Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Even voorstellen: rton
Even voorstellen: rton
Hallo allemaal,
ik ben een student, 23 jaar en ben bezig om een reis van 2 maanden in de VS te plannen.
Het plan is om de maanden maart en april te gaan en het noordoosten en zuidwesten te verkennen.
Dan heb ik voor beide gebieden dus een maand de tijd.
Vooral voor het noordoosten ben ik nog op zoek naar de beste route en welke steden ik wil bezoeken.
Ik wil in ieder geval beginnen met een week NY.
Ik ga alleen en ben dus op zoek naar tips die daar goed bij aansluiten.
Ook twijfel ik nog om het OV te gebruiken of een auto te huren. Of een combinatie te maken.
Ik heb al veel rondgekeken op het forum en hoop nog wat goede tips te krijgen.
Groet, rton
ik ben een student, 23 jaar en ben bezig om een reis van 2 maanden in de VS te plannen.
Het plan is om de maanden maart en april te gaan en het noordoosten en zuidwesten te verkennen.
Dan heb ik voor beide gebieden dus een maand de tijd.
Vooral voor het noordoosten ben ik nog op zoek naar de beste route en welke steden ik wil bezoeken.
Ik wil in ieder geval beginnen met een week NY.
Ik ga alleen en ben dus op zoek naar tips die daar goed bij aansluiten.
Ook twijfel ik nog om het OV te gebruiken of een auto te huren. Of een combinatie te maken.
Ik heb al veel rondgekeken op het forum en hoop nog wat goede tips te krijgen.
Groet, rton
Re: Even voorstellen: rton
Mooi plan. Heb je wat geregeld zoals vliegticket en hotels? Want het is heel gauw maart.
Re: Even voorstellen: rton
Vliegtickets zijn geboekt. 27 februari vlieg ik naar NY en 30 april vanaf LA weer terug.
Voor hotels wil ik vooral kijken naar airbnb of hostels.
Voor hotels wil ik vooral kijken naar airbnb of hostels.