Reis roberto101: concept reis noordwest 2024.

Over de staten Washington, Oregon, Idaho, Montana, Wyoming en Alaska.
roberto101
Amerikafan
Berichten: 122
Lid geworden op: 07 dec 2014, 11:50
Aantal x V.S. bezocht: 1

Reis roberto101: concept reis noordwest 2024.

Bericht door roberto101 »

Hallo allemaal,

Wij zijn druk aan het puzzelen aan onze 4e Amerikareis, en staan op het punt graag eens feedback te krijgen over onze route. Wij hebben eerdere rondreizen gemaakt vanaf LA, Denver en Phoenix, en zijn reeds in de staten Californië, Arizona, Nevada, New Mexico, Colorado, Wyoming, Utah, Montana, South Dakota en Nebraska geweest, en daar willen we nu graag Oregon en Washington aan toe gaan voegen.

Wij hebben bewust niet voor de kustroute gekozen, omdat dat de vorige keer in Californië ons minst favoriete onderdeel was. Wij zijn meer van het binnenland, gebergtes, we willen de drukte zoveel mogelijk vermijden (daarom slaan we de colombia river gorge bv bewust over) en hebben ook geen interesse in steden. :)

Onze opzet zover, de vraag is vooral, is dit een logische route, slaan we bijzondere dingen over, gaan we ergens te snel of te langzaam? Wij vinden een lange rijdag hier en daar niet vervelend, houden van hiken maar geen overdreven afstanden. Als het nodig is of heel veel oplevert, is een extra dag/2 dagen wellicht mogelijk. :)

1. AMS –Seattle
2. Seattle – Mount Rainier (90 mijl, 2 uur)
3. Mount Rainier
4. Mount Rainier – Hanford Reach National Monument – Palouse Falls State Park (270 mijl, 5 uur)
5. Palouse Falls State Park - Steptoe Butte state park (80 mijl, 1.5 uur)
6. Steptoe Butte state park – Walowa Lake (155 mijl, 3.5 uur)
7. Walowa Lake – Hells Canyon creek visitor centre (95 mijl, 3.5 uur)
8. Hells Canyon - Sumpter Valley Dredge – Succor Creek Natural Area (270 mijl, 6 uur)
9. Succor Creek Natural Area
10. Succor Creek Natural Area – Leslie Gulch (22 mijl, 1.5 uur)
11. Leslie Gulch – Alvord Desert (150 mijl, 3.5 uur)
12. Alvord Desert - Steens Mountain Wilderness (70 mijl, 1.5 uur)
13. Steens Mountain Wilderness
14. Steens Mountain Wilderness – Hart mountain national antelope refuge (50 mijl, 1:15 uur)
15. Hart mountain national antelope refuge – Crater Lake (200 mijl, 5 uur)
16. Crater Lake
17. Crater Lake – Bend (150 mijl, 3 uur)
18. Bend (Newberry Volcanic NM)
19. Bend (Three Sisters? mckenzie pass, cascades lakes national scenic byway?)
20. Bend (John Day Fossil Bed National Monument & Painted Hills)
21. Bend – Mount Hood (114 mijl, 2.5 uur)
22. Mount Hood - Mount Saint Helens (170 mijl, 3.5 uur)
23. Mount Saint Helens – Johnston Ridge Observatory - Seattle (150 mijl, 3 uur)

Wij kijken uit naar jullie reactie, bedankt alvast voor het meedenken!

Groetjes,
Roberto en Esther
California - nebraska - colorado - idaho - montana - utah - nevada - arizona - wyoming - south dakota
Gebruikersavatar
Felicitas
Amerika-expert
Berichten: 1793
Lid geworden op: 05 jan 2008, 10:19
Contacteer:

Re: Reis roberto101: concept reis noordwest 2024.

Bericht door Felicitas »

Originele route! Wij zijn in 2015 ook in Oost-Oregon geweest. We vonden het wel grappig dat we daar veel meer een outdoor western gevoel hadden dan in West-Oregon. Steens Mountain is heel erg mooi en het is echt een aanrader om daar de Steens Mountain Loop te rijden. Toendertijd was de onverharde loop goed te doen met onze huurauto. De gorges zijn indrukwekkend evenals het uitzicht op Alvord Desert.

Wallowa Lake en het daarbij gelegen plaatsje Joseph vonden we ook erg leuk. De Wallowa Mountains zijn pracntig om te wandelen, hoewel we toen wel moeite hadden om een trailhead te vinden die al wat hoger lag. Misschien leuk om daar met de kabelbaan omhoog te gaan (hebben wij niet gedaan). Zelf zou ik daar een nachtje extra plannen om te wandelen in de bergen.
Oranjeboom
Amerika-ontdekker
Berichten: 57
Lid geworden op: 28 aug 2013, 20:48
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Reis roberto101: concept reis noordwest 2024.

Bericht door Oranjeboom »

Ik heb geen ervaring met de route maar weet wel dat johnston ridge observatory gesloten is voorlopig. Dus die laatste dag kun je daar niet helemaal komen.
roberto101
Amerikafan
Berichten: 122
Lid geworden op: 07 dec 2014, 11:50
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Reis roberto101: concept reis noordwest 2024.

Bericht door roberto101 »

Oranjeboom schreef:
08 apr 2024, 19:50
Ik heb geen ervaring met de route maar weet wel dat johnston ridge observatory gesloten is voorlopig. Dus die laatste dag kun je daar niet helemaal komen.
Oh dat is goed om te weten, dat houden we de komende tijd even in de gaten! :thumbup:

Felicitas schreef:
08 apr 2024, 19:42
Originele route! Wij zijn in 2015 ook in Oost-Oregon geweest. We vonden het wel grappig dat we daar veel meer een outdoor western gevoel hadden dan in West-Oregon. Steens Mountain is heel erg mooi en het is echt een aanrader om daar de Steens Mountain Loop te rijden. Toendertijd was de onverharde loop goed te doen met onze huurauto. De gorges zijn indrukwekkend evenals het uitzicht op Alvord Desert.

Wallowa Lake en het daarbij gelegen plaatsje Joseph vonden we ook erg leuk. De Wallowa Mountains zijn pracntig om te wandelen, hoewel we toen wel moeite hadden om een trailhead te vinden die al wat hoger lag. Misschien leuk om daar met de kabelbaan omhoog te gaan (hebben wij niet gedaan). Zelf zou ik daar een nachtje extra plannen om te wandelen in de bergen.
Super! :thumbup: Bedankt voor jullie beide reacties! Ja die kabelbaan hadden we inderdaad al gezien ja, altijd fijn als er ergens tijd bespaard kan worden met zoiets :D Het is inderdaad een beetje een aparte route geloof ik haha, ik heb m in deze vorm nog niet voorbij zien komen. We vinden het fijn om van de gebaande paden te gaan, dat vonden we in New Mexico ook geweldig. Ik heb ook een drone mee op reis, maar wil daar absoluut niemand mee tot last zijn, dus daar vlieg ik alleen mee op afgelegen plekken, als er verder geen mensen in de buurt zijn :)

We hebben de route nog iets aangepast, waardoor we met kleine aanpassing en 2 extra dagen wat meer van het noorden van Washington kunnen meepakken, Glacier NP hebben we al gezien en vonden we heel mooi, dus we zouden nu graag North Cascades National Park toch meepakken, volgens mij lukt dat op deze manier aardig;

1. AMS - Seattle
2. Seattle – North Cascades National Park (107 mijl, 2 uur)
3. North Cascades National Park
4. North Cascades National Park – lake Omak – Grand Coulee Dam – Dry Falls
5. Dry Falls - Frenchman Coulee - Palouse Falls State Park - Steptoe Butte state park (250 mijl, 5 uur)
6. Steptoe Butte state park – Walowa Lake (155 mijl, 3.5 uur)
7. Walowa Lake – Hells Canyon creek visitor centre (95 mijl, 3.5 uur)
8. Hells Canyon - Sumpter Valley Dredge – Succor Creek Natural Area (270 mijl, 6 uur)
9. Succor Creek Natural Area
10. Succor Creek Natural Area – Leslie Gulch (22 mijl, 1.5 uur)
11. Leslie Gulch – Alvord Desert
12. Alvord Desert - Steens Mountain Wilderness (85 mijl, 2 uur)
13. Steens Mountain Wilderness
14. Steens Mountain Wilderness – Hart mountain national antelope refuge (65 mijl, 2 uur)
15. hart mountain national antelope refuge – Crater Lake (200 mijl, 5 uur)
16. Crater Lake & Umpqua Scenic Byway (Toketee Falls)
17. Crater Lake – Newberry Volcanic NM - Bend (150 mijl, 3 uur)
18. Bend (Three Sisters / mckenzie pass / cascades lakes national scenic byway)
19. Bend - Smith Rock State Park – Mitchell (90 mijl, 2 uur)
20. Mitchell (John Day Fossil Bed National Monument & Painted Hills)
21. Mitchell - Mount Hood (150 mijl, 3 uur)
22. Mount Hood - Mount Saint Helens - Mount Rainier (270 mijl, 6 uur)
23. Mount Rainier
24. Mount Rainier – Seattle
25. Seattle - AMS
California - nebraska - colorado - idaho - montana - utah - nevada - arizona - wyoming - south dakota
Gebruikersavatar
Felicitas
Amerika-expert
Berichten: 1793
Lid geworden op: 05 jan 2008, 10:19
Contacteer:

Re: Reis roberto101: concept reis noordwest 2024.

Bericht door Felicitas »

Ik denk dat je veel plezier gaat hebben van je drone bij Alvord Desert. Zo’n geweldig mooie en afgelegen plek met Steens Mountain op de achtergrond. Mooie herinneringen aan.
nycave
Amerika-ontdekker
Berichten: 74
Lid geworden op: 01 okt 2022, 15:38
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Reis roberto101: concept reis noordwest 2024.

Bericht door nycave »

Heb je bewust in Olympic NP niets gepland? wij vonden dat ook erg mooi en vlak bij Seattle.
2009 Australië
2012 Canada
2015 rondreis Florida
2017 Australië
2018 Costa Rica
2023 Seattle naar Salt Lake city
JeroenenTineke
Amerikafan
Berichten: 114
Lid geworden op: 22 dec 2023, 21:15
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Reis roberto101: concept reis noordwest 2024.

Bericht door JeroenenTineke »

Hey bijzondere leuke reis zeg. Ook onze reis dit jaar is niet een standaard reis. Wat me opvalt is dat je 2 dagen in NP crater lake verblijft, en hebt ingekort op Bend?

Wij verblijven dit jaar een week in Bend, en doen vandaar uit allerlei uitstapjes. Vind de week nog tekort 😅 maar we zijn nog niet bekend met dit gebied.

Wat op onze lijst staat hier is:
Smith rock state park
Np crater lake
Three sisters
Silverfalls sp
Kosa falls/ tumalo falls/Paulina falls
Raften op de dechutes river
Lava river cave
Newberry national volcanic monument
Sparks/Elk lake
Laatst gewijzigd door JeroenenTineke op 09 apr 2024, 17:33, 1 keer totaal gewijzigd.
roberto101
Amerikafan
Berichten: 122
Lid geworden op: 07 dec 2014, 11:50
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Reis roberto101: concept reis noordwest 2024.

Bericht door roberto101 »

JeroenenTineke schreef:
09 apr 2024, 11:47
Hey bijzondere leuke reis zeg. Ook onze reis dit jaar is niet een standaard reis. Wat me opvalt is dat je 2 dagen in NP crater lake verblijft, en hebt ingekort op Bend?

Wij verblijven dit jaar een week in Bend, en doen vandaar uit allerlei uitstapjes. Vind de week nog tekort 😅 maar we zijn nog niet bekend met dit gebied.

Wat op onze lijst staat hier is:
Smith rock state park
Np crater lake
Seven sisters
Silverfalls sp
Kosa falls/ tumalo falls/Paulina falls
Raften op de dechutes river
Lava river cave
Newberry national volcanic monument
Sparks/Elk lake
Onze gedachte erachter was, op dag 15 laat aankomen, geen tijd meer voor Crater Lake, dag 16, vroeg op, zonsopkomst bij Crater Lake, rest van de dag de Umpqua scenic byway, dag 17 vroeg uit de veren en verder naar Newberry. Wij pakken onze dagen vrij vol tijdens vakanties, soms een beetje te vol haha :D
nycave schreef:
09 apr 2024, 11:15
Heb je bewust in Olympic NP niets gepland? wij vonden dat ook erg mooi en vlak bij Seattle.
Ja, puur een tijdsafweging, in het kader van niet alles kunnen zien :)

Helaas vandaag bericht gehad dat het niet zeker is dat we onze gewenste periode van het jaar op vakantie kunnen ivm werk vriendin. Juni weten we zeker dat we wegkunnen, maar dat lijkt me voor deze route nog te vroeg? Ik had door willen schuiven naar halverwege juli-augustus, maar dat gaat hoogstwaarschijnlijk nu niet lukken. Dat zou betekenen dat deze route naar volgend jaar door gaat schuiven, en we in juni wellicht een andere regio gaan kiezen :cry:
California - nebraska - colorado - idaho - montana - utah - nevada - arizona - wyoming - south dakota
IngridUSA
Amerikakenner
Berichten: 1240
Lid geworden op: 02 jun 2019, 13:15
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: West-Brabant

Re: Reis roberto101: concept reis noordwest 2024.

Bericht door IngridUSA »

JeroenenTineke schreef:
09 apr 2024, 11:47
Seven sisters
Ik denk dat je hier three sisters bedoelt
roberto101
Amerikafan
Berichten: 122
Lid geworden op: 07 dec 2014, 11:50
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Reis roberto101: concept reis noordwest 2024.

Bericht door roberto101 »

IngridUSA schreef:
09 apr 2024, 15:23
JeroenenTineke schreef:
09 apr 2024, 11:47
Seven sisters
Ik denk dat je hier three sisters bedoelt
Dat zijn wel heel veel gezusters idd :D
California - nebraska - colorado - idaho - montana - utah - nevada - arizona - wyoming - south dakota
JeroenenTineke
Amerikafan
Berichten: 114
Lid geworden op: 22 dec 2023, 21:15
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Reis roberto101: concept reis noordwest 2024.

Bericht door JeroenenTineke »

:lol: Ja idd
HildeV
Amerikafan
Berichten: 118
Lid geworden op: 28 aug 2022, 11:40

Re: Reis roberto101: concept reis noordwest 2024.

Bericht door HildeV »

roberto101 schreef:
09 apr 2024, 13:54
JeroenenTineke schreef:
09 apr 2024, 11:47
Hey bijzondere leuke reis zeg. Ook onze reis dit jaar is niet een standaard reis. Wat me opvalt is dat je 2 dagen in NP crater lake verblijft, en hebt ingekort op Bend?

Wij verblijven dit jaar een week in Bend, en doen vandaar uit allerlei uitstapjes. Vind de week nog tekort 😅 maar we zijn nog niet bekend met dit gebied.

Wat op onze lijst staat hier is:
Smith rock state park
Np crater lake
Seven sisters
Silverfalls sp
Kosa falls/ tumalo falls/Paulina falls
Raften op de dechutes river
Lava river cave
Newberry national volcanic monument
Sparks/Elk lake
Onze gedachte erachter was, op dag 15 laat aankomen, geen tijd meer voor Crater Lake, dag 16, vroeg op, zonsopkomst bij Crater Lake, rest van de dag de Umpqua scenic byway, dag 17 vroeg uit de veren en verder naar Newberry. Wij pakken onze dagen vrij vol tijdens vakanties, soms een beetje te vol haha :D
nycave schreef:
09 apr 2024, 11:15
Heb je bewust in Olympic NP niets gepland? wij vonden dat ook erg mooi en vlak bij Seattle.
Ja, puur een tijdsafweging, in het kader van niet alles kunnen zien :)

Helaas vandaag bericht gehad dat het niet zeker is dat we onze gewenste periode van het jaar op vakantie kunnen ivm werk vriendin. Juni weten we zeker dat we wegkunnen, maar dat lijkt me voor deze route nog te vroeg? Ik had door willen schuiven naar halverwege juli-augustus, maar dat gaat hoogstwaarschijnlijk nu niet lukken. Dat zou betekenen dat deze route naar volgend jaar door gaat schuiven, en we in juni wellicht een andere regio gaan kiezen :cry:
Zou september wel kunnen? Want dat is ook nog steeds een mooie periode van het jaar voor jullie route.
paulr
Amerikakenner
Berichten: 1223
Lid geworden op: 08 nov 2021, 23:36
Aantal x V.S. bezocht: 16

Re: Reis roberto101: concept reis noordwest 2024.

Bericht door paulr »

wij reizen vanaf 8 juni t/m 6 juli in deze regio. We doen eerst Olympic en dan steken we door naar Yellowstone. Op de ''terugweg'' pakken we zo laat mogelijk Crater Lake en Mout Rainier. Wellicht her en der nog sneeuw en mogelijk zijn de hoogste trails nog niet te bewandelen, maar de combi van mooie weer, lekkere temperatuur én sneeuw op de bergen vinden wij altijd aangenaam... Ik zou juni niet zomaar uit je gedachten zetten als je de hoogste bergen aan het eind plant. North Cascades zou ik dan wel vergeten aan het begin en vervangen door Olympic...
roberto101
Amerikafan
Berichten: 122
Lid geworden op: 07 dec 2014, 11:50
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Reis roberto101: concept reis noordwest 2024.

Bericht door roberto101 »

HildeV schreef:
09 apr 2024, 17:51

Zou september wel kunnen? Want dat is ook nog steeds een mooie periode van het jaar voor jullie route.
Helaas niet :sadcry:
paulr schreef:
09 apr 2024, 18:44
wij reizen vanaf 8 juni t/m 6 juli in deze regio. We doen eerst Olympic en dan steken we door naar Yellowstone. Op de ''terugweg'' pakken we zo laat mogelijk Crater Lake en Mout Rainier. Wellicht her en der nog sneeuw en mogelijk zijn de hoogste trails nog niet te bewandelen, maar de combi van mooie weer, lekkere temperatuur én sneeuw op de bergen vinden wij altijd aangenaam... Ik zou juni niet zomaar uit je gedachten zetten als je de hoogste bergen aan het eind plant. North Cascades zou ik dan wel vergeten aan het begin en vervangen door Olympic...
Een optie idd, maar hebben nog wat traumatische herinneringen aan onze new-mexico reis, dat qua weer ook inmiddels te doen zou moeten zijn geweest, maar wij hebben echt heel veel last gehad toen van het weer, koud, veel wind en regen. Sindsdien zit ik liever niet meer op het randje, en zowel, dan liever wat te heet, dan risico op regen/kou, sneeuw, etc. Hopelijk valt het voor jullie mee, dat kan natuurlijk ook heel goed, maar in dit geval gaan wij liever wat zuidelijker, en doen deze regio volgend jaar in een periode waarop de kans op slecht weer wat kleiner is :)
California - nebraska - colorado - idaho - montana - utah - nevada - arizona - wyoming - south dakota
HildeV
Amerikafan
Berichten: 118
Lid geworden op: 28 aug 2022, 11:40

Re: Reis roberto101: concept reis noordwest 2024.

Bericht door HildeV »

Wij zijn vorig jaar in september in de Pacific Northwest geweest en het weer was echt nog geweldig. Bij mij was het de tweede keer in september en al 2x amper 1 of 2 dagen slechter weer gehad. Wij gaan dit jaar naar Alaska in juni en hopen op even mooi weer als toen. Ik ben ook al in mei in de Pacific Northwest geweest maar heb toen enkel Seattle-Olympic-Vancouver Island-Vancouver gedaan. Voor North Cascades, Mount Rainier en Crater Lake is dat net iets te vroeg...Allez, @Almere vak V zal het daar niet eens mee zijn. Maar voor de Rim drive aan Crater Lake is het in elk geval te vroeg.
Gebruikersavatar
Almere vak V
Amerika-expert
Berichten: 3046
Lid geworden op: 23 jan 2017, 23:37

Re: Reis roberto101: concept reis noordwest 2024.

Bericht door Almere vak V »

Crater Lake in april/mei met een strakblauwe licht en nog een paar meter sneeuw. Veel beter wordt het echt niet.

Weer in Oregon is van mei tot en met september redelijk steady met oplopende temperaturen richting de zomer.
Regen krijgen we in Oregon evenveel als in Nederland. Alleen in Oregon valt vrijwel alles in een periode van 6 maanden.
roberto101
Amerikafan
Berichten: 122
Lid geworden op: 07 dec 2014, 11:50
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Reis roberto101: concept reis noordwest 2024.

Bericht door roberto101 »

HildeV schreef:
09 apr 2024, 20:34
Wij zijn vorig jaar in september in de Pacific Northwest geweest en het weer was echt nog geweldig. Bij mij was het de tweede keer in september en al 2x amper 1 of 2 dagen slechter weer gehad. Wij gaan dit jaar naar Alaska in juni en hopen op even mooi weer als toen. Ik ben ook al in mei in de Pacific Northwest geweest maar heb toen enkel Seattle-Olympic-Vancouver Island-Vancouver gedaan. Voor North Cascades, Mount Rainier en Crater Lake is dat net iets te vroeg...Allez, @Almere vak V zal het daar niet eens mee zijn. Maar voor de Rim drive aan Crater Lake is het in elk geval te vroeg.
Ik duim met jullie mee voor juni! :thumbup:
Almere vak V schreef:
10 apr 2024, 00:25
Crater Lake in april/mei met een strakblauwe licht en nog een paar meter sneeuw. Veel beter wordt het echt niet.

Weer in Oregon is van mei tot en met september redelijk steady met oplopende temperaturen richting de zomer.
Regen krijgen we in Oregon evenveel als in Nederland. Alleen in Oregon valt vrijwel alles in een periode van 6 maanden.
oooh, nou breng je me toch weer aan het twijfelen haha :compress: ik had er al vrede mee om terug naar het zuidwesten te gaan, daar
hebben we nog wat onafgeronde zaken dus ook zeker geen straf. Nog maar even piekeren vandaag :D
California - nebraska - colorado - idaho - montana - utah - nevada - arizona - wyoming - south dakota
Gebruikersavatar
Tantelotje
Amerikakenner
Berichten: 877
Lid geworden op: 26 mar 2015, 19:10
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Reis roberto101: concept reis noordwest 2024.

Bericht door Tantelotje »

Wij gaan 'altijd' ofwel voor de zomervakantie (grofweg laatste volle week juni, 1e 2 weken juli) of na de zomervakantie, zeg maar laatste week augustus en 1e 2 weken september.
2 keer eind juni in Oregon geweest, 1 x eind juni en 1 x eind augustus in Washington geweest. In alle gevallen letterlijk 1 dag een lange broek aangehad... en dat was rond 23 juni in de ochtend in Olympic...
Ook komende zomer vertrekken we 20 juni naar Washington om af te zakken naar Oregon voor we ons eind juni melden in Wyoming.
Je weet het nooit zeker, en er kan bijvoorbeeld nog sneeuw liggen bij Mount Rainier zodat je daar misschien wat beperkter bent in wandelmogelijkheden. Maar normaliter zou je in die periode echt mooi weer kunnen verwachten. Ik heb het zelden kouder gehad dan in San Francisco half juli :lol:
Gebruikersavatar
Almere vak V
Amerika-expert
Berichten: 3046
Lid geworden op: 23 jan 2017, 23:37

Re: Reis roberto101: concept reis noordwest 2024.

Bericht door Almere vak V »

Wij zitten echt regelmatig nog met korte mouwtjes op de tribune bij de Oregon Ducks in oktober. Maar ook wel is met een winterjas. Maar het aantal slechte dagen in juni, juli, augustus en september kan je echt op 1 hand tellen.

Waar je soms pech kunt hebben is aan de kust. Als daar de mist blijft hangen kan het zo maar 15-20 graden kouder zijn. Wij zijn er ook wel is ingetrapt. Bij ons 30 graden, strakblauw, weersvoorspelling aan de kust 10 graden en mist. Lekker eigenwijs als Nederlanders toch naar de kust rijden. Tot werkelijk 1 mijl voor de kust met een triomfantelijk gezicht in de auto zitten met zie je wel. En binnen die mijl klapt de temperatuur met 20 graden naar beneden en is het zicht 50 meter.

Het weerbericht klopt hier echt. Als het vandaag 30 graden. Is en ze zeggen morgen 15 en regen. Dan is dat ook echt zo. Wij hebben inmiddels afgeleerd om eigenwijs te zijn. Op weer gebied dan hè…
:wink:
roberto101
Amerikafan
Berichten: 122
Lid geworden op: 07 dec 2014, 11:50
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Reis roberto101: concept reis noordwest 2024.

Bericht door roberto101 »

Beetje eigenwijs hoort erbij. :D
Jullie hebben me erg aan het twijfelen gebracht haha, maar ik ga toch ook een beetje eigenwijs zijn, we schuiven deze definitief door naar volgend jaar, we hebben nu een aantal keer op goed weer gegokt en daarbij het deksel op de neus gehad haha, het zal er ongetwijfeld stralend weer zijn aanstaande juni, zul je altijd zien, maar wij gokken het er niet op. Voordeel is dat we er volgend jaar waarschijnlijk wel een paar dagen aan vast kunnen knopen, dus ook weer wat meer mogelijkheden erbij krijgen. :) Bedankt allen voor het meedenken! :thumbup:
California - nebraska - colorado - idaho - montana - utah - nevada - arizona - wyoming - south dakota
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer