Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Nieuw: Jan suburban

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
Jan suburban
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 2

Nieuw: Jan suburban

Bericht door Jan suburban »

Hallo,
Lees wel vaak de Posts, maar nu toch ook lid geworden.
We hebben wel wat met Amerika, geloof ik. We ( vrouw en ik) gaan volgend jaar voor de derde keer naar de US. De eerste keer een auto gehuurd vanuit san francisco en in motels/hotels overnacht. Toen de zuid-westelijke staten bezocht met de bekende high lights. De twee keer een camper gehuurd bij cruisecanada (de C25) en vanuit Vancouver de grens over en via de noordelijke USA staten ( van Washington naar Montana ) o.a. Naar Yellowstone.. vandaar weer naar Canada en via de rocky mountains (Banff-Jasper ) en terug naar Vancouver.
Begin volgend jaar naar Alaska en Yukon, ook weer met een camper van cruiseamerica. Een c30
Verder rijden we gewoon hier in Nederland een chevrolet Suburban van 1972 en rij ik nog een Ford F500 vrachtwagentje uit 1961.

Jan.
Aricon
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 40

Re: Nieuw.

Bericht door Aricon »

Welkom op het forum.

Ik ben benieuwd naar je reis naar Alaska / Yukon. De meeste forumleden die naar Alaska gaan doen dat met een auto. Ik hoor na je reis graag je ervaringen met een camper.
Je hebt het over begin volgend jaar. Ga je echt in de winter / vroege voorjaar? Dat lijkt me al een hele uitdaging voor wat betreft de sneeuwval.

Ik wens je in ieder geval veel plezier hier op het forum en natuurlijk ook een goede reis!
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer