Ben hier nieuw ! Yepke

Hier kun je je voorstellen als je je zojuist bij de forums hebt aangemeld. Welkom!
Plaats reactie
Yepke
Amerika-newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 mei 2018, 14:00
Aantal x V.S. bezocht: 3

Ben hier nieuw ! Yepke

Bericht door Yepke »

Hallo iedereen, ben al in Miami, New York en Wyoming geweest onlangs. Heb iemand leren kennen in Wyoming, dus je kan best zeggen dat we in ons 'verliefde' tijdperk zijn :lol: Binnenkort ga ik op vakantie bij hem, vertrek naar Salt Lake City op 19/7 voor 14 dagen. We gaan een paar dagen op de ranch verblijven van zijn nichtje, dan een rodeo meepikken en van daaruit naar de Rocky Mountains met zijn camper to go hiking, fishing, relaxing .. Kortom een reis waar we ons beiden op verheugen en aan het aftellen zijn. Sinds een paar weken bellen wij dagelijks bijna 3u met elkaar. S'middags en s'avonds voor het slapengaan. Nog dames die hier verliefd zijn op een Amerikaan? Grts
Gebruikersavatar
Aricon
Amerika-expert
Berichten: 2038
Lid geworden op: 20 nov 2007, 21:38
Aantal x V.S. bezocht: 40
Locatie: boven Groningen

Re: Ben hier nieuw ! Yepke

Bericht door Aricon »

Welkom op het AllesAmerika forum!

Kijk eens in het emigratie forum. Daar zijn genoeg topics te vinden van mensen die verliefd zijn geworden op een amerikaan(se). En uiteindelijk door de liefde zijn verhuisd naar Amerika.
Little Vixen
Amerika-ontdekker
Berichten: 88
Lid geworden op: 29 jun 2017, 20:08
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Ben hier nieuw ! Yepke

Bericht door Little Vixen »

Hoi Yepke,
Wat spannend zeg, een liefde in Amerika. Ik weet precies hoe je je voelt. Ik heb mijn vriend twee jaar geleden ontmoet via een gezamenlijke vriendin. We chatten en belden iedere dag met elkaar. Vorig jaar zomer de stoute schoenen aangetrokken en naar hem toe gegaan en het was liefde op het eerste gezicht. :love3: In december heeft hij mij ten huwelijk gevraagd en toen hebben wij ook de papieren ingevuld voor een K1 proces. Hopelijk mag ik eind augustus, begin september weer terug nar mijn vriend.
K1 status: 7-10-2018 NOA-2 approval after exactly 200 days

***Home is where the heart is***
Yepke
Amerika-newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 mei 2018, 14:00
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Ben hier nieuw ! Yepke

Bericht door Yepke »

Aricon schreef:Welkom op het AllesAmerika forum!

Kijk eens in het emigratie forum. Daar zijn genoeg topics te vinden van mensen die verliefd zijn geworden op een amerikaan(se). En uiteindelijk door de liefde zijn verhuisd naar Amerika.
Hey, thanks ! Zal ik zeker doen ! Bedankt voor de info :thumbup:
Yepke
Amerika-newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 mei 2018, 14:00
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Ben hier nieuw ! Yepke

Bericht door Yepke »

Little Vixen schreef:Hoi Yepke,
Wat spannend zeg, een liefde in Amerika. Ik weet precies hoe je je voelt. Ik heb mijn vriend twee jaar geleden ontmoet via een gezamenlijke vriendin. We chatten en belden iedere dag met elkaar. Vorig jaar zomer de stoute schoenen aangetrokken en naar hem toe gegaan en het was liefde op het eerste gezicht. :love3: In december heeft hij mij ten huwelijk gevraagd en toen hebben wij ook de papieren ingevuld voor een K1 proces. Hopelijk mag ik eind augustus, begin september weer terug nar mijn vriend.
Ja, heb dit nog nooit ervaren, zijn zooo verliefd zeg :D .. En zijn beiden geen 'jonge veulens' meer geloof me. We chatten en bellen dagelijks uren ook, nooit een 'silent modus' altijd maar brabbelen hihi, zoveel te vertellen .. Blij voor jou dat je de stap hebt durven wagen, zo zie je maar dat je je hart moet volgen. Ik wens je heel veel succes toe, en als het in je mogelijkheid bestaan zou, hou me op de hoogte aub of alles goed verloopt met het K1 proces ! Kan handig voor mij zijn in de toekomst, wetende waar ik moet op letten dat alles vlotjes zou verlopen mocht ik de sprong wagen om te emigreren naar daar! Go for it girl ! :thumbup:
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer