Reis Heather: van Seattle naar Salt Lake City.

Over de staten Washington, Oregon, Idaho, Montana, Wyoming en Alaska.
Plaats reactie
Heather
Amerikafan
Berichten: 370
Lid geworden op: 06 dec 2017, 21:09
Aantal x V.S. bezocht: 0

Reis Heather: van Seattle naar Salt Lake City.

Bericht door Heather »

Beste forumleden,

Onze reis in juli 2021, Seattle - Vancouver - Well's Gray - Jasper - Banff - Waterton - Glacier - Yellowstone - Salt Lake City heb ik opgegeven.
Toch blijf ik stilletjes nog hopen op een reis binnen Amerika. Hierdoor moeten we onze planning wijzigen.
We zijn met 5 personen, waarvan 3 jongens van 14, 16 en 22 jaar. We zullen rondreizen met een minivan.

Ik heb deze route nu in gedachten:

dag 1 : Seattle
dag 2 : Seattle
dag 3 : Seattle - Olympic NP Noord (Port Angeles)
dag 4 : Olympic NP (Port Angeles) - Olympic NP West
dag 5 : Olympic NP West
dag 6 : Olympic NP West - Mt Rainier NP
dag 7 : Mt Rainier NP
dag 8 : Mt Rainier NP - Yakima of Columbia River
dag 9 : Yakima of Columbia River - Coeur d'Alène
dag 10: Coeur d'Alène - Glacier NP West
dag 11: Glacier NP West - Glacier NP Oost (Red Eagle Motel)
dag 12: Glacier NP Oost (Red Eagle Motel)
dag 13: ...

Graag jullie feedback over deze route.
Is de route haalbaar?
Kies ik Yakima of Columbia River?
Graag advies over waar juist te overnachten voor Olympic NP West, Mt Rainier NP, Yakima, Columbia River, Coeur d'Alène.
We logeren liefst in 1 kamer met ons vijf (eventueel met matras of opplooibed). Af en toe logeren we in 2 kamers zoals in het Red Eagle Motel.

Alvast bedankt voor de moeite!
Heather.
Gebruikersavatar
ingrid14
Amerika-expert
Berichten: 4241
Lid geworden op: 04 jun 2013, 23:01
Aantal x V.S. bezocht: 15
Locatie: België, Genk

Re: Reis Heather: van Seattle naar Salt Lake City.

Bericht door ingrid14 »

Hoeveel tijd hebben jullie eigenlijk?

In 2018 gingen wij ook van Seattle naar Glacier en terug. Ik en mijn 22 jarige zoon. Het jaar ervoor gingen we van Chicago naar Seattle. Beide keren met Glacier in de route. In 2016 hadden we oa Olympic in de route.
Misschien heb je iets aan onze verslagen.

Als je na dag 13 nog enkele dagen hebt dan zou je bv vanaf Portland kunnen terugvliegen en dan de Columbia River Gorge doen. Of via Columbia River - Portland - Mt Saint Helens terug naar Seattle.

Ik vond de route van Yakima naar Mt Rainier prachtig.

Vergeet na Coeur d'Alene niet een stop te doen bij Old Mission Park. Schitterend gelegen.

Voor Olympic westkant is Forks goed gelegen.

Ook de Boeing fabriek in Everett is een aanrader. Ik dacht eerst dat het een echt jongens-ding was maar uiteindelijk vond ik het zelf ook zeer de moeite waard.

Groetjes,

Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
Heather
Amerikafan
Berichten: 370
Lid geworden op: 06 dec 2017, 21:09
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Reis Heather: van Seattle naar Salt Lake City.

Bericht door Heather »

Beste @ingrid14 ,

Na Glacier rijden we door naar Yellowstone en Salt Lake City.
We landen in Seattle en vliegen terug naar Belgie vanuit Salt Lake City.

Alvast bedankt voor de tips!
Hopelijk volgen er nog enkele reacties.

Heather
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42029
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis Heather: van Seattle naar Salt Lake City.

Bericht door Martin & Marianne »

Wij zaten voor de westkant van Olympic NP in de Lake Quinault Lodge. Dat was een prachtige locatie. De meeste mensen kiezen voor Forks, dat ligt handiger.
Voor Mt Rainier ligt Packwood niet gek. Of kijk naar iets in het park.
Gaan jullie ook naar Mt St Helens?
Kijk eens in ons 2006-verslag voor onze ervaringen.

Marianne
Gebruikersavatar
markro
Moderator
Berichten: 9254
Lid geworden op: 06 apr 2004, 20:58
Aantal x V.S. bezocht: 13
Locatie: Hilversum, NL
Contacteer:

Re: Reis Heather: van Seattle naar Salt Lake City.

Bericht door markro »

Heather schreef:
02 apr 2021, 20:39
Graag advies over waar juist te overnachten voor Olympic NP West, Mt Rainier NP, Yakima, Columbia River, Coeur d'Alène.
Voor het overnachten zou jij eens kunnen kijken bij de beoordelingen, die door de forumleden zijn gegeven. Ze zijn al wel iets ouder, maar misschien doe jij er ideeën uit op:
- voor het Olympic NP West in de plaats Forks: https://beoordelingen.allesamerika.com/ ... s&staat=WA
- voor het Mt. Rainier NP in de plaats Packwood: https://beoordelingen.allesamerika.com/ ... d&staat=WA

- voor een bezoek aan de Columbia River logeerden wij in de plaats Troutdale, die aan de oostzijde van de stad Portland ligt, en zich net ten westen van de Columbia River Gorge bevindt: https://beoordelingen.allesamerika.com/ ... e&staat=WA
Zie daarvoor tevens ons reisverslag uit 2013 (klik hier) en kijk bij dag 14 en 15.
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
Heather
Amerikafan
Berichten: 370
Lid geworden op: 06 dec 2017, 21:09
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Reis Heather: van Seattle naar Salt Lake City.

Bericht door Heather »

Ik heb voor de duidelijkheid heel het schema genoteerd:

dag 1 : Seattle
dag 2 : Seattle
dag 3 : Seattle - Olympic NP Noord (Port Angeles)
dag 4 : Olympic NP Noord (eventueel orca's spotten)
dag 5 : Olympic NP (Port Angeles) - Olympic NP West
dag 6 : Olympic NP West
dag 7 : Olympic NP West - Mt Rainier NP
dag 8 : Mt Rainier NP
dag 9 : Mt Rainier NP - Yakima of Columbia River
dag 10 : Yakima of Columbia River - Coeur d'Alène
dag 11: Coeur d'Alène - Glacier NP West
dag 12: Glacier NP West - Glacier NP Oost (Red Eagle Motel)
dag 13: Glacier NP Oost (Red Eagle Motel)
Dag 14 : Glacier NP Oost - Helena
Dag 15 : Helena - Red Lodge of Cooke City
Dag 16 : Red Lodge of Cooke City - Gardiner
Dag 17 : Gardiner - Yellowstone (overnachting Lake lodge cabins)
Dag 18 : Yellowstone (overnachting Old Faithfull Snow Lodge & Cabins)
Dag 19 : Yellowstone (overnachting Old Faithfull Snow Lodge & Cabins)
Dag 20 : Yellowstone - Grand Teton - Jackson
Dag 21 : Jackson - Salt Lake City

IS dit schema haalbaar volgens jullie of hebben jullie ander advies?

Iemand nog tips voor een westernstadje op onze route? Ik dacht eventueel aan Cody maar vrees dat het in Yellowstone dan allemaal te gehaast wordt.

@Martin & Marianne Bedankt voor de tips. Ik denk dat we Mt St Helens overslaan aangezien we Mt Rainier al doen of klopt dit helemaal niet?

@markro Bedankt voor de tips.
Gebruikersavatar
ingrid14
Amerika-expert
Berichten: 4241
Lid geworden op: 04 jun 2013, 23:01
Aantal x V.S. bezocht: 15
Locatie: België, Genk

Re: Reis Heather: van Seattle naar Salt Lake City.

Bericht door ingrid14 »

Mt St Helens en Mt Rainier zijn helemaal anders.
Mt St Helens is een ontplofte vulkaan die nu zijn top mist. Best wel indrukwekkend om te zien.
Het kost wel wat tijd om er heen te rijden en ligt eigenlijk niet echt op jullie route.

Met dit soort routes bijt ik liever af en toe eens een dag door om dan elders wat meer tijd te hebben.

Ik zou denk ik van Mt Rainier via Tipsoo Lake - de 410 - Yakima tot Spokane rijden in 1 rit.
Dag erna tot Glacier West.
Dan win je een dag en deze zou je later voor een 2de nacht Jackson/Grand Teton kunnen gebruiken want nu is je tijd daar niet zo ruim.

Van Glacier East is het mogelijk om naar Gardiner te rijden op 1 dag (als je die dag geen plannen meer hebt bij Glacier)
Dan zou je van Gardiner via Mammoth Hot Springs - Tower en Lamar Valley naar Cooke City kunnen rijden. Volgende dag via Red Lodge naar Cody. Daarna naar Yellowstone.
Je spaart dan een dag die je voor Cody zou kunnen gebruiken.

Glacier East - Gardiner
Gardiner - Cooke (met bovenkant Yellowstone)
Cooke - Cody (eventueel 's ochtends erg vroeg op om wolven te gaan spotten in de Lamar Valley)
Cody - Yellowstone
Yellowstone
Yellowstone
Yellowstone - Jackson

Groetjes,

Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42029
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis Heather: van Seattle naar Salt Lake City.

Bericht door Martin & Marianne »

Heather schreef:
06 apr 2021, 17:27
Iemand nog tips voor een westernstadje op onze route? Ik dacht eventueel aan Cody maar vrees dat het in Yellowstone dan allemaal te gehaast wordt.
Met de tips van Ingrid kun je Cody meenemen. Jackson is ook een leuke plaats. Iets meer tijd daar zou niet gek zijn.
Ik zou ook zo nu en dan eens een langere rijdag doen. Waarom een stop in Helena? Ik zou wat verder rijden, tenzij je in de ochtend nog iets gepland hebt in Glacier.
Heather schreef:
06 apr 2021, 17:27
@Martin & Marianne Bedankt voor de tips. Ik denk dat we Mt St Helens overslaan aangezien we Mt Rainier al doen of klopt dit helemaal niet?
Als je dat wilt dan klopt dat :wink: maar Mt St Helens is niet te vergelijken met Mt Rainier. Het kost je wel wat tijd maar het is erg interessant. Lees je in van tevoren. En heb je ons verslag al gelezen?

Marianne
Gebruikersavatar
Coyote
Amerika-expert
Berichten: 14302
Lid geworden op: 11 okt 2003, 13:50
Aantal x V.S. bezocht: 30
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Re: Reis Heather: van Seattle naar Salt Lake City.

Bericht door Coyote »

Heather schreef:
06 apr 2021, 17:27
Ik denk dat we Mt St Helens overslaan aangezien we Mt Rainier al doen of klopt dit helemaal niet?
Zoals al aangegeven door de anderen, deze 2 zijn niet met elkaar te vergelijken. Mt St Helens is een unieke bezienswaardigheid. Zeer de moeite waard als je je interesseert voor de gebeurtenissen die plaatsvonden op en bij Mt St Helens in 1980 en hoe de natuur zich hersteld heeft. Ik ben er nu 3x geweest en een 4e keer in 2018 heb ik helaas moeten overslaan omdat het die dag regenachtig was en er veel laaghangende bewolking was. Dan zie je niet zoveel en haal je niet alles uit een bezoek.

Als je de kans krijgt en je hebt een zonnige dag, zeker bezoeken! Gezien de andere parken die je wilt bezoeken zou me dit juist een mooie onderbreking lijken met ander soort natuur. Je moet er zeker een halve dag voor uittrekken.

Roland
Since 1982: 30 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Gebruikersavatar
Tantelotje
Amerikakenner
Berichten: 856
Lid geworden op: 26 mar 2015, 19:10
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Reis Heather: van Seattle naar Salt Lake City.

Bericht door Tantelotje »

Ik vond Mnt St Helens zeker de moeite waard. En op een heel andere manier indrukwekkend dan Mount Rainier.
Daar zou ik wel een omweg voor over hebben, maar ik zie ook dat het in jullie route misschien niet zo handig is.

Verder eens met Ingrid: af en toe een lange(re) rij dag zodat je ter plaatse meer tijd hebt.
Van Glacier naar Gardiner is volgens de snelste Google route nog geen 6 uur rijden. Valt ook wel weer mee om een dag gewoon even afstand te overbruggen. Wij deden dit in 2019, toen met 2 ongeplande vliegveld stops en een uur in een lokale Kwik-Fit (gedoe met auto, lang verhaal...). En nog waren we rond een uur of 17.00 in Gardiner. Maar daardoor dus wel meer tijd ter plaatse in Yellowstone. Veel liever dat dan een overnachting ergens halverwege waar 'niks te doen' is.
Charlotte

2012: Rondje LA
2014: NO en Florida
2015: Rondje Denver
2016: Rondje LA
2017: Seattle - LV
2018: Hawaii SF - LV
2019: Seattle - LA
2020: Florida
2022: LA - SF
2023: SF - LV


https://jurgenencharlotte.blogspot.com/
Heather
Amerikafan
Berichten: 370
Lid geworden op: 06 dec 2017, 21:09
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Reis Heather: van Seattle naar Salt Lake City.

Bericht door Heather »

Bedankt voor de talrijke reacties!

@ingrid14, ik heb uw tips betreffende Yellowstone overgenomen in mijn schema. Zou u even kunnen nakijken aub?

dag 1 : Seattle
dag 2 : Seattle
dag 3 : Seattle - Olympic NP Noord (Port Angeles)
dag 4 : Olympic NP Noord (eventueel orca's spotten)
dag 5 : Olympic NP (Port Angeles) - Olympic NP West
dag 6 : Olympic NP West
dag 7 : Olympic NP West - Mt Rainier NP
dag 8 : Mt Rainier NP
dag 9 : Mt Rainier NP - Yakima
dag 10 : Yakima - Coeur d'Alène
dag 11: Coeur d'Alène - Glacier NP West
dag 12: Glacier NP West - Glacier NP Oost (Red Eagle Motel)
dag 13: Glacier NP Oost (Red Eagle Motel)
Dag 14 : Glacier NP Oost - Gardiner
Dag 15 : Gardiner - Cooke City
Dag 16 : Cooke City - Red Lodge - Cody
Dag 17 : Cody - Yellowstone Lake (Lake lodge cabins)
Dag 18 : Yellowstone Lake - Old Faithful (Old Faithful Snow Lodge & Cabins)
Dag 19 : Old Faithful (Old Faithful Snow Lodge & Cabins)
Dag 20 : Old Faitfhful - Grand Teton - Jackson
Dag 21 : Jackson - Salt Lake City

Bedoelt u met "Cooke - Cody (eventueel 's ochtends erg vroeg op om wolven te gaan spotten in de Lamar Valley)" dat we eerst terug naar Lamar Valley gaan en daarna via Beartooth Hwy naar Red Lodge en Cody?

Een dag achteraan bijzetten voor Grand Teton wordt moeilijk.
De overnachtingen in Yellowstone Lake en Old Faithful liggen al lang vast.
Aangezien we met vijf personen zijn, kunnen we enkel telefonisch boeken (we brengen zelf een matras mee voor 1 persoon) en dat is niet evident. Weinig kamers komen hier namelijk voor in aanmerking.

Mnt St Helens neem ik terug in overweging maar ik vrees dat het dan te gejaagd gaat worden (aangezien hier wordt aangehaald om er zeker een halve dag voor uit te trekken). Of eventueel een tussenstop in Mnt St Helens en van Mt Rainier rechtstreeks naar Coeur d'Alène en dus geen tussenstop in Yakima? Wat denken jullie?

@Martin & Marianne , ik heb jullie verslag in grote lijnen gelezen. Ik ga ze nog eens grondig lezen van zodra ik zeker ben dat de reis kan doorgaan want ik plan dit wel echt met een ander gevoel nu ...

Groetjes,
Heather.
Gebruikersavatar
ingrid14
Amerika-expert
Berichten: 4241
Lid geworden op: 04 jun 2013, 23:01
Aantal x V.S. bezocht: 15
Locatie: België, Genk

Re: Reis Heather: van Seattle naar Salt Lake City.

Bericht door ingrid14 »

Dat is hoe ik het bedoelde.
In de Lamar Valley kan je wolven spotten. Gewoon kijken waar de mensen met enorme telescopen staan.
Meeste kans is 's avonds of 's ochtends heel erg vroeg.
Voor de rit van Cooke City naar Red Lodge heb je geen hele dag nodig dus is er nog zeker tijd om eerst naar de Lamar Valley terug te rijden.
Misschien daarna nog ontbijt in Cooke City en dan op pad richting Red Lodge.

Je zou denk ik wel Mt St Helens kunnen invoegen als je in 1 rit van Mt Rainier naar Spokane of Coeur d'Alene rijdt.
Van Olympic West naar Mt St Helens en dan terug tot bv Chehalis om te overnachten. Volgende dag dan naar Mt Rainier.
Chehalis stelt niet veel voor maar je hebt er winkels om terug een voorraad in te slaan en betaalbare overnachtingsmogelijkheden.

Groetjes,

Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
Heather
Amerikafan
Berichten: 370
Lid geworden op: 06 dec 2017, 21:09
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Reis Heather: van Seattle naar Salt Lake City.

Bericht door Heather »

ingrid14 schreef:
08 apr 2021, 10:52
Voor de rit van Cooke City naar Red Lodge heb je geen hele dag nodig dus is er nog zeker tijd om eerst naar de Lamar Valley terug te rijden.
Misschien daarna nog ontbijt in Cooke City en dan op pad richting Red Lodge.
Ik moet dan wel nog doorrijden naar Cody diezelfde dag. Dat is dan geen probleem qua tijd?
We willen graag een rodeo show in Cody bijwonen (als dat al zal kunnen met corona).

Heather.
Gebruikersavatar
ingrid14
Amerika-expert
Berichten: 4241
Lid geworden op: 04 jun 2013, 23:01
Aantal x V.S. bezocht: 15
Locatie: België, Genk

Re: Reis Heather: van Seattle naar Salt Lake City.

Bericht door ingrid14 »

Volgens Google is het 2u40' rijden van Cooke City via Red Lodge naar Cody.
(nu laat die je nog rondrijden omdat de Beartooth highway nog afgesloten is maar als je een datum in juli neemt krijg je de route wel te zien)
Wel ook nog tijd uittrekken voor stops maar je kan in de vroege namiddag al in Cody zijn.
Daar bv het museum bezoeken (sterke aanrader - btw je tickets zijn 2 dagen geldig dus je kan de volgende ochtend nog even terug gaan)
Rodeo kan dan in de avond.
Volgende dag heb je maar een kort stuk naar Lake te rijden. Je zou dan dus nog even naar het museum kunnen en tegen de middag naar Yellowstone vertrekken.

Groetjes,

Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
Heather
Amerikafan
Berichten: 370
Lid geworden op: 06 dec 2017, 21:09
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Reis Heather: van Seattle naar Salt Lake City.

Bericht door Heather »

@ingrid14

Heel erg bedankt voor de info!

Nu nog enkel de knoop doorhakken betreffende het al dan niet omrijden via Mt St Helens en dan kan ik weer verder plannen :D

Heather.
Gebruikersavatar
jojostravelusa
Amerika-expert
Berichten: 2153
Lid geworden op: 12 mar 2014, 12:46
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Re: Reis Heather: van Seattle naar Salt Lake City.

Bericht door jojostravelusa »

ingrid14 schreef:
08 apr 2021, 13:26
nu laat die je nog rondrijden omdat de Beartooth highway nog afgesloten is maar als je een datum in juli neemt krijg je de route wel te zien
Als je Map Quest gebruikt kun je het wel zien. Die sluit geen wegen af in de winter zoals Google Maps.
Gebruikersavatar
ingrid14
Amerika-expert
Berichten: 4241
Lid geworden op: 04 jun 2013, 23:01
Aantal x V.S. bezocht: 15
Locatie: België, Genk

Re: Reis Heather: van Seattle naar Salt Lake City.

Bericht door ingrid14 »

Ja weet ik maar veel mensen kennen MapQuest niet.
Ik vind het fijn dat ze geen wegen afsluiten maar ik mis ergens wel een waarschuwing/melding dat de weg in de winter afgesloten is.

Groetjes,

Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
IngridZw
Amerika-expert
Berichten: 1924
Lid geworden op: 14 jan 2015, 14:41
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Reis Heather: van Seattle naar Salt Lake City.

Bericht door IngridZw »

Terugkijkend over onderstaande vraag over Lamar Valley en Cody toch nog even een reactie
Heather schreef:
07 apr 2021, 13:58
....dat we eerst terug naar Lamar Valley gaan en daarna via Beartooth Hwy naar Red Lodge en Cody?
Als jullie in het hoogseizoen gaan is het lang licht zodat je in de vroege avonduren ook nog het één en ander kan zien. Wij hebben daar tijdens ons bezoek aan Yellowstone ook gebruik van gemaakt.
M.a.w. als je op dag 15 laat in middag richting Cooke City rijdt via de Lamar Valley hou je voor dit gebied m.i. nog voldoende tijd over.
Je hoeft dan in principe de volgende ochtend niet heel vroeg op te staan om weer terug te rijden en Je houdt dan ook meer tijd over voor Cody. Maar dat is een keuze.
Wij vonden Cody een leuk western stadje en zeker het Buffalo Bill museum een aanrader. Er wordt ook dagelijks een shoot out uitgevoerd voor het Irma hotel. Wel grappig om te zien. Onze overnachting was in het Big Bear motel. (heeft ook een mooi zwembad)
2011: Zuidwesten
2015: Rondje Denver
2017: Zuidwesten
2018: Zuidelijke staten en Florida
Gebruikersavatar
jojostravelusa
Amerika-expert
Berichten: 2153
Lid geworden op: 12 mar 2014, 12:46
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Re: Reis Heather: van Seattle naar Salt Lake City.

Bericht door jojostravelusa »

Wij gebruiken bij het plannen van de route in principe Google Maps, maar als blijkt dat een weg is afgesloten in de winter, schakelen we even over op Map Quest. Voordeel van Map Quest is dat je veel meer (26) plaatsen in de route op kan nemen.
Heather
Amerikafan
Berichten: 370
Lid geworden op: 06 dec 2017, 21:09
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Reis Heather: van Seattle naar Salt Lake City.

Bericht door Heather »

Bedankt :thumbup:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer