Even voorstellen: Benji86nl

Hier kun je je voorstellen als je je zojuist bij de forums hebt aangemeld. Welkom!
Plaats reactie
Benji86NL
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Even voorstellen: Benji86nl

Bericht door Benji86NL » 06 feb 2019, 07:27

Hoihoi!

Ook ik zal me even voorstellen natuurlijk! Mijn naam is Benny en eigenlijk al sinds m'n 12e aan het dromen van een reis naar Amerika. Mijn spaarcapaciteiten waren echter jarenlang ondermaats, maar inmiddels weet ik hoe het allemaal moet en ben ik al even bezig om mijn spaarrekening goed te spekken. Vorig jaar juni ben ik getrouwd en hoewel we het liefst direct na de bruiloft een mooie reis wilden maken liet het budget dat toen niet toe en werd het "slechts" een korte rondreis in Toscane. Prachtig, maar nog steeds niet mijn droom kunnen waarmaken.

Dit jaar gaat het echter gebeuren! We speelden eerst met het idee om naar Cuba te gaan. Dat wil zeggen; mijn vrouw wilde dolgraag naar Cuba. Gezien Miami en Cuba op slechts een uurtje vliegen van elkaar ligt heb ik het zaadje bij haar kunnen planten om via Miami te vliegen en er een paar dagen Miami aan vast te plakken. Na wat research kwamen we echter tot de conclusie dat vanuit de VS naar Cuba vliegen nogal een gedoe schijnt te zijn en daarbij zitten we in de periode dat we wilden gaan midden in het regenseizoen. Dan maar een alternatief?

Na wikken en wegen is het Californië geworden. Ik ben al sinds jaar en dag een enorme fan van de 90's skatepunk uit de "westcoast" en heb altijd geroepen dat ik eens die kant uit wil. Kijken waar bands als NOFX, Strung out, New Found Glory en Lagwagon hun roots hebben liggen en mijn langgekoesterde droom om de VS te bezoeken waar te maken. Ontzettend veel zin in en ben blij dat ik dit forum heb gevonden om zodoende een heleboel tips en do's en don'ts op te doen!

Groetjes,
Benny

Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer