Reis Jo usalover: SLC - Denver of Seattle - Denver?

Over de staten Washington, Oregon, Idaho, Montana, Wyoming en Alaska.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jo usalover
Amerikafan
Berichten: 150
Lid geworden op: 09 aug 2010, 14:37
Aantal x V.S. bezocht: 10
Locatie: Gelderland

Reis Jo usalover: SLC - Denver of Seattle - Denver?

Bericht door Jo usalover »

Hallo allemaal,
Graag jullie advies voor het volgende :
Volgend jaar september (2024) willen we een roadtrip gaan maken in het Noordwesten, dit keer met de auto.
Nou zit ik alleen met de vraag wat handiger is ; of starten in Seattle of in SLC ? We eindigen in Denver.
Voor mijn vriendin is alles nieuw dus die maakt t niet uit, behalve dat ze zeker 3 nachten op de guest ranch in Montana wil overnachten.
Must sees : Tetons, Yellowstone, Glacier NP, Mount Rushmore, Devils' Tower, Badlands, Custer SP
Nieuw voor mij zou zijn vanuit SLC : SLC, Park City, Mount Rushmore, Devils' Tower, Badlands, Custer SP
Nieuw voor mij zou zijn vanuit Seattle : North Cascades NP, Coeur d'Alene, Mount Rushmore, Devils' Tower, Badlands, Custer SP
Als er tijd over is zouden we graag RMNP meepakken, maar geen must want daar ben ik al 2 x geweest.
Vanuit SLC lijkt het "makkelijker" om een half rond je te maken : SLC, Park City, Tetons, YS, ranch Montana, Helena, West Glacier, St Mary Lake, Billings, Rapid City, Badlands, Cheyenne, ( evt RMNP ) Denver
Vanuit Seattle lijkt me de overgang van Tetons naar Rapid City een beetje onhandig en evt saai stuk ? Want : Seattle, Coeur d'Alene, West Glacier, St Mary Lake, Helena, ranch Montana, Yellowstone, Tetons, Buffalo, Rapid City, Badlands, Cheyenne, ( evt RMNP), Denver.
Seattle hoeven we niet perse in want daar zijn we in 2019 al een paar dagen geweest, maar North Cascades lijkt me prachtig om doorheen te rijden.

Ik heb al wel een voorlopig schema gemaakt van de 2 routes, zie hieronder :
SLC - DENVER :
Dag Van Naar
1 AMS - Salt Lake City
2 Salt Lake City
3 Salt Lake City - Park City
4 Park City - Jackson Hole/Tetons
5 Jackson Hole/Tetons
6 Jackson Hole/Tetons Yellowstone
7 Yellowstone
8 Yellowstone
9 Yellowstone ranch Montana
10 ranch Montana
11 ranch Montana
12 ranch Montana Helena
13 Helena Kalispell/West Glacier
14 West Glacier
15 West Glacier St Mary Lake/Village
16 St Mary Lake/Village
17 St Mary Lake/Village Billings
18 Billings Rapid City
19 Rapid City
20 Rapid City Badlands Nat Park
21 Badlands Nat Part Cheyenne
22 Cheyenne RM Nat Park/Estes Park
23 RM Nat Park
24 RMNP - Denver AMS

OF
SEATTLE - DENVER
Dag Van Naar
1 AMS Seattle
2 Seattle Winthrop
3 Winthrop Coeur d'Alene
4 Coeur d'Alene West Glacier
5 West Glacier
6 West Glacier St Mary Lake/Village
7 St Mary Lake/Village
8 St Mary Lake/Village Helena
9 Helena Ranch Montana
10 Ranch Montana
11 Ranch Montana
12 Ranch Montana West Yellowstone/Gardiner
13 Yellowstone
14 Yellowstone
15 Yellowstone Grand Tetons
16 Grand Tetons
17 Grand Tetons Buffalo
18 Buffalo Rapid City
19 Rapid City
20 Rapid City Badlands Nat Park
21 Badlands Nat Park Cheyenne
22 Cheyenne RM Nat Park/Estes Park
23 RM Nat Park
24 RMNP - Denver AMS

Op/aanmerkingen over het schema zijn van harte welkom ! Afstanden, aantal dagen op 1 plek etc etc.
Alvast bedankt !
Groeten Jolanda
1991 au-pair Chicago ( 16 States)
2000 TX, CA,NV, Chicago
2004 FL
2006 CO,UT,NV,AZ
2008 NY
2009 Canada
2010 Chicago
2011 NY
2012 CO,WY,MT,ID,UT
2015 CO,UT,AZ,NV
2017 CA,NV,AZ, Hawaii
2019 WA,OR,NV,CA
2022 CO, UT, AZ, NV, CA
2023 NY
Gebruikersavatar
Almere vak V
Amerika-expert
Berichten: 3046
Lid geworden op: 23 jan 2017, 23:37

Re: SLC - Denver of Seattle - Denver ?

Bericht door Almere vak V »

Volgens mij geef je het zelf al aan.

Vanuit SLC lijkt het makkelijker om een half rondje te maken. Vanuit Seattle lijkt de overgang onhandig. En wellicht een tikkie saai. En jullie zijn al in Seattle geweest. Dan blijft alleen de North Cascades over waarvoor je keuze op Seattle zou vallen. North Cascades zijn prachtig! Maar ik weet niet of ik daarvoor de hele route zou aanpassen.

Dan word je keuze volgens mij gemakkelijk. En blijft de vraag over of de route vanuit SLC naar Denver nog aanpassingen nodig heeft?
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42076
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: SLC - Denver of Seattle - Denver ?

Bericht door Martin & Marianne »

Het kan allebei, ik weet niet waarom het vanuit SLC beter zou zijn dan vanuit Seattle.
Waar ligt die ranch?

Waarom zou je twee nachten SLC doen en dan nog een nacht Park City? Daar kun je prima een nacht minder doen. En zet hoe dan ook een extra nacht bij Yellowstone, daar heb je nu erg weinig tijd. In de Seattle-variant zou je vanuit het noorden naar Yellowstone kunnen gaan, en bij Gardiner of Mammoth overnachten, dan Old Faithful en dan naar Grand Teton, en daarna via de oostkant van Yellowstone (Lake, Canyon) en de Beartooth Hwy naar Cody. En vandaar richting Rapid City. Of via Billings.

Marianne
Gebruikersavatar
Old Faithful
Amerika-expert
Berichten: 6136
Lid geworden op: 21 dec 2007, 14:38
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: Reis Jo usalover: SLC - Denver of Seattle - Denver?

Bericht door Old Faithful »

Voor je vriendin is het de eerste keer. Misschien is het daarom de overweging waard een rondje Denver te doen: ruwweg Denver - South Dakota - Yellowstone - Salt Lake City - Denver. Zo zou je je vriendin wat meer kunnen laten genieten van rode rotsen, vaak toch kenmerkend voor een Amerika reis en krijg je m.i. een reis met veel afwisseling. Waarschijnlijk moet je dan Glacier N.P. weglaten. Daarvoor zou je wat meer hooggebergte in de Rocky Mountains kunnen opnemen.

In je huidige Seattle variant maak je m.i. wel heel veel extra kilometers, alleen om op dag 2 door North Cascades N.P. (eigenlijk Lake Ross N.R.A.) te rijden. De optie Salt Lake City - Denver zou daarom dan mijn voorkeur hebben.u

Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
Groet,

Old Faithful
Gebruikersavatar
Jo usalover
Amerikafan
Berichten: 150
Lid geworden op: 09 aug 2010, 14:37
Aantal x V.S. bezocht: 10
Locatie: Gelderland

Re: Reis Jo usalover: SLC - Denver of Seattle - Denver?

Bericht door Jo usalover »

Almere Vak : dank voor je reactie. Ik ga zeker nog kijken wat er nog gesleuteld kan worden aan de routes, ook afhankelijk van hotel/cabin overnachtingen.

Marianne : dank je wel voor je advies. De ranch is nog niet bekend, ik ben druk aan t zoeken. Veel ranches bieden 5 of 6 nachten aan, en dan ben je ongeveer $3000 pp kwijt. Er zijn wel enkele ranches waar je minimaal 3 nachten kunt verblijven, prijs is $340 pppn. Dus ik weet niet zeker of de ranch overnachtingen wel gaan doen. Voor een echte workers ranch beleving zouden we eigenlijk een ander soort vakantie moeten plannen en heel veel geld sparen.
Goede tip van je om eerst de westkant van YS te doen en via de oostkant YS te verlaten, Beartooth en Cody in 2012 gedaan, maar geen straf om nog een keer te doen. En 1 nacht SLC weglaten ga ik ook over nadenken.

Old Faithfull ; dank voor je reactie. USA is niet de eerste keer voor mijn vriendin, maar wel deze regio. Vorig jaar hebben we veel rode rotsen gezien toen we van Denver naar SF een campertrip maakten van 3,5 week ( Colorado NM, Moab, MN etc )
Glacier wil ik eigenlijk heel graag, in 2012 was ik met een camper en mochten we niet de hele Going to the Sun road rijden, dus vandaar nu met de auto. Al heb ik nog wel in mijn achterhoofd dat we met een Escape campervan ( 100% zeker ) of een RoadBear van ( niet helemaal zeker ) wel de Going to the Sun Road mogen rijden. Maar ja, dan zouden we de ranch moeten weglaten want $1000 pp betalen voor 3 nachten ranch terwijl je in een van rijdt is ietwat zonde.
Als ik zie wat de hotels tegenwoordig kosten schrik ik wel hoor, maar de camperhuur is ook ontzettend omhoog gegaan. Afijn, is weer hele andere discussie.
Ik zal het outdoor leven heel erg missen, want met de camper op pad is toch wel favoriet, al heeft met de auto rijden ook heel veel voordelen.
En hotels afwisselen met tent & kamperen gaat niks worden, ik krijg mijn vriendin niet een tent in. Ik ga ook naar cabins etc kijken natuurlijk.
1991 au-pair Chicago ( 16 States)
2000 TX, CA,NV, Chicago
2004 FL
2006 CO,UT,NV,AZ
2008 NY
2009 Canada
2010 Chicago
2011 NY
2012 CO,WY,MT,ID,UT
2015 CO,UT,AZ,NV
2017 CA,NV,AZ, Hawaii
2019 WA,OR,NV,CA
2022 CO, UT, AZ, NV, CA
2023 NY
Gebruikersavatar
jojostravelusa
Amerika-expert
Berichten: 2172
Lid geworden op: 12 mar 2014, 12:46
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Re: Reis Jo usalover: SLC - Denver of Seattle - Denver?

Bericht door jojostravelusa »

Je kunt prima met de camper op pad, want dat is inderdaad het fijnst (vinden wij) en toch de Going to the Sun Road rijden. Wij hebben het afgelopen september gedaan en in Kalispell voor, in ons geval, 2 dagen een auto gehuurd. Dat is uitstekend bevallen. Hetzelfde hebben we bij Custer State Park gedaan om de Needles Hwy en de Iron Mountain Road te rijden.

https://www.enterprise.com/en/car-renta ... -63e3.html

Uit ons verslag:
https://yellowstone-north-and-south-dak ... er-np.html
Gebruikersavatar
dutch_in_seattle
Amerika-expert
Berichten: 1533
Lid geworden op: 08 dec 2005, 18:31
Locatie: Seattle, WA
Contacteer:

Re: Reis Jo usalover: SLC - Denver of Seattle - Denver?

Bericht door dutch_in_seattle »

Houd er rekening mee dat je in september al sneeuw kunt hebben in de hogergelegen delen van nationale parken, waardoor je er mogelijk niet naar toe kan. Bovendien sluiten veel faciliteiten na Labor Day (eerste maandag van september).

Veel succes met de planning!
Ron (in Seattle, WA)

=======
Don't believe everything you think.
Gebruikersavatar
Jo usalover
Amerikafan
Berichten: 150
Lid geworden op: 09 aug 2010, 14:37
Aantal x V.S. bezocht: 10
Locatie: Gelderland

Re: Reis Jo usalover: SLC - Denver in 2024 incl Ranch

Bericht door Jo usalover »

Hallo allemaal,
Er zijn wat maanden voorbij gegaan en dat had vooral te maken met zoeken naar een geschikte ranch.
Een ranch die in ons schema past en op de route ligt, een ranch waar je mee kan/mag helpen met cattle work, een ranch met goede recencies en een ranch die niet de hoofdprijs vraagt. ( ze zijn hoe dan ook erg duur, maar ja, je leeft maar 1 x ).
Ook besloten is dat we dit keer met de auto gaan, en niet met camper. En start is SLC en eindpunt is Denver.
Verder heb ik offertes opgevraagd voor vliegtickets en autohuur bij Tioga en Exit Reizen. Tioga kan me die nog niet geven omdat we vliegen in September 2024, maar Exit kon al wel een aanbieding doen en die gaan we denk ik wel accepteren, rechtstreeks met Delta naar SLC.
We vertrekken op de woensdag na Labor Day.
Zoals eerder gezegd, alleen South Dakota area is nieuw voor mij deze reis, voor mijn vriendin is alles nieuw.
Er zitten een paar lange reisdagen tussen, maar dat krijg je als je perse Glacier nog een keer wilt zien, maar verder zijn er veel momenten dat we ergens 2 nachten zijn. SLC laten we links liggen, komt misschien ooit wel een keer.
Ik wil graag de route nog een keer tegen jullie aan houden en sta open voor adviezen, tips, opmerkingen etc.

SLC - DENVER :
Dag Van Naar
1 AMS - SLC - Park City
2 Park City - Jackson Hole/Tetons
3 Jackson Hole/Tetons
4 Jackson Hole/Tetons - Yellowstone
5 Yellowstone
6 Yellowstone
7 West Yellowstone - Missoula ( via Darby, Bitterroot Valley )
8 Missoula - West Glacier
9 West Glacier ( stukje Going To The Sun Road , hike Hidden lakes)
10 West Glacier - East Glacier/St Mary ( GTTSR )
11 East Glacier/St Mary ( Many Glacier )
12 East Glacier/St Mary - ranch in Timber MT
13 Ranch
14 Ranch
15 Ranch
16 Ranch
17 Ranch - Buffalo ( via ALT14)
18 Buffalo - Rapid City ( via Devils Tower, Deadwood, Sturgis)
19 Rapid City ( Badlands )
20 Rapid City - Hot Springs ( Mount Rushmore, Crazy Horse, Custer SP )
21 Hot Springs ( chill dagje of iets bezoeken waar we nog niet aan toegekomen zijn )
22 Hot Springs - Estes Park/RMNP
23 Estes Park/RMNP
24 Estes Park/RMNP - Denver ( via Boulder, Nederland, Red Rock theater, outlet )
25 Denver - AMS
1991 au-pair Chicago ( 16 States)
2000 TX, CA,NV, Chicago
2004 FL
2006 CO,UT,NV,AZ
2008 NY
2009 Canada
2010 Chicago
2011 NY
2012 CO,WY,MT,ID,UT
2015 CO,UT,AZ,NV
2017 CA,NV,AZ, Hawaii
2019 WA,OR,NV,CA
2022 CO, UT, AZ, NV, CA
2023 NY
Gebruikersavatar
Mr. Patrick
Amerikakenner
Berichten: 516
Lid geworden op: 02 aug 2016, 16:15
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Reis Jo usalover: SLC - Denver of Seattle - Denver?

Bericht door Mr. Patrick »

Blijf weg uit Rapid City! Er liggen zo'n leuke dorpjes in de Black Hills zoals Custer (daar verbleven wij) of nog kleiner Keystone of Hill City. Rapid City is zo'n sfeerloos provinciestadje...
Verder moet je natuurlijk naar Devil's Tower op weg naar de Black Hills.

Waar willen jullie in Yellowstone verblijven? Ik vond vooral de Roosevelt Lodge en natuurlijk de Old Faithful Inn (alleen het hoofdgebouw) heel sfeervol! Canyon Village is vooral heel praktisch, Grant Village is geen van beiden. Wij verbleven niet in Mammoth Hot Springs, maar kwamen er wel, want de terrassen zijn mooi om te zien.

Voor Grand Teton zou ik zeggen: vroeg op! Met deze gids bij de hand maak je prachtige foto's! https://goldenstudios.com/if-i-had-only ... he-tetons/
West-Canada (2023)
Deep South (2022)
Colorado-South Dakota-Wyoming-Utah (2019)
Zuid-Westen (2017)
New York (2009)
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42076
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis Jo usalover: SLC - Denver of Seattle - Denver?

Bericht door Martin & Marianne »

Ik vind de tijd voor Yellowstone erg kort. Die dag Hot Springs zou ik zelf laten vallen voor een extra dag Yellowstone. Of rij vanuit Yellowstone in 1 dag naar Glacier NP. Ik weet niet of West Glacier een must is? Waarom niet alleen aan de oostkant zitten?

Marianne
Laatst gewijzigd door Martin & Marianne op 11 aug 2023, 19:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Jules40
Amerika-ontdekker
Berichten: 23
Lid geworden op: 16 okt 2018, 16:55
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: Reis Jo usalover: SLC - Denver of Seattle - Denver?

Bericht door Jules40 »

Er zijn leukere plaatsjes dan Rapid City, maar sfeerloos zou ik het niet noemen. Je kan je er vermaken met het herkennen van presidenten (ze staan her en der in het centrum opgesteld, best aardig).

Wall is misschien een optie als uitvalsbasis voor Badlands. In de drug store kun je je een tijdje vermaken.

Wat Mount Rushmore betreft zou ik Custer of Keystone overwegen. Mocht je de avondceremonie willen meepikken is een dagje daar geen gek idee. Tel daar Wind Cave NP bij, en er is zo een dagje gevuld. Keuzes…
Gebruikersavatar
Jo usalover
Amerikafan
Berichten: 150
Lid geworden op: 09 aug 2010, 14:37
Aantal x V.S. bezocht: 10
Locatie: Gelderland

Re: Reis Jo usalover: SLC - Denver of Seattle - Denver?

Bericht door Jo usalover »

@Mr Patrick : Dank voor je reactie. Rapid City stond nog niet 100% vast, zelfs nog niet voor accommodatie gekeken. Zal gaan kijken naar Custer, Keystone of Hill City. In Yellowstone ben ik vooral aan t kijken naar hotels in West Yellowstone, de prijzen van de lodges in Yellowstone zelf vind ik best wel aan de hoge kant als je incl bathroom wilt. Had wel gekeken naar Roosevelt Lodge ( tip van Marianne), dat zou nog wel een optie zijn voor 2 nachten en dan evt de laatste nacht West Yellowstone met oog op rest van de trip. Of de Lake Lodge. Devils Tower bezoeken we als van Buffalo naar Rapid City area rijden. Bedankt voor de link naar de website voor de Tetons, zeker heel handig !

@Marianne : Dank voor je reactie ! De ranchweek begint altijd op een zondag dus in Hot Springs area chill dag skippen levert niets op. 2,5 dag Yellowstone is voor ons voldoende, tuurlijk je kunt er wel een week vermaken, maar ik heb t al es gezien en aangezien Glacier in 2012 meer indruk op me maakte dan Yellowstone ( zal wel vloeken in de kerk zijn) wil ik graag daar meer tijd spenderen dan in 2012, vandaar west en oost. Verder ; in 2012 waren we met een camper en reisgenoten met auto. Omdat je met een camper de GTTSR niet over mag zijn we met de auto tot aan Logan Pass gereden. Onze reis ging verder vanaf West Glacier en daarom zijn we onderlangs naar WG gereden, prachtige route. Zodoende heb ik de complete GTTSR dus nog niet gedaan. En in 1 dag van YS naar Glacier willen we juist niet omdat we meer van de staat Montana willen zien vandaar via de Bitterroot Valley. ( tv serie Yellowstone ) Via de scenic 93 naar het noorden, en na Glacier via de senic 89 naar het zuiden. We zouden evt 1 nacht West Glacier kunnen skippen en deze toevoegen aan de East Glacier om voldoende tijd te hebben voor Many Glacier, St Mary Lake etc.

@Jules40 Dank voor je reactie. Misschien beter om idd een onderkomen te zoeken in Keystone, Hill City of Custer en vanuit daar alles bezoeken, Badlands, Mount Rushmore, Crazy Horse, Custer SP. Wall drugstore gaan we zeker bezoeken, 290 billboards schijnen er naast de 90 te staan, dan kun je bijna niet niet gaan toch ? :wink:

Mochten jullie nog accommodatie tips hebben voor deze reis dan hoor ik het graag.
1991 au-pair Chicago ( 16 States)
2000 TX, CA,NV, Chicago
2004 FL
2006 CO,UT,NV,AZ
2008 NY
2009 Canada
2010 Chicago
2011 NY
2012 CO,WY,MT,ID,UT
2015 CO,UT,AZ,NV
2017 CA,NV,AZ, Hawaii
2019 WA,OR,NV,CA
2022 CO, UT, AZ, NV, CA
2023 NY
paulr
Amerikakenner
Berichten: 1223
Lid geworden op: 08 nov 2021, 23:36
Aantal x V.S. bezocht: 16

Re: Reis Jo usalover: SLC - Denver of Seattle - Denver?

Bericht door paulr »

Wij hebben zelfs 3 dagen gedaan over het stuk Yellowstone-Glacier. Vanuit West Yellowstone eerst naar Virginia- en Nevada City. Leuke plek voor lunch en wandelen door het openluchtmuseum. Ook vonden we de Grant Kohrs Ranch leuk (jammer dat er niet nóg meer ''in bedrijf'' was, maar het geeft een leuk beeld van vroeger. Deze ligt bij Deer Lodge, tussen Butte en Helena. De 89 vanaf Helena naar st Mary vonden we fantastisch, wat een verlatenheid.
Ik snap dat je de kamer in de OF Inn (te) kostbaar vindt. Maar... wij hebben tijdens ons bezoek daar even ''stiekem'' wat kamers bekeken (de jongen die aan het schoonmaken was vertelde honderduit over de lodge...) en ook de centrale doches/oiletten. Het zag er allemaal picobello uit: ik zou dus zó een kamer zonder du/wc boeken !
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42076
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis Jo usalover: SLC - Denver of Seattle - Denver?

Bericht door Martin & Marianne »

Jo usalover schreef:
12 aug 2023, 14:06
In Yellowstone ben ik vooral aan t kijken naar hotels in West Yellowstone, de prijzen van de lodges in Yellowstone zelf vind ik best wel aan de hoge kant als je incl bathroom wilt.
Ik vind West Yellowstone ook aardig aan de prijs als ik dat even snel op booking.com bekijk. Overnachten bij Old Faithful heeft wat mij betreft toch wel veel meerwaarde; je kunt de geisers bezoeken op de rustige uren van de dag, zonder dat je daarvoor in het donker hoeft te rijden. De frontier cabin bij de Old Faithful lodge is een goed optie als je een eigen badkamer wilt (zie hier voor ons verblijf). Maar de kamers in het oude deel van de Inn zijn prachtig (zie bijvoorbeeld hier en ook hier en hier) en het sanitair is bijzonder netjes en ook rustig; wij zijn zijn daar nog nooit iemand anders tegengekomen.
Boek op tijd, zodat je nog keuze hebt.

Marianne
Gebruikersavatar
Mr. Patrick
Amerikakenner
Berichten: 516
Lid geworden op: 02 aug 2016, 16:15
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Reis Jo usalover: SLC - Denver of Seattle - Denver?

Bericht door Mr. Patrick »

Wat Marianne zegt over de Old Faithful Lodge! Mijn vrouw wil per se altijd en overal zonder enige concessie een eigen badkamer. Zelfs een eigen badkamer waar je toch over de gang moet om hem te bereiken is geen enkele optie. Maar nadat we in de Old Faithful Lodge geweest waren (wij sliepen in een sfeerloze aftandse kamer in een bijgebouw, mét eigen badkamer) hebben we gezamenlijk besloten dat als we ooit teruggaan we een kamer in het hoofdgebouw nemen, dus met een gedeelde badkamer.
West-Canada (2023)
Deep South (2022)
Colorado-South Dakota-Wyoming-Utah (2019)
Zuid-Westen (2017)
New York (2009)
Gebruikersavatar
Jo usalover
Amerikafan
Berichten: 150
Lid geworden op: 09 aug 2010, 14:37
Aantal x V.S. bezocht: 10
Locatie: Gelderland

Re: Reis Jo usalover: SLC - Denver of Seattle - Denver?

Bericht door Jo usalover »

Dank voor alle adviezen !

Wilde even een update geven :
Heb geluisterd naar jullie en 2 nachten geboekt in de Oldfaitfull Inn, zonder badkamer.

Laatste nacht in West Yellowstone geboekt omdat we de volgende dag via Virginia City en Bitterroot Valley naar Missoula gaan.

Verder 2 nachten geboekt in Deadwood, en 2 nachten in Keystone.
1991 au-pair Chicago ( 16 States)
2000 TX, CA,NV, Chicago
2004 FL
2006 CO,UT,NV,AZ
2008 NY
2009 Canada
2010 Chicago
2011 NY
2012 CO,WY,MT,ID,UT
2015 CO,UT,AZ,NV
2017 CA,NV,AZ, Hawaii
2019 WA,OR,NV,CA
2022 CO, UT, AZ, NV, CA
2023 NY
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer