Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Vixen_mt (Marijke)

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
Vixen_mt
Amerika-ontdekker

Vixen_mt (Marijke)

Bericht door Vixen_mt »

Hey mensen,

Ik ben Marijke, 24 jaar.. gek van auto's. Heb zelf een Toyota Celica 1.6 L uit 1990 en zoek naar een amerikaanse Celica. Ik zag dat ze 2.2 liters hebben, die heb je in NL of EU niet....

Ik ben nu dus op zoek naar een Celica 2.2 L maar ik heb echt geen idee hoeveel dat moet gaan kosten om de auto in m'n garage te krijgen.
Is er hier iemand die hier verstand van heeft?? Of me evt. kan helpen met info? Ik ben op zoek naar het totale kostenplaatje van daar naar hier.. dus verschepingskosten, belastingen e.d.

Hoop dat ik hier wat info kan krijgen.

groetjes Marijke
mirdj
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door mirdj »

:welcome:

Ik weet wel dat het niet goedkoop is om een auto hierheen te krijgen. Je krijgt ondermeer te maken met inklaringskosten en kosten voor het rijklaar maken want met een Amerikaanse auto mag je hier de weg niet op. Een collega van mijn vader heeft in Amerika een nieuwe Dodge gekocht omdat het daar goedkoper was. Uiteindelijk was hij na alle gemaakte kosten duurder uit als wanneer hij hem hier bij de dealer had gekocht en heeft hij (bijna) geen inklaringskosten betaald omdat hij dit zelf heeft kunnen doen. Reken dus op flink wat kosten.
Website reisverslagen oa New York, New Jersey, Philadelphia, Washington, Rondje Zuid West, Rondje Zuid Oost
Vixen_mt
Amerika-ontdekker

Bericht door Vixen_mt »

ja nee dat begrijp ik. maar deze auto kan ik hier niet krijgen, vandaar dat ik het zo wil doen....tuurlijk moet ik het kunnen betalen, maar het hoeft ook niet binnen een maand ofzo :)
wiepster
Amerika-expert

Bericht door wiepster »

Heb je al gekleken op de site van de RDW(Rijksdienst Wegverkeer), daar staat veel info op??
Vixen_mt
Amerika-ontdekker

Bericht door Vixen_mt »

ja maar er staat alleen maar dat je voor invoer dat ding gekeurd moet hebben volgens strengere eisen blabla.. nix over kosten ofzo... moet ook nog eens heel goed kijken op die site maar voor zover nix gevonden nog..
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer