Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Dries Bessels is nieuw hier

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
driesbessels
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 50

Dries Bessels is nieuw hier

Bericht door driesbessels »

Hallo,
mijn naam is Dries Bessels en ik ben voozitter van de Nederlandse Route66 Association. Ben je op zoek naar specifieke informatie over Routye66 dan ben je welkom op onze websiote: http://www.rte66.nl.
MvG
Dries
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Dries Bessels is nieuw hier

Bericht door PSVwally »

Welkom op het AllesAmerika forum Dries.

Kan je, behalve je link, misschien iets meer vertellen over jezelf? Hoe ben je aan route66 verslingerd geraakt? Er zijn op deze site natuurlijk een flink aantal mensen die (een deel van) route66 hebben gedaan. Maar ik denk dat jij een schat aan informatie zou kunnen geven aan de leden van dit forum die het ook wel eens zouden willen, of gaan rijden.
driesbessels
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 50

Re: Dries Bessels is nieuw hier

Bericht door driesbessels »

Hallo Paul (en alle anderen natuurlijk),
ik ben al weer een tijd geleden zelf een keer Route66 gaan rijden op een motor, nadat ik al vele malen door allerlei staten was getrokken met een auto of een camper. De rit langs route66 op de motor heeft zo'n indruk op me gemaakt dat uik het sindsdien ieder jaar minstens 1 keer doe waarvan de meeste als reisbegeleider voor ene groep motorrijders uit Nederland en Belgie. In de tussentijd heb ik met een aantal vrienden in Nederland een Route66 Association opgericht en run ik de website http://www.rte66.nl.
Dit jaar ben ik door de Amerikaanse Route66 Association opgenomen in hun walk of fame, een stuk straat in Kingman waar tegels liggen met de naam van mensen die (vinden zij) iets speciaals voor Route66 hebben gedaan. Daar ligt nu dus ook een tegel met de naam van mij en mijn vrouw tussen!
Mocht iemand iets willen weten over route66 dan kun je me dus altijd benaderen, ik zal kijken of ik kan helpen!
MvG
Dries
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer