Backup Yellowstone National Park (reis Heather).

Over de staten Washington, Oregon, Idaho, Montana, Wyoming en Alaska.
Plaats reactie
Heather
Amerikafan
Berichten: 370
Lid geworden op: 06 dec 2017, 21:09
Aantal x V.S. bezocht: 0

Backup Yellowstone National Park (reis Heather).

Bericht door Heather »

Hallo,

Gezien de modderstromen in Yellowstone en de kans dat het park deels of geheel gesloten kan zijn deze zomer, zou ik graag jullie advies willen hebben voor een alternatief.

We komen van Glacier en rijden naar Salt Lake City.
We hebben 1 overnachting in Gardiner of Red Lodge, 1 in Lake Yellowstone en 2 in Old Faithful Snow lodge. Daarna hebben we 1 overnachting in Jackson en 1 aan de vlieghaven van Salt Lake City.

Iemand tips voor een alternatieve route, er van uitgaande dat we de 4 overnachtingen in Yellowstone niet kunnen realiseren?

Alvast bedankt!
Heather.
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42057
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Backup Yellowstone

Bericht door Martin & Marianne »

Je zou sowieso een extra nacht voor Grand Teton uit kunnen trekken. Misschien daarvoor naar Idaho? Sawtooth Mountains? Of doe na de Beartooth Hwy twee nachten Cody.

Marianne
Heather
Amerikafan
Berichten: 370
Lid geworden op: 06 dec 2017, 21:09
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Backup Yellowstone

Bericht door Heather »

Bedankt @Martin & Marianne ,

We zouden rechtstreeks van Glacier NP via Gardiner en Mammoth Hot Springs naar Cooke City rijden zodat we in de avond door Lamar Valley konden rijden. De dag erna opnieuw door Lamar Valley en naar Lake Yellowstone. De Beartooth Highway zouden we niet doen aangezien we keuzes moesten maken. De Beartooth Highway zal misschien ook afgesloten blijven. Welke tussenstop doen we dan best tussen Glacier NP en Cody?
Fre en Isa
Amerikafan
Berichten: 202
Lid geworden op: 05 jan 2006, 21:14
Aantal x V.S. bezocht: 3
Locatie: Brugge
Contacteer:

Re: Backup Yellowstone

Bericht door Fre en Isa »

Wij reden in juli 2016 van Cody naar Yellowstone via de Beartooth Highway maar konden de weg niet nemen door sneeuw en gladheid. Wellicht gewoon pech in de zomermaanden maar hou er in je achterhoofd rekening mee dat, zelfs in de zomer, ook deze weg afgesloten kan worden. Wij zijn dan via de Chief Joseph Scenic Byway Yellowstone binnen gereden. Deze ligt lager dan de Beartooth highway maar ook een mooi alternatief.
Heather
Amerikafan
Berichten: 370
Lid geworden op: 06 dec 2017, 21:09
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Backup Yellowstone

Bericht door Heather »

@Fre en Isa

Bedankt voor de info. Ik neem het mee.

@Martin & Marianne
Ik heb ondertussen 2 annuleerbare nachten geboekt in Cody als backup voor de 2 nachten Old Faithful.
Daarna hebben we een overnachting in Jackson (die al vaststaat) al zie ik dat google maps daar 5u voor rekent ...
Ik zoek nu nog een overnachting tussen Glacier NP en Cody.
Hebt u eventueel een suggestie?
We gaan 1 nacht extra boeken in Glacier, dan de nog te zoeken nacht en dan de twee reeds geboekte nachten in Cody.

Alvast bedankt,
Heather
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer