Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hoi ik ben shaggel

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
Shaggel
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 3

Hoi ik ben shaggel

Bericht door Shaggel »

onze 3 zonen in de leeftijd van 20, 19 en 15 jaar mochten onze reisbestemming uitkiezen omdat dit waarschijnlijk de laatste vakantie zal zijn als volledig gezin voordat er een paar gaan uitvliegen. Aangezien dat onze vakantie in 2008 in Florida zeer goed was bevallen moest het zeker weer de USA worden. Waarheen maakte niet eens zo heel veel uit.
We zijn er nu wel uit wat we graag willen gaan doen maar de planning is nog lang niet compleet.
We vliegen 28 mei 2016 naar Nashville en vertrekken op 21 juni vanaf Denver weer naar huis. Ik zal in een andere topic onze globale plannen zetten en dan hoop ik op heel veel tips en suggesties van jullie :wink:

Groetjes
michelly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Re: Hoi ik ben shaggel

Bericht door michelly »

Welkom!

Mooie plannen, ik ben benieuwd naar je route.
Mijn eerste vraag is echter als moeder van 3 (inmiddels volwassen) kinderen: Hebben jouw zonen zolang vakantie in mei/juni?
USA2004
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door USA2004 »

Welkom op het forum, Shaggel. Al vast een goede reis gewenst!
Shaggel
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door Shaggel »

Ja Elly, de 2 oudste werken en kunnen dan vakantie opnemen en de jongste heeft dan net zijn examen achter de rug. Vandaar dat we lekker vroeg kunnen gaan.
Kan iemand me zeggen hoe en waar ik onze reisplannen verder uit de doeken kan doen :?:
analogkid
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door analogkid »

Heerlijk vooruitzicht en welkom op het forum. Je reisplannen kun je het beste even van dag tot dag uitschrijven en posten in een van de subforums (denk Midwesten of zo) met het verzoek om op- en aanmerkingen.
NO USA 2010; NYC 2012; Oost Canada / US 2012, DC/NYC 2018 http://reisnoordoostusa.blogspot.com/
Florida 2014, 2015, 2016, 2018; http://reisflorida2016.blogspot.nl
michelly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Bericht door michelly »

Dat is dan inderdaad een mooie gelegenheid om allemaal vrij te zijn! Succes met plannen :thumbup:
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer