Yellowstone NP wegwerkzaamheden 2022.

Over de staten Washington, Oregon, Idaho, Montana, Wyoming en Alaska.
Plaats reactie
AstridenCo
Amerika-ontdekker
Berichten: 40
Lid geworden op: 28 feb 2020, 21:42
Aantal x V.S. bezocht: 3

Yellowstone NP wegwerkzaamheden 2022.

Bericht door AstridenCo »

Tijdens het maken van mijn reisschema met routeplanning merk ik op dat mijn route is gewijzigd, omdat google maps de west-entrance gebruikt ipv de south-entrance.

Wij reizen van KOA Bear Lake naar Grant campground. Eerder een reistijd van ruim 5 uur en met deze routeverandering >7 uur! (ex eventuele vertragingen, pauzes, etc.).

Nu zie ik dat er wegwerkzaamheden plaatsvinden:

image.png

Als ik het goed lees dan vind er vanaf mei toch wel doorgang plaats.
Access: Beginning spring 2022 until fall 2023, expect construction and delays up to 20 minutes in the Lewis River Bridge area while this road is open to wheeled vehicles (May - Nov. 1). *Occasional overnight closures will occur 7 p.m. – 9 a.m. in spring and fall (check Park Roads for current status). Nearby pullouts and the trail to Lewis River Falls will be closed during construction.

Het lukt mij niet om de route in google maps via de south-entrance te maken. Zal te maken hebben met bovenstaande hoop ik.
Heeft iemand anders zich hier al in verdiept?
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42050
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Yellowstone wegwerkzaamheden 2022

Bericht door Martin & Marianne »

Heb je in GoogleMaps al een andere vertrekdatum geprobeerd?
Nadeel is wel dat je dan maar 2 punten in kunt geven.

Marianne
AstridenCo
Amerika-ontdekker
Berichten: 40
Lid geworden op: 28 feb 2020, 21:42
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Yellowstone wegwerkzaamheden 2022

Bericht door AstridenCo »

Ja dat is het! Dan geef het wel de juiste route via de south entrance weer :clap:
Ik kreeg het al warm.
Bedankt voor de hulp! En nu maar hopen dat de werkzaamheden niet te veel vertraging gaan opleveren.
Diederik52
Amerikafan
Berichten: 259
Lid geworden op: 27 aug 2020, 11:03
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: Yellowstone wegwerkzaamheden 2022

Bericht door Diederik52 »

Dat de route in Google Maps de eerste keer niet lukte heeft dus vooral te maken met het feit dat in de Rocky Mountains (en niet alleen in Yellowstone) veel wegen wegens de winterse omstandigheden standaard zijn afgesloten gedurende de wintertijd. De truc van M&M helpt dan inderdaad.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer