Seattle Mariners ruim vooraf boeken?

Over de staten Washington, Oregon, Idaho, Montana, Wyoming en Alaska.
Plaats reactie
Oranjeboom
Amerika-ontdekker
Berichten: 55
Lid geworden op: 28 aug 2013, 20:48
Aantal x V.S. bezocht: 5

Seattle Mariners ruim vooraf boeken?

Bericht door Oranjeboom »

Wij willen bij ons bezoek aan Seattle misschien een baseballgame met afsluitend vuurwerk meemaken. Dit is precies mogelijk als wij er zijn. Nu ben ik al eens geweest bij een game in Denver en drie uur vond ik een lange zit. Is het heel raar pas na een uurtje of wat binnen te stappen?
Is het aan te raden nu al tickets te kopen?
En dan nog een heel praktische vraag rond parkeren en aanrijden vanuit Space needle gebied. Is dit zeer filegevoelig rond 7 pm?
mtl
Amerika-expert
Berichten: 7763
Lid geworden op: 08 nov 2009, 10:22

Re: Seattle Mariners ruim vooraf boeken?

Bericht door mtl »

Je kan binnenkomen wanneer je wilt. Doen Amerikanen ook. Over het algemeen kunnen kaarten gewoon aan het loket gekocht worden. Het voordeel van online boeken is wel dat je zelf je plekken uitkiest.
Gebruikersavatar
Almere vak V
Amerika-expert
Berichten: 3046
Lid geworden op: 23 jan 2017, 23:37

Re: Seattle Mariners ruim vooraf boeken?

Bericht door Almere vak V »

Binnenkomen wanneer je er zin in hebt. Lekker rondlopen wanneer je er zin in hebt. Wat gaan eten wanneer je er zin in hebt. Gaan zitten kletsen wanneer je er zin hebt. Kortom, lekker doen waar je zin in hebt. Doen de Amerikanen ook.

Baseball is niet een spelletje wat je van A tot Z volgt. Het is geen basketball, hockey en zeker geen football. Dit is rustig, relaxed en laid back. Zeker zolang de playoffs niet in beeld komen geldt al het voorgaande.

Volgens mij spelen ze tegen de Astros als ik het ff zo snel kan zien. Dat is een topteam. Dus de kaartjes zullen wellicht net wat sneller gaan dan bij de meeste andere wedstrijden. Je kan op de site heel goed zien hoeveel plekken er nog beschikbaar zijn en tegen welke prijs. Ik zou altijd kiezen voor een plek op het 100 level. Je zit dichterbij. Krijgt meer mee van het spel. En het allerbelangrijkste, je loopt zo naar boven om wat te eten te pakken. Mijn vrouw gaat alleen al mee voor de Chinees die achter de thuisplaat zit. Eten bij de Mariners is echt heel erg goed. Zeker als je de "troep" gewend bent van de Seahawks ernaast.
Oranjeboom
Amerika-ontdekker
Berichten: 55
Lid geworden op: 28 aug 2013, 20:48
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Seattle Mariners ruim vooraf boeken?

Bericht door Oranjeboom »

Bedankt voor de tips
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer