Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Opnieuw even voorstellen: linny

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
linny
Amerika-ontdekker

Opnieuw even voorstellen: linny

Bericht door linny »

Hallo allen,

Ik zou mij graag weer even kort voor willen stellen. Ik heb een aantal jaren terug dit forum regelmatig bezocht omdat ik toen een korte trip naar Zuidwest usa gemaakt heb.
Daarvoor en ook daarna een aantal trips naar Florida gemaakt.
Inmiddels hebben we een dochtertje en willen we graag toch nog eens terug naar het zuidwesten en daarom ben ik dit prachtige forum weer eens aan het bezoeken voor tips en vragen!

Ik ben vaak ik florida geweest en ik zal ook eens dat gedeelte van het forum bezoeken, want ik wil mezelf zeker wel floridakenner noemen. Wellicht kan ik anderen ook helpen met vragen! :D
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Re: Opnieuw even voorstellen: linny

Bericht door markro »

Hartelijk welkom terug bij AllesAmerika.
Leuk dat jij ook mee wil "praten" in de diverse topics en vragen wil beantwoorden.
Mocht jij vragen hebben over jullie komende zuidwestenreis, start dan een topic in het desbetreffende zuidwestensubforum. Er zijn meerdere forumleden, die jou graag zullen helpen een prachtige reis samen te stellen.
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer