd welkom 

- Loek
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Herintroductie: Speakingtongues
Hoi Peter, ik zit een stukje ten noorden van je in Aurora, Colorado. Ik was een tijdje geleden nog in Albuquerque om mijn Global Entry te regelen, maar ik heb je niet gezien 

-
- Amerikakenner
Re: Herintroductie: Speakingtongues
Volgende keer beter Loek