Seattle - Hotel suggesties?

Over de staten Washington, Oregon, Idaho, Montana, Wyoming en Alaska.
Plaats reactie
ChoNL
Amerika-newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 feb 2024, 12:53
Aantal x V.S. bezocht: 1

Seattle - Hotel suggesties?

Bericht door ChoNL »

Hallo allemaal,

Aan het begin van onze rondreis (aug-okt) van dit jaar, beginnen we met een "city-trip" in Seattle. En nu vroeg ik me af of iemand van jullie misschien een goede suggestie heeft voor een leuk hotel.

Ik heb Booking.com, Expedia, Tripadvisor én Trivago natuurlijk allemaal gehad en ik kom best wel hotels tegen waar ik zou willen verblijven, maar ik weet dan niet of de wijk een beetje veilig is en of dat er misschien een verborgen pareltje is waar een van jullie weet van heeft......

Alle tips mbt Seattle zijn overigens van harte welkom...

Dank alvast,

ChoNL :wave:
mtl
Amerika-expert
Berichten: 7762
Lid geworden op: 08 nov 2009, 10:22

Re: Seattle - Hotel suggesties?

Bericht door mtl »

Op Tripadvisor kun je heel veel ervaringen lezen van reizigers. Ook voegen die reizigers zelf gemaakte foto's toe.
Ook op Booking.com lees je ervaringen van reizigers.
Gebruikersavatar
katrienenluc
Amerikakenner
Berichten: 836
Lid geworden op: 30 aug 2010, 11:56
Partner van: Luke21
Aantal x V.S. bezocht: 11
Locatie: Lokeren, België

Re: Seattle - Hotel suggesties?

Bericht door katrienenluc »

Hier kan je ons verslag lezen van de dagen in Seattle, wat we daar bezochten ed.
https://lukareizen2019.blogspot.com/2019/07/dag-23.html
We sliepen in het Holiday Inn Express, maar ik herinner me dat we daar niet zo tevreden over waren.
Gebruikersavatar
Bravy
Amerikafan
Berichten: 320
Lid geworden op: 16 jan 2009, 09:27
Aantal x V.S. bezocht: 3
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Seattle - Hotel suggesties?

Bericht door Bravy »

Wij hebben in 2022 een wandeling gemaakt door en een en ander bekeken in Seattle. Het verslag daarvan kan je hier vinden: https://bravy.nl/vakantie/nw-amerika/dag-02.htm.

Wat hotel betreft. Dat is erg afhankelijk van je wensen. Wil je absoluut een overnachting met ontbijt, dan vallen veel hotels al af. Bekijk eerst in welke buurt je je hotel wil. En bekijk dan de reviews op Booking en TripAdvisor.
Groet,
René
---
Verslagen: www.bravy.nl
2009: ZW Amerika + Oahu
2015: Hawaï
2016: Zuid-Afrika
2017: IJsland
2018: NO Australië
2019: China
2020: ---
2021: Noorwegen
2022: NW Amerika
2023: Peru & Ecuador
2024: South Pacific
2025: (Alaska)
HildeV
Amerikafan
Berichten: 115
Lid geworden op: 28 aug 2022, 11:40

Re: Seattle - Hotel suggesties?

Bericht door HildeV »

Ik ben de eerste keren echt cheap ass gegaan toen ik als single naar Seattle ben gegaan oa The American Hotel hostel en Ace Hotel (badkamer op de gang maar wel een erg leuke buurt). Ik heb ook al 1x in de Travelodge by The Wyndham aan de Space Needle geslapen (omdat mijn rondreis vandaar startte en eindigde) en dat was ook qua locatie en kamer meer dan ok.

De laatste 2x met mijn partner hebben we in combinatie met een British Airways vlucht verbleven in The Westin en The Stay Pineapple op 5th. Allebei heel erg goeie hotels op een geweldige locatie (quasi op loopafstand van de belangrijkste attracties zoals de Space Needle en Pike Place Market). Boek je dit samen met je vlucht dan maakt het eigenlijk weinig verschil uit qua prijs dan dat je enkel je vlucht boekt. Zoek je echt goedkope hotels kan je ook altijd aan Seatac (luchthaven) verblijven en met de Lightrail richting downtown gaan.
nycave
Amerika-ontdekker
Berichten: 72
Lid geworden op: 01 okt 2022, 15:38
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Seattle - Hotel suggesties?

Bericht door nycave »

Wij verbleven in Red lion hotel, direct naast het vliegveld. Bij het vliegveld is de skyrail. Een monorail. Van daar zo in de binnenstad.
2009 Australië
2012 Canada
2015 rondreis Florida
2017 Australië
2018 Costa Rica
2023 Seattle naar Salt Lake city
Gebruikersavatar
Almere vak V
Amerika-expert
Berichten: 3046
Lid geworden op: 23 jan 2017, 23:37

Re: Seattle - Hotel suggesties?

Bericht door Almere vak V »

ChoNL schreef:
06 feb 2024, 13:22
Ik heb Booking.com, Expedia, Tripadvisor én Trivago natuurlijk allemaal gehad en ik kom best wel hotels tegen waar ik zou willen verblijven, maar ik weet dan niet of de wijk een beetje veilig is en of dat er misschien een verborgen pareltje is waar een van jullie weet van heeft......
De pareltjes zul je downtown aantreffen. Om het vliegveld zijn het de bekende ketens. Downtown Seattle is niet per definitie gevaarlijk. Het is een beetje je gezonde verstand gebruiken. Er zijn in Seattle straatjes waar je beter niet in kunt lopen. Maar die zijn er in Amsterdam en Rotterdam ook. Dan is het maar net wat jij een pareltje noemt en of de prijs er dan nog wat extra glans aangeeft.

Zoals gezegd, om het vliegveld de bekende ketens. Meestal beter geprijsd dan downtown. En wellicht een stuk overzichtelijker als je je zelf zorgen maakt om de veiligheid. Hier spring je op de Skyrail en ben je in no time downtown.
IngridUSA
Amerikakenner
Berichten: 1236
Lid geworden op: 02 jun 2019, 13:15
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: West-Brabant

Re: Seattle - Hotel suggesties?

Bericht door IngridUSA »

Wij verblijven in augustus 3 nachten in Seattle. Ik heb in plaats van voor een hotel gekozen voor een huis in Uptown, op loopafstand van de monorail. Maar we zijn ook met z’n vieren en hebben zo even lekker wat ruimte aan het einde van onze reis. Kijk bij een hotel ook naar de stevige parkeerkosten per nacht (maar waarschijnlijk halen jullie de auto later pas op). Neem lekker ergens een hotel of appartement naar je zin, maar ik zou zelf wel in de buurt van een lightrail station willen zitten.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer