Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
[SASQUATXH] Ik zal mij ook even voorstellen
[SASQUATXH] Ik zal mij ook even voorstellen
Hi,
Ik ben een Nederlander die op dit moment in Brussel studeert.
Vorig jaar voor het eerst naar New York City en Philadelphia geweest en ben nu aan het kijken om in januari/februari weer te gaan naar NYC en PHL.
Daarnaast ben ik mij aan het oriënteren en opties aan het bekijken om volgend studiejaar als transfer-student in de USA te gaan studeren.
Ik ben een Nederlander die op dit moment in Brussel studeert.
Vorig jaar voor het eerst naar New York City en Philadelphia geweest en ben nu aan het kijken om in januari/februari weer te gaan naar NYC en PHL.
Daarnaast ben ik mij aan het oriënteren en opties aan het bekijken om volgend studiejaar als transfer-student in de USA te gaan studeren.
- Aricon
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Re: [SASQUATXH] Ik zal mij ook even voorstellen
Hallo en welkom op het forum.
New York is één van mijn favoriete steden. Ik kan me goed voorstellen dat je na een eerste bezoek terug wilt.
Succes gewenst met je poging om in de USA te gaan studeren. Lijkt me geweldig!
New York is één van mijn favoriete steden. Ik kan me goed voorstellen dat je na een eerste bezoek terug wilt.
Succes gewenst met je poging om in de USA te gaan studeren. Lijkt me geweldig!