Even voorstellen

Hier kun je je voorstellen als je je zojuist bij de forums hebt aangemeld. Welkom!
Plaats reactie
Margriet1102
Amerika-ontdekker
Berichten: 53
Lid geworden op: 19 sep 2018, 11:24

Even voorstellen

Bericht door Margriet1102 »

Dag, wij (Margriet en Bas en onze twee zoond van dan 18 en 20) zijn ons aan het voorbereiden op een mooie reis door het zuidwesten. We zijn nog nooit in VS geweest (ik zelf wel 5 dagen in New York) maar hebben wel in 2012 een prachtige reis gemaakt door de canadese Rockey’s en Vancouver Island. Ik heb inmiddels al veel op het forum gelezen en we weten wel al globaal wat we willen zien... maat oh, wat is het veel en prachtig allemaal! Ik kom binnenkort met wat vragen over de route en zou graag advies krijgen over de keuze one way SLC-LA (heel graag Yellowstone zien) of toch LA-LA incl Yellowstone. Reisperiode vanaf 21juni en we hebben 4-5 weken. Reden om LA-LA te kiezen is omdat ik denk dat de tickets via SlC veel duurder zijn en daarbij drop off kosten voor de auto komen.. Ik vind sowieso het zoeken naar betaalbare tickets best lastig.. ga me er verder in verdiepen. Mochten er mu al tips zijn dan horen wij dat graag. Bedankt alvast!
Gebruikersavatar
Aricon
Amerika-expert
Berichten: 2038
Lid geworden op: 20 nov 2007, 21:38
Aantal x V.S. bezocht: 40
Locatie: boven Groningen

Re: Even voorstellen

Bericht door Aricon »

Welkom op het forum.
Goede (en vooral betaalbare) tickets vinden kan inderdaad lastig zijn. Jullie kunnen geluk hebben dat je al op 21 juni kunt vertrekken. Je zit dan met de prijzen van de tickets misschien nog net niet in het hoogseizoen. Mijn enig tip is om de prijzen regelmatig in de gaten te houden en tickets te kopen als jij vindt dat de prijzen goed zijn. Daarna niet meer kijken naar de prijzen en verder je reis invullen.

Veel plezier gewenst met de voorbereidingen!
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer