Reis Elendan: 2024 rondreis Salt Lake City

Over de staten Washington, Oregon, Idaho, Montana, Wyoming en Alaska.
Elendan
Amerikakenner
Berichten: 651
Lid geworden op: 30 mar 2015, 12:59
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Reis Elendan: 2024 rondreis Salt Lake City

Bericht door Elendan »

Kwam ik er gisteren toch achter dat ik een foutje gemaakt heb in mijn reisschema en wat is het probleem? Ik heb een extra overnachting over het hoofd gezien :lol:
Ben daarom aan het schuiven gegaan met twee nachten en heb nu toch tijd voor de Sawtooth Mountains. Die had ik ondanks alle positieve verhalen een beetje laten vallen omdat het niet uitkwam in mijn route, maar nu past het toch nog.

image.png
image.png (26.86 KiB) 528 keer bekeken

Enige vraag die ik nu heb is of op dag 8 de weg langs Hailey (75 zuid) mooier is dan de weg naar en vanaf Challis (75 oost en daarna 93 zuid)?
We willen bij Stanley en Redfish een mooie wandeling maken, maar hebben daarna nog genoeg tijd om naar één van de bovengenoemde plaatsen te rijden. De overnachting bij Hailey kan ik nu nog omzetten naar een overnachting in Challis.
reisverslag 2023 Chicago-Las Vegas
reisverslag 2022 rondje Phoenix
reisverslag 2019 Noord Californië + Oregon
reisverslag 2017 rondje Las Vegas
reisverslag 2015 Chicago-Denver
link naar verslagen: https://www.pindat.com/reisblog/ellens.reizen
Elendan
Amerikakenner
Berichten: 651
Lid geworden op: 30 mar 2015, 12:59
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Reis Elendan: 2024 rondreis Salt Lake City

Bericht door Elendan »

We zijn wat maanden verder en dat heeft er natuurlijk voor gezorgd dat er weer een paar overnachtingen zijn aangepast ;)

Nu slapen we bijvoorbeeld in Ogden in plaats van Willard op de laatste nacht en nu vraag ik mij af of de route langs Randolf,UT en dan bij Woodruff de 39 op naar Ogden een mooi alternatief is. Mijn eerste keus was via het zuiden van Bear Lake en dan hwy 89 op richting Logan. Het is echter maar een klein stukje van Bear Lake (uiterst zuiden) en weet niet of het dan de moeite is, volgens mij is het mooiste gedeelte net aan de andere kant.

De 39 loopt door het National Bos Wasatch Cache. Is iemand daar al eens geweest?
reisverslag 2023 Chicago-Las Vegas
reisverslag 2022 rondje Phoenix
reisverslag 2019 Noord Californië + Oregon
reisverslag 2017 rondje Las Vegas
reisverslag 2015 Chicago-Denver
link naar verslagen: https://www.pindat.com/reisblog/ellens.reizen
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer