Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Voorstelrondje: Pumpkin

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
Pumpkin
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Voorstelrondje: Pumpkin

Bericht door Pumpkin »

Hoi, ik ben Pumpkin 32 jaar en samen met mijn vriend en twee kinderen willen we in 2018 6 weken (de hele zomervakantie) naar de Verenigde Staten. Onze kinderen zijn dan 5 en 6. Mijn vriend heeft overigens voor zijn werk vaak in de VS gezeten, maar wel in een hele andere regio dan waar we nu heen willen. We zijn een samengesteld gezin, ik heb een zoontje en mijn vriend heeft een dochtertje, onze partners zijn beiden overleden. We overwegen nog of we nog moeten trouwen oid voor we naar de VS gaan ;-).
We zijn er dus vroeg bij en nog erg in de oriënterende fase en daarbij komt dit forum zeer goed van pas!
We weten wel dat we naar de westkust willen van Vancouver of Seatle naar San Fransisco is wat we globaal in ons hoofd hebben. We gaan in ieder geval naar Portland om familie te bezoeken waar ik 16 jaar geleden 2 maanden gelogeerd heb. Ik vind het om die reden ook wel erg leuk om Portland weer eens te zien.
De eerste keus die we nu willen maken is welk vervoermiddel we willen gaan gebruiken. Ik droom van een camper, maar we vragen ons af of we praktisch gezien niet beter gewoon een auto kunnen huren en hotels bezoeken. We zouden ook wel in lodges of huurtenten willen slapen.
Ook zijn we bezig met ons budget, we willen een mooie reis maken en we willen graag zo lang mogelijk (gezien de schoolvakantie van de kinderen is dat niet langer dan 6 weken), maar daardoor moeten we wel op het budget letten en kan de keuze dus bijvoorbeeld op autohuur en hotels vallen als dat beduidend goedkoper is.

En het leukste deel is natuurlijk waar we allemaal heen moeten gaan in de regio die wij gaan bezoeken. We willen een mooie mix maken van steden en natuur, we willen dingen doen die haalbaar zijn met de kinderen maar willen ook zelf gewoon een aantal mooie dingen zien. We willen graag naar national parken maar echt lange wandelingen maken zit er niet in vanwege de kinderen maar ook omdat ik zelf een heupafwijking heb waardoor te veel lopen niet goed gaat.

Ik ben nog een beetje zoekende waar op het forum ik de informatie kan vinden die we nodig hebben. Ervaringen over het reizen met jonge kinderen bijvoorbeeld heb ik nog niet echt kunnen vinden. En dan vooral over wat voor programma dan haalbaar is zodat de kinderen het leuk blijven vinden en het niet te veel uren in de auto zitten is.
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Re: Voorstelrondje

Bericht door markro »

Hartelijk welkom op het AllesAmerikaforum. Inmiddels heb jij de weg op het forum al kunnen vinden en ben je druk met jullie routeplanning. Veel succes daarmee en veel voorpret met jullie reis.
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer