Even voorstellen: Chevy48

Hier kun je je voorstellen als je je zojuist bij de forums hebt aangemeld. Welkom!
chevy48
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 3

Even voorstellen: Chevy48

Berichtdoor chevy48 » 12 mar 2018, 20:09

Hallo,

Ik ben Marcel en zo lang als ik mij kan heugen heb ik een fascinatie voor alles wat met Noord Amerika, dus USA en Canada, te maken heeft. De geweldige natuur, de taal, de ruimte die er is, films, de oude reclameborden en niet te vergeten de auto's. Vandaar ook mijn Nickname want ik ben de trotse eigenaar van een Chevrolet 3100 pick-up truck uit 1948.
Als ik nu op één of andere manier een foto met dit bericht mee kon sturen kon ik mijn Chevy laten zien, maar helaas.

Het is voor mij al weer een tijdje geleden dat ik in Amerika ben geweest. De laatste reis ging naar de westkust van Canada. Dus als iemand nog leuke reis tips heeft voor het oosten van Amerika, bijvoorbeeld Boston of de staat Maine, dan houd ik mij aanbevolen!

Groeten,
Marcel

markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 12
Contacteer:

Re: Even voorstellen: Chevy48

Berichtdoor markro » 13 mar 2018, 05:13

Hartelijk welkom bij AllesAmerika.
Marco.

Onze Amerikareisverslagen: klik hier.

Old Faithful
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 8

Re: Even voorstellen: Chevy48

Berichtdoor Old Faithful » 13 mar 2018, 14:45

Hartelijk welkom op het forum. :hello2:

chevy48 schreef:Als ik nu op één of andere manier een foto met dit bericht mee kon sturen kon ik mijn Chevy laten zien, maar helaas.

Als je een nieuw bericht of een reactie plaatst, zie je onderaan een knop "Bijlagen." Klik daarop en er verschijnt een knop "Bestanden toevoegen." Klik daarop en je kunt een (foto)bestand van je computer aan het bericht toevoegen. Je krijgt ook nog de mogelijkheid de foto ergens in het bericht te plaatsen.
Je zult de foto wel moeten verkleinen, want de bestanden mogen niet heel groot zijn.

Succes.
Groet,

Old Faithful