Na een succesvolle reis met drie gezinnen naar West-Canada in 2022 kriebelt het weer en kijken we voorzichtig naar 2025.
Het idee is om naar Seattle te vliegen en dan uiteindelijk te eindigen in Denver. Zo pakken we soort van de route van 2022 weer op.

Wat we nu bedacht hebben te willen zien, maar dan nog zonder exacte dagen etc. Wat we wel hebben geleerd van onze vorige reis Vancouver-Calgary one way in 24 dagen. We houden van tijd nemen voor de mooie dingen, dus liever ergens drie dagen dan 1 als er veel te zien is. We waren bijvoorbeeld 3 nachten in Jasper en 4 nachten in Banff. Zo hebben jullie een beetje een idee.

Grof idee voor route:
Seattle
Glacier National Park
Lewis and Clark caverns
Yellowstone bij voorkeur twee nchtjes in het park en twee erbuiten. inschatting is dat we daar wel vier dagen zoet zijn, klopt dat?
Grand Teton
Black Hills: mount rushmore / crazy horse memorial, etc
Custer State park
Badlands
Rockey Mountains
Denver
We willen deze keer niet met de camper maar met auto en hotels/huizen/cabins. Ik zag, maar misschien kijk ik te vroeg, dat prijzen 200,- per nacht heel normaal zijn. Wel wat anders dan onze eerdere ervaringen in bijv Florida, Noordoosten en Zuidwesten, maar daar is het misschien ook allemaal duurder geworden.
Ik gok dat we zo'n drie tot max 4 weken tijd inclusief wat aanlandingsdagen in Seattle en wat afsluiting in Denver.
Nu ben ik op zoek naar tips:
voor de route: wat moeten we echt zien?
proppen we niet te veel in een vakantie?
accommodaties?
dingen die we onderweg kunnen doen met zes kinderen tussen de 10-17?
We zijn reuze benieuwd naar alle tips en tricks en lezen ondertussen alle verslagen etc op het forum. Fijn dat het weer online is!