onze 3 zonen in de leeftijd van 20, 19 en 15 jaar mochten onze reisbestemming uitkiezen omdat dit waarschijnlijk de laatste vakantie zal zijn als volledig gezin voordat er een paar gaan uitvliegen. Aangezien dat onze vakantie in 2008 in Florida zeer goed was bevallen moest het zeker weer de USA worden. Waarheen maakte niet eens zo heel veel uit.
We zijn er nu wel uit wat we graag willen gaan doen maar de planning is nog lang niet compleet.
We vliegen 28 mei 2016 naar Nashville en vertrekken op 21 juni vanaf Denver weer naar huis. Ik zal in een andere topic onze globale plannen zetten en dan hoop ik op heel veel tips en suggesties van jullie
Mooie plannen, ik ben benieuwd naar je route.
Mijn eerste vraag is echter als moeder van 3 (inmiddels volwassen) kinderen: Hebben jouw zonen zolang vakantie in mei/juni?
Ja Elly, de 2 oudste werken en kunnen dan vakantie opnemen en de jongste heeft dan net zijn examen achter de rug. Vandaar dat we lekker vroeg kunnen gaan.
Kan iemand me zeggen hoe en waar ik onze reisplannen verder uit de doeken kan doen
Heerlijk vooruitzicht en welkom op het forum. Je reisplannen kun je het beste even van dag tot dag uitschrijven en posten in een van de subforums (denk Midwesten of zo) met het verzoek om op- en aanmerkingen.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.