Stehekin: waar hebben jullie destijds geslapen?

Over de staten Washington, Oregon, Idaho, Montana, Wyoming en Alaska.
Plaats reactie
paulr
Amerikakenner
Berichten: 1212
Lid geworden op: 08 nov 2021, 23:36
Aantal x V.S. bezocht: 16

Stehekin: waar hebben jullie destijds geslapen?

Bericht door paulr »

@JaapofJake Waar hebben jullie destijds geslapen in Stehekin ? Ik lees jouw betoog om er minimaal 1 nacht te slapen. Ondanks dat wij met een camper zijn overwegen we je raad op te volgen. Mag wat kosten, maar moet niet té gek worden natuurlijk... Dank, Paul
JaapofJake
Amerika-ontdekker
Berichten: 61
Lid geworden op: 30 mei 2021, 19:08
Aantal x V.S. bezocht: 12

Re: Stehekin

Bericht door JaapofJake »

Wij hebben destijds in de North Cascades Lodge at Stehekin geslapen. Was een hele mooie, ruime kamer voor ons drieën. Volgens mij hebben we er ongeveer 175 euro voor betaald (zonder ontbijt). Op de dag van aankomst hebben we de bus genomen naar de High Bridge waar we naar de Agnes Gorge gewandeld hebben. Op de dag van vertrek zijn we ‘s ochtends meegeweest met de busexcursie naar de Rainbow Falls en The Bakery. Was allemaal goed te doen en goed geregeld.
paulr
Amerikakenner
Berichten: 1212
Lid geworden op: 08 nov 2021, 23:36
Aantal x V.S. bezocht: 16

Re: Stehekin

Bericht door paulr »

Dankjewel !
Even gekeken, kamer nu ca usd 260,-. Ontbijtje, diner, maar zeker ook 2 enkeltjes met de ferry maakt deze 2 dagen zo'n 500-600 usd voor 2 personen.. Samen wel een flink bedrag. Nog maar eens over nadenken :wink:
Het ziet er wel prachtig uit daar allemaal...
JaapofJake
Amerika-ontdekker
Berichten: 61
Lid geworden op: 30 mei 2021, 19:08
Aantal x V.S. bezocht: 12

Re: Stehekin

Bericht door JaapofJake »

Klopt, bij elkaar is het best prijzig. Maar het is wel ontzettend gaaf.
HildeV
Amerikafan
Berichten: 115
Lid geworden op: 28 aug 2022, 11:40

Re: Stehekin

Bericht door HildeV »

Wij hebben op 6 september de dagtrip gedaan met de Rainbow Falls tour. Heel erg mooi maar toch ook wel lang varen voor maar 1,5 uur ter plekke. In het weekend kan je wel voor een langere layover gaan als ik mij niet vergis.
JaapofJake
Amerika-ontdekker
Berichten: 61
Lid geworden op: 30 mei 2021, 19:08
Aantal x V.S. bezocht: 12

Re: Stehekin

Bericht door JaapofJake »

Da’s ook precies de reden om twee dagen (1 nacht) te gaan :wink: De bootreis is (best) lang en anderhalf uur ter plekke is echt heel kort. Wij hebben toen ook de Rainbow Falls Tour gemaakt samen met de mensen die slechts anderhalf uur hadden. Zij moesten echt heel snel en onderweg iets te eten halen bij de Bakery.

Voor wat betreft de kosten voor 1 of 2 dagen gaat het eigenlijk ook alleen om de extra kosten voor een overnachting, aangezien de prijs voor de boot ongeveer hetzelfde is. En ook tijdens de dagtocht zul je ergens moeten eten. Ik zou echt kiezen voor een overnachting. Dat maakt een bezoek aan het schitterende en afgelegen Stehekin echt de moeite waard!
paulr
Amerikakenner
Berichten: 1212
Lid geworden op: 08 nov 2021, 23:36
Aantal x V.S. bezocht: 16

Re: Stehekin

Bericht door paulr »

Een heen en weertje op 1 dag zouden we sowieso niet doen inderdaad. Hij staat nog steeds met potlood in de planning voor 2 dagen maar wel steeds dunner geschreven :-)
Hoe mooi het waarschijnlijk ook is, maar ja… keuzes maken hoort er ook bij…
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer