Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
New chef in town, Luckytux
New chef in town, Luckytux
Hee hallo!
het leek me wel zo leuk om toch eerst even een voorstelrondje te doen voordat ik jullie 'lastig' val met mijn nieuwsgierigheid.
mijn naam is Tom en ben een vrolijke jongeman van 29 zomers jong.
na de nodige vakantie weekjes in europa te hebben gehad, is het oog nu op amerika gevallen.
ik lees al een paar maandjes stiekem mee op het forum om zoveel mogelijk info en vooral ervaringen te verzamelen.
het werd ondertussen wel eens tijd om mezelf aan te melden en mijn nieuwsgierigheid te blussen.
de sfeer is prettig hier en het voelt als een hecht clubje.
het lijkt me leuk om daar deel aan te nemen.
het leek me wel zo leuk om toch eerst even een voorstelrondje te doen voordat ik jullie 'lastig' val met mijn nieuwsgierigheid.
mijn naam is Tom en ben een vrolijke jongeman van 29 zomers jong.
na de nodige vakantie weekjes in europa te hebben gehad, is het oog nu op amerika gevallen.
ik lees al een paar maandjes stiekem mee op het forum om zoveel mogelijk info en vooral ervaringen te verzamelen.
het werd ondertussen wel eens tijd om mezelf aan te melden en mijn nieuwsgierigheid te blussen.
de sfeer is prettig hier en het voelt als een hecht clubje.
het lijkt me leuk om daar deel aan te nemen.
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Re: New chef in town, Luckytux
Hartelijk welkom bij AllesAmerika en op dit forum.