Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Amerikoos naar Amerika

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
Amerikoos
Amerika-newbie

Amerikoos naar Amerika

Bericht door Amerikoos »

Dag allen,

Voor velen is een reis door de VS maken een lang gekoesterde droom! Zo ook voor mij! Door een samenloop van omstandigheden werd ik plots in de gelegenheid gesteld om deze droom te gaan verwezenlijken. Vanaf aankomende maart ga ik (alleen) 2 maanden door het Westen van Amerika reizen. Naast de steden (LA, San Francisco, Las Vegas San Diego etc.) wil ik graag de bekende nationale parken gaan bezoeken. De voorbereidingen zijn inmiddels in volle gang en ik kijk graag mee op het forum als ik ergens vragen over heb.

Ik kan in ieder geval al niet meer wachten tot het zover is.

Groet,

Amerikoos
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Re: Amerikoos naar Amerika

Bericht door markro »

Hartelijk welkom bij AllesAmerika en op dit forum.
Twee maanden is een mooie tijd om het zuidwesten te verkennen, dan hoef jij je niet al te veel te haasten. Houd er wel rekening mee, dat het in maart/april in de hoger gelegen gebieden nog erg winters kan zijn.
In de zuidwestensubforums is veel informatie te vinden en daar kan jij eventuele vragen stellen.
Succes en veel plezier met de voorbereidingen van de reis.
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
Christian
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 17
Contacteer:

Re: Amerikoos naar Amerika

Bericht door Christian »

wow 2 maanden. Dat is een mooie tijd. Veel tijd om veel te zien. Jaloers!

Op dit forum staat waarschijnlijk 99% van wat je wil/moet weten voor jou trip. Ik kom altijd veel te weten door het lezen van reisverslagen. Veel mensen stoppen daar de goude tips in.

Ik heb evt 13 reisverslagen voor je klaar staan. ;)
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer