Reis paulr: Vancouver-Oregon-Yellowstone-Washington-Vancouver 2024

Over de staten Washington, Oregon, Idaho, Montana, Wyoming en Alaska.
paulr
Amerikakenner
Berichten: 1212
Lid geworden op: 08 nov 2021, 23:36
Aantal x V.S. bezocht: 16

Reis paulr: Vancouver-Oregon-Yellowstone-Washington-Vancouver 2024

Bericht door paulr »

Hoi allemaal,
Net terug, maar alweer plannen....
Zoals ik her en der al gepost heb: het was fris en het regende wat vorige maand in Yellowstone/GT en hebben daardoor minder gewandeld dan gepland. We moeten dus helaas nog een keer terug :wink: . Voor NW-USA is een dag-tot-dag planning minder vanzelfsprekend dan ZW, dus onderstaand het idee.

Vertrek vrijdag 7 juni, terugvlucht op vrijdag 4 juli 2024:
1. Amsterdam - Vancouver
2. Vancouver - Anacortes
3. Anacortes
4. Anacortes - Port Angeles
5. Port Angeles - Forks
6. Forks - Lake Quinault
7. Lake Quinault - Mount Rainier (zuidkant)
8. Mount Rainier
9. Mount Rainier - Multnomah Falls regio
10. Multnomah Falls regio - Painted hills
11. Painted Hills - ergens onderweg
12. ergens onderweg - ergens onderweg
13. ergens onderweg - Craters of the Moon - Grand Teton
14. Grand Teton
15. Grand Teton
16. Grand Teton - Yellowstone
17. Yellowstone
18. Yellowstone
19. Yellowstone
20. Yellowstone - ergens onderweg
21. ergens onderweg - ergens onderweg
22. ergens onderweg - North Cascade
23. North Cascade
24. North Cascade,
25. North Cascade
26. dag over
27. dag over
28. Vancouver-Amsterdam
29. Amsterdam

We reizen met een (Truck)camper, 23ft). We hebben geen interesse in de steden, kleine leuke stadjes/dorpjes wel. Proberen veel tijd vrij te maken voor wandelen/fietsen. En altijd op zoek naar wildlife (Orcatour Anacortes bijvoorbeeld), wandelingen met kans op beren zijn altijd leuk (daarom GT wat langer). Planning voor YS en GT is wel duidelijk met verschillende campings en wandelingen (en wellicht nog een paar geisers). Voor met name Olympic, mt Rainier en Cascasde NP dus op zoek naar advies en tips. We weten dat we relatief vroeg zijn, dus dat we sneeuw op de trails kunnen verwachten (ging dit jaar ook (net) goed in Teton en Glacier).

Concrete vragen:
- Is de tijd voor Olympic te lang ?
- Is tijd mt. Rainier te kort ?
- Is de outlet bij Woodburn écht zo voordelig een een omweggetje waard ?
- We hebben nog wat tijd over denk ik: is de ''omweg'' naar Crater Lake de moeite waard (hebben al iets meer km's dan gewenst...)
- Er zitten 2 lange ''oversteken'' van en naar YS/GT in (Painted Hills - GT en YS - Cascade): tips voor leuke dingen en overnachtingsplaatsen (aardige campings/state parks) ?
- Mount st. Helens zit nu op dag 9 (op tijd weg, laat aankomen). Voldoende tijd of is er bij deze berg ook wat leuk te wandelen ?

Schieten maar met verbeteringen en tips ! :)
Paul
Gebruikersavatar
jojostravelusa
Amerika-expert
Berichten: 2165
Lid geworden op: 12 mar 2014, 12:46
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Re: Vancouver-Oregon-Yellowstone-Washington-Vancouver 2024

Bericht door jojostravelusa »

Dit is ongeveer de route die wij eind volgende maand gaan doen, ook met een truckcamper. Wij hebben echter wat aanpassingen aangebracht omdat de weg naar Mount St. Helens (grotendeels) dicht is op dit moment en datzelfde geldt ook voor de weg onder Mount Rainier, waar op werkdagen aan gewerkt wordt. Omdat we vorig jaar september in Yellowstone zijn geweest slaan we dit ook over. Aan het eind gaan we 3 dagen naar kennissen in hun vakantiehuis in BC en vandaaruit weer naar Vancouver. Wij houden van een hoog reistempo overigens :wink: We hebben de reis gebouwd om het weekend van 15/16 september, omdat we dan bij de Round Up (rodeo) in Pendleton, Oregon willen zijn en tickets hebben.
Misschien haal je toch wat ideeën uit onze route.

1 Schiphol - Richmond (bij Vancouver) - Holiday Inn Express & Suites
2 Richmond - Bay View SP - Bay View SP campground
3 Bay View SP - Deception Pass SP - Cranberry Lake campground
4 Deception Pass SP - Olympic NP - Fairholme Campground
5 Olympic NP - Olympic NP - Kalaloch Campground
6 Olympic NP - Forks - Olympic Adventures RV Park
7 Forks - Nehalem Bay SP - Nehalem Bay SP campground
8 Nehalem Bay SP - Jessie M. Honeyman SP - Jessie M. Honeyman SP campground
9 Jessie M. Honeyman SP - Crater Lake NP - Mazama Campground
10 Crater Lake NP - Crater Lake NP - Mazama campground
11 Crater Lake NP - The Cove Palisades SP - The Cove Palisades SP campground
12 The Cove Palisades SP - Mitchell - Barnhouse campground
13 Mitchell - Sumpter - Union Creek campground
14 Sumpter - Lake Owyhee SP - McCormack campground
15 Lake Owyhee SP - Castleford - Balanced Rock Park Campground
16 Castleford - Craters of the Moon NM - Lava Flow Campground
17 Craters of the Moon NM - Lowman - Bonneville campground
18 Lowman - Oxbow - Copperfield Park
19 Oxbow - Joseph - Wallowa Lake SP campground
20 Joseph - Pendleton - Emigrant Springs SP campground
21 Pendleton - Potholes SP - Potholes SP campground
22 Potholes SP - Marblemount - Alpine RV park
23 Marblemount - Mazama - Klipchuck campground
24 Mazama - Vaseaux Lake Park - Vaseaux Lake Park campground
25 Vaseaux Lake Park - Chase aan Little Shuswap Lake - bij kennissen
26 Chase
27 Chase
28 Chase - Surrey (gewone huis van kennissen)
29 Surrey - Amsterdam
paulr
Amerikakenner
Berichten: 1212
Lid geworden op: 08 nov 2021, 23:36
Aantal x V.S. bezocht: 16

Re: Vancouver-Oregon-Yellowstone-Washington-Vancouver 2024

Bericht door paulr »

Hoi, ja…had het gezien en ga de belevenissen volgen. Komende dagen ga ik alleen de campings (en wellicht nachtje Old Faithul Inn, gewoon voor een leuke afwisseling) in YS vastleggen (is toch allemaal te wijzigen). Rest volgt dan eind van het jaar als we andere campings 6 maanden vantevoren kunnen boeken….
Gebruikersavatar
Tantelotje
Amerikakenner
Berichten: 867
Lid geworden op: 26 mar 2015, 19:10
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Vancouver-Oregon-Yellowstone-Washington-Vancouver 2024

Bericht door Tantelotje »

Ik vind Crater Lake fantastisch. In ons plan B van afgelopen reis kwamen we er m8n of meer langs en hebben we een kleine omweg gemaakt om ook nu weer dat prachtige meer te aanschouwen.

Ik denk alleen dat je wat te vroeg in het jaar bent voor een bezoek. Wij waren er nu op 28 juni. En behalve de weg naar het VC was er, op 1 mijl van de rondweg na, helemaal niks open. In 2017 waren we er een kleine week later en ook toen alleen de westelijke rondweg open. Voor ons was het dit jaar echt een kleine omweg; we reden van Klamath Falls naar Bend en reden om omdat de north entrance niet open was en we dus ook weer via de south entrance eruit moesten, en we hadden die dag weinig plannen.

Voor de extra kilometers die je ervoor moet maken, zou ik het zo roeg in juni denk ik niet toevoegen, hoe mooi het ook is.
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42061
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Vancouver-Oregon-Yellowstone-Washington-Vancouver 2024

Bericht door Martin & Marianne »

Mooie route!
Misschien nog een extra dag Yellowstone? Er is zoveel te zien en te doen daar!
Voor het stuk tussen Grand Teton en de Painted Hills zou je ons 2015-verlsag eens kunnen bekijken. En ook voor Yellowstone. Wij waren er ook in juni.
En ja, zeker Mt St Helens meenemen.
En een extra dag Mt Rainier is misschien niet gek, maar als er nog veel sneeuw ligt kun je er niet zo veel doen. Misschien dat aan het eind van de route plannen?

Marianne
paulr
Amerikakenner
Berichten: 1212
Lid geworden op: 08 nov 2021, 23:36
Aantal x V.S. bezocht: 16

Re: Vancouver-Oregon-Yellowstone-Washington-Vancouver 2024

Bericht door paulr »

Als ik dagen over houd dan wordt het zeker een extra dag YS of GT. In juni hebben we wel alle geisers kunnen doen. Alleen was het weer voor lange wandelingen niet zo uitnodigend (niet zo lekker om in nattigheid te starten…). Een paar willen we nog wel een keer doen (Norris bijvoorbeeld). En we gaan wellicht wel een nachtje in de OF Inn slapen, gewoon omdat het leuk is, haha… Extra dag Mount Rainier staat inderdaad met potlood ingetekend.
Verder ben ik vooral benieuwd naar ervaringen Olympic NP. Paar jaar geleden hebben we Vancouver Island gedaan en we vonden daar de woeste kust leuk, maar we vinden het hooggebergte leuker. Vandaar dat we niet zeker weten of we hier 3-4 dagen moeten plannen…

Ik ga even kijken of we Mount Rainier later kunnen plannen, maar dan zijn we weer eerder in YS/GT….
Gebruikersavatar
jojostravelusa
Amerika-expert
Berichten: 2165
Lid geworden op: 12 mar 2014, 12:46
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Re: Reis paulr: Vancouver-Oregon-Yellowstone-Washington-Vancouver 2024

Bericht door jojostravelusa »

Een dag extra in Yellowstone zou voor ons geen straf zijn hoor. Grand Teton vinden we een stuk minder en dat zouden we een volgende keer denk ik overslaan.
Gebruikersavatar
AnnInBC
Amerikakenner
Berichten: 1420
Lid geworden op: 31 aug 2011, 07:07
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: Vancouver, BC, Canada
Contacteer:

Re: Reis paulr: Vancouver-Oregon-Yellowstone-Washington-Vancouver 2024

Bericht door AnnInBC »

Wat een mooie route met vele mooie plekjes om te bezoeken!

Ik denk dat je niet teveel tijd hebt in Olympic National Park, wij hebben daar (vanuit Vancouver, Canada) toen een 4 dagen doorgebracht en ons geen moment verveeld. We zouden met 3 dagen ook genoeg gehad hebben, maar vonden een extra dagje om nog een mooie strandwandeling te doen wel fijn. Het hangt er een beetje vanaf wat je wil zien en doen en die tijd van het jaar moet prima te doen om Olympic National Park te bezoeken.

Afhankelijk hoe toegankelijk Mount Rainier National Park is tegen de tijd dat je er bent, zou ik daar zeker ook nog wel een dagje bij plakken. Je kan eventueel een dagje minder North Cascades doen, maar daar durf ik niet teveel over te zeggen omdat ik er zelf nog niet geweest ben.

Ik vond die mall in Woodburn maar niks, wel veel winkels maar oh zo druk! Dat is natuurlijk mijn persoonlijke mening. We hebben er toen ook niets gekocht, ik zou er zelf niet voor omrijden. Ik zou eens kijken op hun website welke winkels er zijn en dan zien of er wat tussen zit voor jullie. Ik vind de Premium Outlets bij Seattle fijner, misschien is dat wel een idee om mee te pikken als je terug richting Vancouver rijdt? Tenzij je er niet langs komt, natuurlijk.

Over Crater Lake, Grand Teton en Yellowstone kan ik ook niet veel zeggen, die staan nog op mijn lijst om ooit eens te bezoeken.

Veel plezier nog met het puzzelen!
HildeV
Amerikafan
Berichten: 115
Lid geworden op: 28 aug 2022, 11:40

Re: Reis paulr: Vancouver-Oregon-Yellowstone-Washington-Vancouver 2024

Bericht door HildeV »

@paulr Wat Olympic betreft, hoef je je geen zorgen te maken dat je er te snel op gaat uitgekeken zijn. Net omdat het eigenlijk 3 parken in 1 park zijn. Je hebt de kusten, het regenwoud en de bergen. Ik ga in september terug omdat er nog zoveel plekjes zijn die ik 2019 heb moeten overslagen wegens tijdsgebrek oa Cape Flattery. Ik was op weg daarnaar toen ik beslist heb om de afslag naar Ozette Lake te nemen. Daar heb ik een geweldig leuke en mooie trail gedaan (die naar Sand Point) maar toen ik erna zag hoe laat het was toen ik terug op de parking kwam en hoe ver ik nog moest ben ik toch maar ineens verder naar Port Angeles gereden :wink:

Naar North Cascades ben ik zelf ook heel erg benieuwd vooral omdat het een minder bekend park is. We zitten 1 nacht aan Baker Lake(nadat we de van zijn gaan ophalen), de volgende in Newhalem (omdat we willen gaan raften) en dan nog 2 nachten op de Twenty Five Mile Creek campground (aangezien we toch de dagtrip naar Stehekin denken te doen). Onderweg naar die laatste camping zijn er best nog wel wat uitzichtspunten en wandelingen plus dat Winthrop me een leuk dorp leuk lijkt te zijn. We hebben ook net nog Rainy Lake toegevoegd als tussenstop omdat dat er erg mooi uitziet.

@jojostravelusa
Op welk stuk van The Cove Palisades campground gaan jullie staan? Wij hebben een plekje op het Crooked River gedeelte vastgelegd. Dus ik ben wel benieuwd hoe je het daar gaat vinden.

@Tantelotje Wij hebben idd oa voor september gekozen ipv juni omdat we aan Crater Lake de hele Rimdrive willen kunnen doen.
Gebruikersavatar
jojostravelusa
Amerika-expert
Berichten: 2165
Lid geworden op: 12 mar 2014, 12:46
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Re: Reis paulr: Vancouver-Oregon-Yellowstone-Washington-Vancouver 2024

Bericht door jojostravelusa »

@paulr Wij hebben op 7 maart een plekje op The Cove Palisades geboekt en bij alle geboekte campings hebben we het nummer van de site staan, maar bij deze net niet :oops: . Dus, nog even geduld en als ik het alsnog tegenkom, dan hoor je het. Misschien staat het nog ergens in de mail of als we inloggen.
HildeV
Amerikafan
Berichten: 115
Lid geworden op: 28 aug 2022, 11:40

Re: Reis paulr: Vancouver-Oregon-Yellowstone-Washington-Vancouver 2024

Bericht door HildeV »

jojostravelusa schreef:
25 jul 2023, 17:46
@paulr Wij hebben op 7 maart een plekje op The Cove Palisades geboekt en bij alle geboekte campings hebben we het nummer van de site staan, maar bij deze net niet :oops: . Dus, nog even geduld en als ik het alsnog tegenkom, dan hoor je het. Misschien staat het nog ergens in de mail of als we inloggen.
Ik denk dat je de verkeerde persoon aangesproken hebt. :wink: Ik heb de vraag gesteld omdat wij zelf op 11 september op The Crooked River Campground gaan staan die net als de Deschutes River Campground deel uitmaakt van The Cove Palisades State Park. Wij hebben voor dat gedeelte gekozen omwille van het uitzicht. Maar we denken wel eens te gaan kijken naar The Pethroglyp site die op het andere gedeelte ligt.
Gebruikersavatar
jojostravelusa
Amerika-expert
Berichten: 2165
Lid geworden op: 12 mar 2014, 12:46
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Re: Reis paulr: Vancouver-Oregon-Yellowstone-Washington-Vancouver 2024

Bericht door jojostravelusa »

Haha, gewoon verkeerd begrepen. Ik weet eigenlijk niet waar we precies staan. Toch eens kijken dan maar. Ik word nu wel benieuwd.
L1nda
Amerika-ontdekker
Berichten: 18
Lid geworden op: 27 nov 2022, 15:08
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Reis paulr: Vancouver-Oregon-Yellowstone-Washington-Vancouver 2024

Bericht door L1nda »

Hoi,

Ik ben gisteren thuisgekomen en zit ook alweer te dromen van een nieuw rondje Amerika. Net als jij hoeven van mij de grote steden ook niet. Nu zag ik jouw rondje staan en dit leek mij ook wel wat, wil misschien alleen dan kijken of ik glacier erin kan passen, want hier wil ik graag naar terug. Maar ben even benieuwd waarom jij op Vancouver vliegt.

Groet, Linda
paulr
Amerikakenner
Berichten: 1212
Lid geworden op: 08 nov 2021, 23:36
Aantal x V.S. bezocht: 16

Re: Reis paulr: Vancouver-Oregon-Yellowstone-Washington-Vancouver 2024

Bericht door paulr »

2 redenen: we vliegen graag zonder overstappen en dat kan naar YVR. Bovendien beviel ons deze camper prima en die kun je alleen in Canada huren. Daarnaast is Canadream wel een fijne camperverhuurder en vaak niet duur... Afgelopen jaar waren we gewoon een uurtje eerder erheen gegaan, ondertekend, kregen de sleutels en ze zeiden ''hij daar daar ergens op de parking" :) Uiterst prettig want binnen 5 minuten en een dus flink veel eerder dan gepland waren we onderweg ! (kan mij overigens voorstellen, als je nog niet vaak een camper gehuurd hebt, dat je wél wat uitleg wilt, maar ons wat dit prima !)
image.png
Gebruikersavatar
jojostravelusa
Amerika-expert
Berichten: 2165
Lid geworden op: 12 mar 2014, 12:46
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Re: Reis paulr: Vancouver-Oregon-Yellowstone-Washington-Vancouver 2024

Bericht door jojostravelusa »

Wij hebben ook weer genoten van de truckcamper die we in Vancouver opgehaald hebben. We hadden van tevoren online ingecheckt en een ophaalafspraak gemaakt. Wij waren ook wat vroeger, maar we kregen hem niet vroeger mee. Wel waren we zo door de formaliteiten heen. Je bent trouwens "verplicht" om de online filmpjes met uitleg te bekijken, dus dat doen ze ter plekke een stuk minder als het niet strikt noodzakelijk is denk ik. Die jongen zei dat wij meer van de camper wisten dan hij met zoveel ervaring :lol: Maar we hadden om half 10 een afspraak en dat is goed bevallen. Lage early pickup kosten!
Het blijft eeuwig zonde dat er in Amerika niet zo'n model te huur is. Echt een gemis en een gat in de markt.
Wij hebben trouwens wel met overstap gevlogen. Via Frankfurt met Lufthansa.
paulr
Amerikakenner
Berichten: 1212
Lid geworden op: 08 nov 2021, 23:36
Aantal x V.S. bezocht: 16

Re: Reis paulr: Vancouver-Oregon-Yellowstone-Washington-Vancouver 2024

Bericht door paulr »

Haha... wij hadden een meisje in YYC dat 2 weken ervoor begonnen was... zij kon ons dus niet veel wijzer maken dan dat we al waren, vandaar dat we razendsnel weg waren. Inderdaad filmpjes bekeken en early pick up... Hopen dat YVR volgend jaar hetzelfde gaat. Ik kijk uit naar jullie verslag, de campingtips, etc. We hebben nog even voordat we alles vast moeten leggen (alhoewel campings YS al geboekt zijn en de Washington State Parks ook al gereserveerd kunnen worden)
Gebruikersavatar
Almere vak V
Amerika-expert
Berichten: 3046
Lid geworden op: 23 jan 2017, 23:37

Re: Reis paulr: Vancouver-Oregon-Yellowstone-Washington-Vancouver 2024

Bericht door Almere vak V »

AnnInBC schreef:
25 jul 2023, 05:26
Ik vond die mall in Woodburn maar niks, wel veel winkels maar oh zo druk! Dat is natuurlijk mijn persoonlijke mening. We hebben er toen ook niets gekocht, ik zou er zelf niet voor omrijden. Ik zou eens kijken op hun website welke winkels er zijn en dan zien of er wat tussen zit voor jullie. Ik vind de Premium Outlets bij Seattle fijner, misschien is dat wel een idee om mee te pikken als je terug richting Vancouver rijdt? Tenzij je er niet langs komt, natuurlijk.
De grap is dat de outlet bij Seattle en die in Woodburn vrijwel identiek aan elkaar zijn. Alleen die in Woodburn is een stuk goedkoper. Namelijk geen salestax.
Ik heb het hier al vaker gezegd. Als je van plan bent om naar Woodburn te gaan. Niet op zaterdag of zondag. Het is dan echt niet te doen en bezopen druk. Ik heb al vaker mensen gesproken die ik de tip had gegeven en dan toch dachten het zal wel meevallen. Die toch tot de conclusie kwamen dat het niet meeviel. Dat het zelfs volstrekt ondoenlijk was. Alleen al om een auto te parkeren. Los van de weekenden en de vaste vakantiedagen is Woodburn meer dan prima te doen.
paulr schreef:
22 jul 2023, 10:11
- Is de outlet bij Woodburn écht zo voordelig een een omweggetje waard ?
Geen enkel winkelcentrum is wat mij betreft de omweg waard. Maar daar zullen hele volksstammen anders over denken...
:wink:

Mijn vrouw heeft er gisteren nog 2 Levis spijkerbroeken voor mij gehaald voor $69. Eentje was $49. Als je er twee kocht kreeg je de 2e voor $20 erbij. Geen flauw benul wat die dingen in Nederland kosten. Maar volgens mijn vrouw krijg ik voor dat geld in Nederland nog geen halve spijkerbroek...

Mijn jongste dochter haalt al haar Nike spullen hier. Simpelweg omdat het veel goedkoper is. En de meeste spullen de winkel in Nederland nooit zullen halen.

En verder zie ik potten en pannen voorbij komen, zonnebrillen, handtassen, koffers en weet ik veel wat allemaal niet meer. Ik geloof zelfs dat de de speakers bij ons in huis er vandaan heeft. Maar heel eerlijk dat zijn zaken waar ik mij zelden tot nooit mee bemoei.
Gebruikersavatar
jojostravelusa
Amerika-expert
Berichten: 2165
Lid geworden op: 12 mar 2014, 12:46
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Re: Reis paulr: Vancouver-Oregon-Yellowstone-Washington-Vancouver 2024

Bericht door jojostravelusa »

paulr schreef:
22 jul 2023, 10:11
4. Anacortes - Port Angeles
Vergeet niet van tevoren de ferry te reserveren. Dat waren wij wel vergeten en dachten het alsnog even online te doen de dag van tevoren, maar toen was hij vol en zonder reservering kom je er sowieso niet op.
Gebruikersavatar
AnnInBC
Amerikakenner
Berichten: 1420
Lid geworden op: 31 aug 2011, 07:07
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: Vancouver, BC, Canada
Contacteer:

Re: Reis paulr: Vancouver-Oregon-Yellowstone-Washington-Vancouver 2024

Bericht door AnnInBC »

Almere vak V schreef:
27 sep 2023, 09:49

De grap is dat de outlet bij Seattle en die in Woodburn vrijwel identiek aan elkaar zijn. Alleen die in Woodburn is een stuk goedkoper. Namelijk geen salestax.
Ik ben ook niet echt gek op de Seattle Outlet eerlijk gezegd en daar zal je mij niet zo vlug vinden. Maar ik vond het daar wel aangenamer winkelen de laatste keer we daar waren. Kan misschien wel zijn dat het op een door de weekse dag was en Woodburn was waarschijnlijk in het weekend...dat is alweer wat jaartjes geleden. Wij gaan al eens naar de Shoppes in Burlington, vooral omdat daar een uniform winkel zit en ik daar soms uniforms koop voor mijn werk. :D En wij vonden de hele kleine outlet in Seaside (Oregeon Coast) heel fijn alsook de Lincoln City (Oregon Coast) Outlet fijn om te bezoeken. Maar je hebt gelijk, in Oregon is voordeliger want je hebt geen sales tax...hopelijk kunnen we volgend jaar misschien weer eens afzakken naar Oregon.
paulr
Amerikakenner
Berichten: 1212
Lid geworden op: 08 nov 2021, 23:36
Aantal x V.S. bezocht: 16

Re: Reis paulr: Vancouver-Oregon-Yellowstone-Washington-Vancouver 2024

Bericht door paulr »

Ja, ik weet dat ik de ferry moet reserveren. Alleen nog even uitzoeken hoe, want wsdot.gov en wa.gov is vanuit NL niet te benaderen. Heb al meerdere berichten gelezen dat dit niet werkt...
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer