Reis MaaikeVM: rondreis mei/juni 2022.

Over de staten Washington, Oregon, Idaho, Montana, Wyoming en Alaska.
MaaikeVM
Amerika-ontdekker
Berichten: 34
Lid geworden op: 29 sep 2021, 13:06
Aantal x V.S. bezocht: 3

Reis MaaikeVM: rondreis mei/juni 2022.

Bericht door MaaikeVM »

Hallo iedereen,

We (mijn vriend en ik) willen na 2 roadtrips (Florida en Zuidwesten) graag naar het noordwesten in mei/juni 2022 en dit voor een 25-tal dagen. Gezien de "voordeligste" vliegtuigtickets zouden we graag Seattle als begin- en eindpunt aanhouden.
Ik zit zelf een beetje in de knoop met hoe we de route het beste kunnen indelen. Volgende zaken zouden we zeker willen bezoeken: Glacier, Yellowstone, Grand Teton, Badlands, Mount Rushmore.

Ter info: we zijn 30'ers die graag steden bezoeken, maar ook graag de natuur opzoeken met uitgebreide wandelingen. We zouden een auto (SUV) willen huren na eerder goede ervaringen.

Hopelijk kunnen jullie ons op weg helpen en kunnen we heel wat leren van jullie ervaringen. :-)
Laatst gewijzigd door MaaikeVM op 30 sep 2021, 13:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
tomaat85
Amerikakenner
Berichten: 795
Lid geworden op: 06 feb 2011, 18:27
Contacteer:

Re: Reis MaaikeVM: rondreis mei/juni 2022.

Bericht door tomaat85 »

Mooie vooruitzichten. Wij hebben een gelijke ambitie (maar zijn geen 30-tigers:) meer).
Mijn 5 ct nav je vraag, lees iig het NW sticky en alle tips en lees ook de enorme hoeveelheid aan reisverslagen. Net als bij het ZW zijn er zoveel mogelijkheden en dus ook zoveel keuzes te maken....
Veel voorpret!
Grote Amerika fan
Gebruikersavatar
Almere vak V
Amerika-expert
Berichten: 3044
Lid geworden op: 23 jan 2017, 23:37

Re: Reis MaaikeVM: rondreis mei/juni 2022.

Bericht door Almere vak V »

MaaikeVM schreef:
30 sep 2021, 13:23
Gezien de "voordeligste" vliegtuigtickets zouden we graag Seattle als begin- en eindpunt aanhouden.
Ik zit zelf een beetje in de knoop met hoe we de route het beste kunnen indelen. Volgende zaken zouden we zeker willen bezoeken: Glacier, Yellowstone, Grand Teton, Badlands, Mount Rushmore.
Ik zou toch nog een keer kijken naar je vertrekpunt. Zeker gezien de dingen die je op je lijstje hebt staan is Seattle niet het meest logische vertrekpunt. Mt Rushmore ligt echt gewoon 2.000 kilometer verderop. Dan zou ik ook eens kijken naar Denver, Salt Lake City en zelfs Calgary zou je al 500 kilometer besparen. Salt Lake City is niet altijd de voordeligste plaats om op te vliegen. Maar zeker Denver en Calgary hebben regelmatig tickets die aardig in de buurt van de prijzen van Seattle komen.
MaaikeVM
Amerika-ontdekker
Berichten: 34
Lid geworden op: 29 sep 2021, 13:06
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Reis MaaikeVM: rondreis mei/juni 2022.

Bericht door MaaikeVM »

Hartelijk bedankt voor deze feedback! Heb mij inderdaad al dezelfde bedenking gemaakt. Doet de verhuurmaatschappij niet moeilijk als je vanuit Canada Amerika bezoekt met een huurauto?
Laatst gewijzigd door markro op 30 sep 2021, 14:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Een direct bovenstaand bericht in zijn geheel quoten is niet nodig, quote verwijderd.
MaaikeVM
Amerika-ontdekker
Berichten: 34
Lid geworden op: 29 sep 2021, 13:06
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Reis MaaikeVM: rondreis mei/juni 2022.

Bericht door MaaikeVM »

tomaat85 schreef:
30 sep 2021, 13:32
Mooie vooruitzichten. Wij hebben een gelijke ambitie (maar zijn geen 30-tigers:) meer).
Dankjewel! Jullie ook veel plezier met het plannen én met de reis zelf. 8)
Laatst gewijzigd door markro op 30 sep 2021, 14:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote ingekort.
Gebruikersavatar
Bravy
Amerikafan
Berichten: 319
Lid geworden op: 16 jan 2009, 09:27
Aantal x V.S. bezocht: 3
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Reis MaaikeVM: rondreis mei/juni 2022.

Bericht door Bravy »

Goedemiddag!
Of een combinatie van beide? Wij gaan volgend jaar juli/augustus voor 4 weken naar dit gebied en doen dezelfde parken aan (en méér) die MaaikeVM ook beschrijft. Vliegen op Seattle, met de camper naar Denver, en van daaruit terug naar NL.

@Almere vak V (stadgenoot? :D ): ik ben nu jouw post aan het lezen over All about Oregon en Washington State ... want die Columbia River Gorge staat hier bij ons ook op de lijst.
Laatst gewijzigd door Bravy op 30 sep 2021, 14:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Groet,
René
---
Verslagen: www.bravy.nl
2009: ZW Amerika + Oahu
2015: Hawaï
2016: Zuid-Afrika
2017: IJsland
2018: NO Australië
2019: China
2020: ---
2021: Noorwegen
2022: NW Amerika
2023: Peru & Ecuador
2024: South Pacific
2025: (Alaska)
Gebruikersavatar
markro
Moderator
Berichten: 9251
Lid geworden op: 06 apr 2004, 20:58
Aantal x V.S. bezocht: 13
Locatie: Hilversum, NL
Contacteer:

Re: Reis MaaikeVM: rondreis mei/juni 2022.

Bericht door markro »

MaaikeVM schreef:
30 sep 2021, 14:10
Doet de verhuurmaatschappij niet moeilijk als je vanuit Canada Amerika bezoekt met een huurauto?
Zorg dat je van te voren een autoverhuurmaatschappij uitzoekt die daar geen problemen mee heeft, geef op bij het aangaan van de huur dat je naar beide landen wilt en zorg dat op de huurovereenkomst komt te staan dat het geoorloofd is in beide landen te rijden.
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42006
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis MaaikeVM: rondreis mei/juni 2022.

Bericht door Martin & Marianne »

Werk eens wat routes uit, per dag, ik denk dat je dan ziet dat je te weinig tijd hebt. Als je een rondje Seattle wilt doen, zou ik Mt Rushmore en Badlands vergeten.

Hou er rekening mee dat mei/juni erg vroeg is voor bijvoorbeeld Glacier NP en ook voor Mt Rainier of Olympic. In Glacier zal de Going to the Sun Road wellicht nog niet open zjn.

Marianne
MaaikeVM
Amerika-ontdekker
Berichten: 34
Lid geworden op: 29 sep 2021, 13:06
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Reis MaaikeVM: rondreis mei/juni 2022.

Bericht door MaaikeVM »

Martin & Marianne schreef:
01 okt 2021, 07:04
Werk eens wat routes uit, per dag, ik denk dat je dan ziet dat je te weinig tijd hebt. Als je een rondje Seattle wilt doen zou ik Mt Rushmore en Badlands vergeten.
Na zelf al wat opgezocht te hebben, denk ik inderdaad dat we alles te gehaast gaan bezoeken en dat is ook niet de bedoeling natuurlijk. Ik ga eens kijken of ik een opzet kan maken voor bijvoorbeeld denver-denver en seattle-seattle. Of we halen Glacier uit onze reis of we halen Mt Rushmore en Badlands eruit.
Martin & Marianne schreef:
01 okt 2021, 07:04
Hou er rekening mee dat me/ juni erg vroeg is voor bijvoorbeeld Glacier NP en ook voor Mt Rainier of Olympic. In Glacier zal de Going to the Sun Road wellicht nog niet open zjn.
Dankjewel voor deze feedback! Als we Glacier zouden bezoeken midden/eind juni zou dit oké moeten zijn?
MaaikeVM
Amerika-ontdekker
Berichten: 34
Lid geworden op: 29 sep 2021, 13:06
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Reis MaaikeVM: rondreis mei/juni 2022.

Bericht door MaaikeVM »

Bij deze een eerste opzet met start- en eindpunt Denver:

Dag 1: Brussel (of Amsterdam) – Denver
Dag 2: Denver – Rocky Mountain NP
Dag 3: Rocky Mountain NP
Dag 4: Rocky Mountain NP
Dag 5: Rocky Mountain NP – Maroon Bells - Basalt
Dag 6: Basalt – Black Canyon - Moab
Dag 7: Moab
Dag 8: Moab
Dag 9: Moab – Salt Lake City
Dag 10: Salt Lake City
Dag 11: Salt Lake City – Grand Teton NP
Dag 12: Grand Teton NP
Dag 13 : Grand Teton NP
Dag 14: Grand Teton NP - Yellowstone
Dag 15: Yellowstone
Dag 16: Yellowstone
Dag 17: Yellowstone
Dag 18: Yellowstone – Custer State Park
Dag 19: Custer State Park (Badlands NP)
Dag 20: Custer State Park
Dag 21: Custer State Park – Mount Rushmore - Scottsbluff
Dag 22: Scottsbluff - Denver
Dag 23: Denver
Dag 24: Denver
Dag 25: Denver – Brussel (of Amsterdam)

Er zijn een aantal "lange" rij dagen bij, maar dat vinden we zelf geen probleem. Ik hoor graag wat jullie hiervan vinden :thumbup:
MaaikeVM
Amerika-ontdekker
Berichten: 34
Lid geworden op: 29 sep 2021, 13:06
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Reis MaaikeVM: rondreis mei/juni 2022.

Bericht door MaaikeVM »

En hier een opzet voor Seattle-Seattle:

Dag 1: Brussel (of Amsterdam) – Seattle
Dag 2: Seattle - Bend
Dag 3: Bend – Boise
Dag 4: Boise – Twin Falls - Salt Lake City
Dag 5: Salt Lake City
Dag 6: Salt Lake City
Dag 7: Salt Lake City – Flaming Gorge – Grand Teton NP
Dag 8: Grand Teton NP
Dag 9: Grand Teton NP
Dag 10: Grand Teton NP
Dag 11: Grand Teton NP - Yellowstone
Dag 12: Yellowstone
Dag 13: Yellowstone
Dag 14: Yellowstone
Dag 15: Yellowstone NP – Bozeman – Glacier National Park
Dag 16: Glacier National Park
Dag 17: Glacier National Park
Dag 18: Glacier National Park
Dag 19: Glacier National Park – Coeur D’Alene
Dag 20: Coeur D’Alene – Mount Rainier NP
Dag 21: Mount Rainier NP
Dag 22: Mount Rainier NP - Seattle
Dag 23: Seattle
Dag 24: Seattle
Dag 25: Seattle – Brussel (of Amsterdam)

Nogmaals bedankt voor alle tips!
Gebruikersavatar
Tantelotje
Amerikakenner
Berichten: 851
Lid geworden op: 26 mar 2015, 19:10
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Reis MaaikeVM: rondreis mei/juni 2022.

Bericht door Tantelotje »

Wij zijn in 2019 o.a. in Glacier geweest. Wij vonden het zo'n mooi park dat ik daar graag nog eens terug zou komen. Dus ondanks al het mooie natuurgeweld in een rondje Denver, zou ik kiezen voor de route met Glacier. Het vervelende is dat het eigenlijk precies niet klopt vanwege je periode in het jaar. Zowel Mount Rainier als Glacier kun je liever niet aan het begin doen maar zo laat mogelijk. Maar dat zorgt ervoor dat je onlogische keuzes moet maken. Heb je de optie om een paar weken later te gaan? Of einde zomer, bijvoorbeeld eind augustus en september?
Dan zou je iets logischers kunnen plannen zoals (via de Cascades) naar Glacier, naar Yelloswtone, GT, SLC, Mount Rainier en Seattle.

Je geeft aan dat het vanwege de ticketprijzen een voorkeur heeft om een rondje Seattle te doen. Houd in je gedachten dat vakantiedagen ook 'geld' kosten (en vooral tijd), en je er nu 2 opgebruikt om überhaupt aan je rondreis te beginnen. Ik zou toch eens goed kijken naar mogelijkheden om in SLC te starten en in Seattle te eindigen.

Mocht je dat niet willen, dan zou ik zo snel mogelijk in Yellowstone/GT willen zijn. Ik zou zelf niet naar SLC hoeven maar mocht je dat wel willen, rij dan met maar 1 overnachting rondom Boise daarheen. Je bent waarschijnlijk vroeg wakker, dus je kunt op tijd op pad. Een tussenstop in Bend voegt niet zoveel toe omdat je daar eigenlijk geen tijd hebt om iets te bezoeken, ondanks dat die omgeving een bezoek echt wel waard is. De nacht die je hiermee 'wint' zou je kunnen gebruiken bij Mount Rainier. Zeker als je graag wandelt een prachtig park.
In je huidige planning wil je van SLC via Flaming Gorge naar GT. Flaming Gorge is een mooi gebied, maar het is nogal een omweg. Zou ik liever gebruiken voor een (deels) middagbezoek aan GT. Dan kun je daar uiteindelijk een dag wisselen (heb je er nog 2,5) naar Yellowstone. Heerlijk als je daar de tijd hebt voor wandelingen, geiseruitbarstingen, wildlife spotten, you name it. Mocht je toch Flaming Gorge willen bezoeken, dan zou ik overwegen om er een echt 'uitstapje' van te maken, 1 nacht korter in SLC te blijven en die nacht in te zetten in Vernal. Heb je ook tijd voor Dinosaur NM, een leuk anders dan anders park.
In een dag van Yellowstone naar Glacier vonden wij prima te doen. Het is wel handig als je dan die laatste overnachting in Yellowstone in Mammoth Hot Springs/Gardiner hebt. Drie dagen Glacier lijkt me heerlijk. Wij hadden er 2 en waren graag langer gebleven. Wij verbleven in de Sunrise Inn in een cabin, heerlijk!

Maar goed, eigenlijk zou ik moeten zeggen: als je de periode niet kunt wisselen, kun je beter een rondje Denver plannen. Maar ga dan eerst naar South Dakota en plan RMNP op het einde. :D
Charlotte

2012: Rondje LA
2014: NO en Florida
2015: Rondje Denver
2016: Rondje LA
2017: Seattle - LV
2018: Hawaii SF - LV
2019: Seattle - LA
2020: Florida
2022: LA - SF
2023: SF - LV


https://jurgenencharlotte.blogspot.com/
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42006
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis MaaikeVM: rondreis mei/juni 2022.

Bericht door Martin & Marianne »

Glacier is zeker medio juni nog een risico, kijk maar eens naar ons 1991-verslag. We waren er toen rond de 12e juni dacht ik.

Wat betreft je rondje Denver: ik zou zeker RMNP op het laatst doen. Niet alleen is dat handig als je al vroeg in het jaar gaat, maar je hebt dan ook minder kans dat je last krijgt van de hoogte. Dag 5 lijkt me krap. Hagt natuurlijk wel iets af van je startpunt (Estes Park?) maar vergis je niet in de tijd die de busrit naar Maroon Bells kost. Kijk eens naar onze ervaringen in ons 2017- en 2019-verslag.
Van Basalt via de Black Canyon naar Moab is ook redelijk ver, maar kan wel. Het ou wel mooi zijn als je tijd had voor het Colorado NM. Vergeet in elk geval niet de UT128 naar Moab (dus iets eerder de I7 verlaten).

De rit van Yellowstone naar Custer is ook wel erg lang; meestal worden daar twee tussenstops gemaakt, in bijvoorbeeld Cody en in Sheridan of Buffalo. Het kan wel zoals je het nu hebt, maar dat hangt ook af van waar je precies in Yellowstone verblijft. het is niet gek om daar al eens naar te kijken; dan kun je iets vastleggen als er iets vrij is/komt. Misschien is het een idee om te gaan kamperen? Dan zal het makkelijker zijn om nog iets in het park te vinden.

In je rondje Seattle vind ik de twee dagen SLC wel veel. Misschien is het leuker om onderweg wat meer tijd te nemen. Kijk voor dat stuk eens in ons 2015-verslag. De tijd voor Grand Teton is ook ruim.
Je zou ook Mt St Helens mee kunnen nemen.

Marianne
MaaikeVM
Amerika-ontdekker
Berichten: 34
Lid geworden op: 29 sep 2021, 13:06
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Reis MaaikeVM: rondreis mei/juni 2022.

Bericht door MaaikeVM »

Tantelotje schreef:
01 okt 2021, 11:40
Heb je de optie om een paar weken later te gaan? Of einde zomer, bijvoorbeeld eind augustus en september?
Dan zou je iets logischers kunnen plannen zoals (via de Cascades) naar Glacier, naar Yelloswtone, GT, SLC, Mount Rainier en Seattle.
Het is voor ons zeker mogelijk om midden juni tot midden juli te gaan alsook een volledige maand september.
Bedankt voor het delen van al je ervaringen!
MaaikeVM
Amerika-ontdekker
Berichten: 34
Lid geworden op: 29 sep 2021, 13:06
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Reis MaaikeVM: rondreis mei/juni 2022.

Bericht door MaaikeVM »

Martin & Marianne schreef:
01 okt 2021, 12:24
In je rondje Seattle vind ik de twee dagen SLC wel veel. Misschien is het leuker om onderweg wat meer tijd te nemen. Kijk voor dat stuk eens in ons 2015-verslag. De tijd voor Grand Teton is ook ruim.
Je zou ook Mt St Helens mee kunnen nemen.
Hartelijk bedankt voor je feedback. Ik ga ook meteen je reisverslagen eens lezen!
Mede op basis van jouw tips heb ik de route iets aangepast:

Dag 1: Brussel (of Amsterdam) – Seattle
Dag 2: Seattle – Boise
Dag 3: Boise – Twin Falls – Salt Lake City
Dag 4: Salt Lake City
Dag 5: Salt Lake City – Grand Teton NP
Dag 6: Grand Teton NP
Dag 7: Grand Teton NP
Dag 8: Grand Teton NP – Yellowstone
Dag 9: Yellowstone
Dag 10 Yellowstone
Dag 11: Yellowstone
Dag 12: Yellowstone – Glacier NP
Dag 13: Glacier NP
Dag 14: Glacier NP
Dag 15: Glacier NP
Dag 16: Glacier NP – Coeur D’Alene
Dag 17: Coeur D’Alene – North Cascades NP
Dag 18: North Cascades NP
Dag 19: North Cascades NP – Mount Rainier
Dag 20: Mount Rainier
Dag 21: Mount Rainier
Dag 22: Mount Rainier - Seattle
Dag 23: Seattle
Dag 24: Seattle
Dag 25: Seattle - Brussel (of Amsterdam)

Enkel Mount Ranier is nu een beetje ongelukkig gekozen ...
MaaikeVM
Amerika-ontdekker
Berichten: 34
Lid geworden op: 29 sep 2021, 13:06
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Reis MaaikeVM: rondreis mei/juni 2022.

Bericht door MaaikeVM »

We hebben gisteren besloten om toch voor een rondje Denver-Denver te gaan en Glacier later te combineren met een bezoek aan Canada.

Laat ik mijn topic hier staan of stel ik mijn vraag beter in het Midwesten forum?

Opmerking moderator

Laat het topic maar in dit Noordwesten-subforum staan. Mocht het gebied dat jullie gaan bezoeken nog verder wijzigen, dan kan het topic door een moderator later altijd nog verplaatst worden.
Gebruikersavatar
Almere vak V
Amerika-expert
Berichten: 3044
Lid geworden op: 23 jan 2017, 23:37

Re: Reis MaaikeVM: rondreis mei/juni 2022.

Bericht door Almere vak V »

Bravy schreef:
30 sep 2021, 14:16
@Almere vak V (stadgenoot? ): ik ben nu jouw post aan het lezen over All about Oregon en Washington State ... want die Columbia River Gorge staat hier bij ons ook op de lijst.
Niet meer. Inmiddels al weer bijna 14 jaar woonzaam een stukkie verderop in de polder. Maar ook onze tijd meer en meer aan het verdelen tussen de US, Spanje en Nederland.

Columbia River Gorge is geweldig!! Gewoon om doorheen te rijden. Maar ook om allerlei stops te maken. Je kunt er net zo lang over doen als je zelf wilt.
MaaikeVM schreef:
01 okt 2021, 14:12
Dag 3: Boise – Twin Falls – Salt Lake City
Leuk dorpje Twin Falls. Zeker de Falls gaan bekijken. Is zeer de moeite waard. Ander leuk feitje. Twin Falls is eigenlijk het laatste echte stadje wat je tegenkomt voordat je naar Las Vegas rijdt. Ruim 8 uur verderop. De weg er naartoe werd vroeger de "deathliest highway" genoemd. Omdat als je daar autopech kreeg de sigaar was. Omdat er simpelweg niemand rijdt. Inmiddels een paar keer gereden. Nooit autopech gehad. Maar een fantastische route om te rijden. En je komt inderdaad niemand tegen. Heerlijk!!

Maar ik weet niet of die in je route past. Als je rond die tijd in SLC bent. En je houdt een beetje van sport. Dan is het handig om te kijken of de Utah Jazz de playoffs hebben gehaald. Dan is een bezoekje aan de Vivint Smart Home Arena zeker een aanrader! En hetzelfde geldt voor het Pepsi Center in Denver waar de Nuggets spelen.
MaaikeVM
Amerika-ontdekker
Berichten: 34
Lid geworden op: 29 sep 2021, 13:06
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Reis MaaikeVM: rondreis mei/juni 2022.

Bericht door MaaikeVM »

Almere vak V schreef:
04 okt 2021, 15:08
Maar ik weet niet of die in je route past. Als je rond die tijd in SLC bent. En je houdt een beetje van sport. Dan is het handig om te kijken of de Utah Jazz de playoffs hebben gehaald. Dan is een bezoekje aan de Vivint Smart Home Arena zeker een aanrader! En hetzelfde geldt voor het Pepsi Center in Denver waar de Nuggets spelen.
Als basketbal liefhebber (mijn vriend dan) gaan we dit zeker in het oog houden. Dankjewel :D
MaaikeVM
Amerika-ontdekker
Berichten: 34
Lid geworden op: 29 sep 2021, 13:06
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Reis MaaikeVM: rondreis mei/juni 2022.

Bericht door MaaikeVM »

Bij deze ons rondje Denver-Denver. Er zijn nog geen vliegtickets geboekt, maar we zouden graag rond 1 juni vertrekken zodat we Memorial Day achter de rug hebben.

Dag 1: Brussel – Denver
Dag 2: Denver – Mt Rushmore – Custer State Park
Dag 3: Custer State Park
Dag 4: Custer State Park (Bezoeken van Badlands)
Dag 5: Custer State Park
Dag 6: Custer State Park - Yellowstone National Park
Dag 7: Yellowstone National Park
Dag 8: Yellowstone National Park
Dag 9: Yellowstone National Park
Dag 10: Yellowstone – Grand Teton National Park
Dag 11: Grand Teton National Park
Dag 12: Grand Teton – Salt Lake City
Dag 13: Salt Lake City
Dag 14: Salt Lake City – Moab
Dag 15: Moab (Bezoeken van Arches National Park)
Dag 16: Moab (Bezoeken van Canyonlands)
Dag 17: Moab – Rocky Mountains National Park (verblijven in Estes Park)
Dag 18: Rocky Mountains National Park (verblijven in Estes Park)
Dag 19: Rocky Mountains National Park (verblijven in Estes Park)
Dag 20: Rocky Mountains National Park (verblijven in Estes Park)
Dag 21: Rocky Mountains National Park – Denver
Dag 22: Denver
Dag 23: Denver
Dag 24: Denver - Brussel

Wat vinden jullie hiervan? We zijn ons ervan bewust dat er enkele lange rij-dagen tussen zitten, maar we geven hier de voorkeur aan in plaats van ergens een tussenstop te maken en een extra hotel (in- en uitpakken) te zoeken :-)
Gebruikersavatar
Bravy
Amerikafan
Berichten: 319
Lid geworden op: 16 jan 2009, 09:27
Aantal x V.S. bezocht: 3
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Reis MaaikeVM: rondreis mei/juni 2022.

Bericht door Bravy »

Ik heb maar 2 opmerkingen bij jouw route (bij gebrek aan ervaring met de rest):
1. Plan je dag door Arches zorgvuldig. Er valt heel veel te zien. En soms loop je in de brandende zon (zoals onderweg naar Delicate Arch).
2. Kijk eens of je op dag 16 ook een bezoekje kunt brengen aan Dead Horse Point SP. De moeite waard.
Groet,
René
---
Verslagen: www.bravy.nl
2009: ZW Amerika + Oahu
2015: Hawaï
2016: Zuid-Afrika
2017: IJsland
2018: NO Australië
2019: China
2020: ---
2021: Noorwegen
2022: NW Amerika
2023: Peru & Ecuador
2024: South Pacific
2025: (Alaska)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer